تعبیر خواب هزارپا ، دیدن هزارپا در خواب

تاريخ : 16 خرداد

تعبیر خواب هزارپا و یا تعبیر دیدن هزارپا در خواب

تعبیر خواب هزارپا ، دیدن هزارپا در خواب, پورتال خبری فرهنگی گهر

شاید برای بسیاری از افراد دیدن هزارپا در خواب رخ داده باشد و از دیدن این گونه خواب‌ها پریشان گردند. دیدن هزارپا و حشراتی از این دست چه معنایی می‌توانند داشته باشند؟ معبرین امروزی با استفاده از نمادها به این سوال پاسخ داده‌اند.
هزارپا در خواب نماد سماجت و جان سختی است. مشکل و موضوعی در محل کار یا زندگی خصوصی که شما را سخت درگیر کرده است. وظایف فراوان، مسئولیت‌های سنگین که باعث گرفتاری شما شده است بیشتر خود را به صورت هزارپا در رؤیا نشان خواهند داد.
معبرین غربی در این رابطه می‌گویند:
دیدن هزارپا در خواب اشاره به باورها و موقعیت‌هایی دارد که شما احساس ناخوشایندی نسبت به آن‌ها دارید. شما همواره در تلاش هستید که از انجام این اعمال دوری کنید. دیدن این گونه خواب‌ها بیشتر می‌تواند بازتاب و انعکاسی از دشمن‌هایی باشد که در زندگی واقعی باعث آزار و اذیت شما می‌گردند. احساس اذیت شدن توسط دیگران یا توسط چیزی خود را به صورت هزارپا در رؤیا نشان می‌دهد.

تعبیر خواب کشتن هزارپا

کشتن هزارپاهای بسیار در خواب نشان از تلاش بیننده خواب برای مقابله و از بین بردن مشکلات در پیش روی خود دارد.
از تعابیر مختلف می‌توان نتیجه که گرفت هزارپا نشانه ای از گرفتاری و یا آزار توسط کسی است که با شما خصومت دارد. در برابر این مشکلات و افراد بایستی با صبوری رفتار کرد تا بتوان بدون هزینه و مشغولیت ذهنی از آن‌ها رهایی یافت.

 

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي