تعداد قسمت های سریال بوی باران

سریال تلویزیونی شبکه یک سیما و اطلاع از تعداد قسمت های سریال بوی باران ، این سریال پرطرفدار و آموزنده و در عین حال مرموز و متفاوت برای شما عزیزان در مطلب امروز دنبال کنید…

تعداد قسمت های سریال بوی باران

تعداد قسمت های سریال بوی باران, پورتال خبری فرهنگی گهر

 

سریال بوی باران چند قسمت است

تعداد قسمت های سریال به تازگی توسط تهیه کننده این مجموعه تلویزیونی پرطرفدار اعلام شده است.

پس از پرس و جو از کارگردان و تهیه کننده در مورد اینکه سریال بوی باران چند قسمت است و این مجموعه تلویزیونی چند قسمتی است ایشان پاسخ دادند.

بسیاری از فعالان در عرصه سینما و تلویزیون تعداد در حدود ۸۰ تا ۹۰ قسمت اعلام کرده بودند که پس از مصاحبه و طرح سوال سریال بوی باران چند قسمت است آنها پاسخ داده اند که:

مجموعه بوی باران در ۶۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای تولید و از شبکه یک سیما در حال پخش است .

بسیاری از بینندگان به دلیل بازی خوب هنرمندان خوش نام بازیگران سریال و داستان و قصه بی نظیر این مجموعه ابراز خرسندی کرده اند و تقاضای ساخت فصل دوم سریال بوی باران را داده اند که تهیه کننده فعلا از تصمیم خود برای ساخت فصل ۲ مجموعه بوی باران اطلاعاتی را منتشر نکرده است.

تعداد قسمت های سریال بوی باران, پورتال خبری فرهنگی گهر

قسمت های سریال بوی باران

دلیل تغییر نام سریال عروس تاریکی به بوی باران چه بود؟

محمود معظمی کارگردان سریال عروس تاریکی که از این پس با نام سریال بوی باران پخش می شود، درباره علت تغییر نام سریال گفت: نام جدید سریال با کلیت اثر سازگاری بیشتری داشت.

لذا تصمیم گرفتیم عنوان سریال را از عروس تاریکی که ناظر بر بخش کوچکی از داستان می شد به سریال بوی باران که با حال و هوای داستان بیشتر تناسب دارد، تغییر دهیم.

تعداد قسمت های سریال بوی باران, پورتال خبری فرهنگی گهر

قسمت های سریال بوی باران

امیدواریم از سریال که تا امروز پخش شده است و شما بیننده عزیز همراه با خانواده تان تماشا کرده اید لذت برده باشید و این مقاله به درخواست عزیزانی است که از ما سوال کرده بودند سریال بوی باران چند قسمت است و گروه فیلم و سریال سایت گهر  پس از تحقیق راجع به این موضوع این مقاله را برای اطلاع عموم منتشر کرده است.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي