تعبیر خواب حلیم ، تعبیر حلیم در خواب

اگر خواب حلیمدیده اید می توانید در ادامه تعبیر حلیم در خواب را از زبان معبران مختلف همچون منوچهر مطیعی تهرانی ، امام صادق (ع) ، ابن سیرین و دیگر معبران مشاهده کنید

تعبیر خواب حلیم یا تعبیر حلیم در خواب

تعبیر خواب حلیم ، تعبیر حلیم در خواب

تعبیر خواب حلیم

محمدبن سیرین گوید: هر خوردنی که بوی خوش دارد به خواب دیدن نیکی است. اگر ناخوش بود، دلیل بر شر و بدی کند و سیر و پیاز در خواب، دلیل بر غم و اندوه کند و تباهی حال وی و گویند که، دلیل بر مال حرام کند و در آن راحت و خیر نباشد.
حلیم یا هلیم از غذاهای سنتی منطقه خاورمیانه است که با گوشت و گندم یا بلغور یا جو پخته می‌شود. هلیم انواع مختلف دارد و مواد اولیه آن‌ها با یکدیگر متفاوت است. رنگ حلیم با با افزودن ادویه جات مانند دارچین و شکر عوض می‌شود. همان گونه که مشاهده می‌کنید مواد داخل حلیم بسیار متنوع می‌باشند هر کدام از این مواد تعبیری جداگانه به همراه دارند ولی مخلوط آن‌ها با یکدیگر تفسیر خواب را کاملاً متفاوت خواهد ساخت منوچهر تهرانی می‌گوید در غذاهایی مانند شوربا، آبگوشت، آش، حلیم و از این قبیل که از مواد مختلف و متعدد تهیه و پخته می‌شود طعم و مزه آن مسیر را معین می‌کند. در جایی دیگر منوچهر مطیعی تهرانی تعبیری در مورد گندم بیان کرده که با تعبیر گندم پخته بسیار متفاوت می‌باشد به همین دلایل مزه و طعم مورد نظر حلیم بسیار در تعیین تعابیر تأثیر گذار است.

تعبیر خواب گندم (مختصر)

مطیعی تهرانی: دیدن گندم در خواب بسیار خوب است. چه گندم خشک و پاک کرده در خواب ببینید و چه مزرعه ای که در آن گندم کاشته با شند. گندم خیر و برکت و معیشت است.

تعبیر خواب خوردن گندم

مطیعی تهرانی: اگر در خواب ببینید نان گندم می‌خورید گرفتار تنگی معاش می‌شوید و چنانچه ببینید سنبله گندم را می‌جوید و می‌خورید و تف می‌کنید گرفتار فقر و تنگدستی خواهید شد و از نظر تأمین معاش به شدت در مضیقه می افتید.
ابن سیرین گوید: اگردید گندم پخته می‌خورد، دلیل که غمگین شود.

تعبیر خواب جو

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: جو نیز مانند گندم از نعمات بزرگ و از برکات باریتعالی است. چنان چه در خواب ببینید جو دارید، به هر میزان و مقدار که باشد نیکو است زیرا می‌گوید که نعمت و برکت می‌یابید و خیر به شما می‌رسد.
اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه