تعبیر خواب حوض آب ، تعبیر حوض آب در خواب

تاريخ : 26 تیر
اگر خواب حوض آب دیده اید می توانید در ادامه تعبیر حوض آب در خواب را از زبان معبران مختلف همچون منوچهر مطیعی تهرانی ، امام صادق (ع) ، ابن سیرین و دیگر معبران مشاهده کنید

تعبیر خواب حوض آب یا تعبیر حوض آب در خواب

در خواب‌های مردمان امروزی حوض آب کمتر مشاهده می‌شود و بیشتر افراد خواب‌هایی مربوط به آب درون استخر و یا از این دست قبیل موارد دیده و بیان می‌کنند. البته هنوز هستند افرادی که به دلیل زندگی در خانه‌های قدیمی و وجود حوض در این خانه‌ها بعضاً خواب‌هایی مربوط به حوض ماهی در رویاهایشان خودنمایی می‌کند.

تعبیر خواب حوض آب

محمدبن سیرین گوید: اصل حوض در خواب علم ودانش است
ابراهیم کرمانی: اگر بیند کنار حوض سبز رسته بود، دلیل که از علم خود منفعت یابد و مردم نیز از علم او منفعت یابند، خاصه که حوض ملک او باشد. اگر بیند حوض ملک او نبود و از آن مسلمین بود زیاده و نقصان آن حوض به علمای آن دیار باز گردد یا به کسی که در آن شهر حاکم بود. اگر بیند آب حوض تیره و تلخ بود، دلیل بر غم و اندوه کند.
حضرت امام جعفر صادق فرماید:
دیدن حوض در خواب بر چهار وجه است.
  1. مردم با منفعت
  2. مردی توانگر و ثروتمند
  3. مال جمع کردن
  4. عالمی که از او کسب علم کنند و بهره مند شوند
آنلی بیتون می‌گوید:
  • دیدن حوض در خواب، نشانه ثابت ماندن شانس و اقبال شما و روبرو شدن با اتفاقاتی هیجان آمیز است.
  • اگر خواب ببینید آب حوض گل آلود است، نشانه آن است که درگیر مشاجرات خانوادگی خواهید شد.

تعبیر خواب شستشو در حوض

ابن سیرین: دیدن شستن سر و تن در خواب به آب جوی یا به آب حوض یا به آب دریا، دلیل است بر نجات از غم و خلاص از اندوه. اگر این خواب محبوس بیند، دلیل که خلاص گردد. اگر وام دار بیند، وامش گذارده گردد. اگر بیمار بیند شفا یابد.
مطیعی تهرانی: اگر ببینید که خودتان را در آب استخر یا حوض می‌شویید که این عمل را به نیت پاک شدن بدن انجام می‌دهید از آلودگی پاک می‌شوید.
ابراهیم کرمانی گوید: اگر بیند تن و جامه خود به حوض می‌شست، دلیل که اهل بیتش توبه کنند وسیرت نیک و راه دین جویند. اگر بیند جامه خود به حوض بشست و پلیدی ازجامه در زیر آب ظاهر گشت، دلیل که به علم کار نکند و به بدی در میان خلق مشهور شود.

تعبیر خواب حوض ماهی

منوچهر مطیعی تهرانی: اگر در خواب ببینید جایی در کنار آبگیر یا حوض و یا دریا و استخر ایستاده‌اید و درون آب ماهیان فراوان می‌بینید که شنا می‌کنند بسیار خوب است چرا که خواب شما از آینده ای روشن خبر می‌دهد ولی شرط این است که آب صاف و زلال باشد چنان چه آبی که ماهیان در آن شنا می‌کنند تیره و گل آلود باشد نشان آن است که جاه و مقام و پول و مال و منال در دسترس شما قرار می‌گیرد اما بعد از طی مراحلی بسیار دشوار و دست و پنجه نرم کردن با مشکلات فراوان و غم و غصه خوردن زیاد.

تعبیر خواب خوردن از آب حوض

ابن سیرین گوید: اگر دید همه آب حوض فرو برد و آن آب او خوش آمد، دلیل که عمر خود به سلامت گذراند و مالش زیاد شود. اگر اهل علم است علمش زیاد شود.
جابر مغربی گوید: اگر بیند آب حوض همی خورد مال یابد از مردی توانگر و عاقبت کارش نیک است و مال یابد به قدر بزرگی حوض.
آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي