تعبیر خواب خوشه انگور ، تعبیر خوشه انگور در خواب

اگر خواب خوشه انگور دیده اید می توانید در ادامه تعبیر خوشه انگور در خواب را از زبان معبران مختلف همچون منوچهر مطیعی تهرانی ، امام صادق (ع) ، ابن سیرین و دیگر معبران مشاهده کنید

تعبیر خواب خوشه انگور یا تعبیر خوشه انگور در خواب

مطیعی تهرانی دیدن خوشه انگور در خواب را بسیار بهتر از تعبیر خواب انگور می‌داند و بیان می‌کند که تعبیر خواب خوشـه انگور نیکوست. البته این را نیز بیان می‌کند که دیدن خوشه انگور به شرطی که دانه‌هایش قابل شمارش باشد فرزندان خوب و صالح تعبیر می‌شود.
کتاب سرزمین رویاها: خوشه‌های انگور: دارایی شما به مقدار قابل توجه ای بیشتر خواهد شد.
برخی از معبرین گویند:
  • اگر خواب ببینید که خوشه انگور دارید و انگورهای آن فشرده و آبدار و با پوستی نازک هستند، به شما شادی و ثروتی خواهد رسید که برای رسیدن به آن احتیاج به سعی و تلاش زیادی نخواهید داشت.
  • اگر خواب ببینید که خوشه انگور شما فشرده نیست و انگورها دانه دانه و جدا از هم هستند، حجم ثروت شما کمتر خواهد بود.
  • اگر خواب ببینید که خوشه انگور خودش از بالای درخت روی سر شما افتاد، یا پرنده ای خوشه را چید و بر سر شما انداخت، از آسمان بی آنکه منتظرباشید، لطف خداوند شامل حال شما خواهد شد و از جایی که انتظار ندارید به شما شادکامی خواهد رسید.
  •  اگر خواب ببینید به خوشه انگوری که دارید آفت نشسته است، کسانی به ثروت و مال شما طمع دارند و قصد دارند موذیانه به شما آسیب مالی برسانند.

تعبیر خواب خوشـه انگور به روایت حضرت یوسف

در خواب دیدم یک شاخه تاک بود و سه خوشه انگور داشت و آن‌ها را چیدم و در جام شاه فشردم و به او نوشاندم. این خواب مردی است که با حضرت یوسف در زندان قرار داشت و یوسف نبی این‌گونه خواب را برای او تعبیر کرد. تعبیری که مهر تاییدی به راستی و درستی رویاهای صادقه می‌زند.
یکی از شماها می به شاه نوشاند سه خوشه سه روز است که در زندان بمانی و آنگه پادشاه تو را بخواهد در روز چهارم و بکار خود گماشته شوی

تعبیر خواب چیدن خوشه انگور

آنلی بیتون: شما زیر یک آلاچیق خوشه‌های انگور را می‌چینید: زندگی زناشوئی شما خوشبخت و موفق خواهد شد.
اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه