تعبير خواب شنا كردن در رودخانه

برای تعبیر خواب شنا کردن در رودخانه و نظر مفسران تعبیر خواب درباره شنا کردن و تفاسیر مختلف آن به رویای خود معنا بخشید و معنی خواب خود را بدانید…

تعبیر خواب شنا کردن در رودخانه

تعبير خواب شنا كردن در رودخانه

 

تعبیر خواب شنا کردن در رودخانه خروشان

چهار وجه است :

اول: فزونی جمال

دوم: آموختن علم

سوم: جاه و بزرگی

چهارم: غم و اندوه

اگر رودخانه ای خروشان را دیدی و از زنت درخواست داشتی به آب برود و شنا کند دلیل است زن را طلاق دهد و بیرون کند.

اگر از دور ایستادی و فقط شنا کردن دیگران (مانند رفقا پدر مادر برادر و یا خواهر) را به تماشا ایستادی در خواب ما نشان معصومیت و بی گناهی و عفت و پاکی است

با سلام خواب دیدم که در کنار رود خانه ای به همراه خانواده برای تفریح رفته بودیم و اب خروشان و زیبایی هم داشت بعد به پیشنهاد دامادمون من به داخل اب رفتم و شروع به شنا کردن کردم ناگهان دیدم اب رودخانه عمیق و عمیقتر میشود و ترس از این داشتم که غرق شوم و شروع کردم به داد زدن انگار که رودخانه میخاست به دریا تبدیل شود تعبیرش چیست؟

پاسخ کلی:معبران نوشته اند غصه و ناراحتی است.

تعبیر خواب شنا کردن در رودخانه

لوک اویتنهاو میگوید:

در رودخانه شنا کردن: خوش شانسی

عبور کردن از رودخانه بوسیله شنا: آرزوهای شما برآورده خواهند شد.

 

رودخانه: احساساتی که درون ما در جریان هستند یا ما غرق ان‌ها هستیم، فرآیند حیات در بدن که با احساسات، جنسیت و تغییرات حال و هوای فرد ارتباط دارد، جریان رویداد های زندگی ما که به سرنوشت ما ختم میشود.
استفاده از تصویر رودخانه در ادبیات و فیلم سازی به ما کمک می کند معنای نهان در نماد‌هاي‌ ان را بهتر بفهمیم. رودخانه میتواند به آرامی در جریان باشد، طغیان کند و حتی خشک شود و این ها نمایانگر حال ما درباره انرژی، جنسیت و احساسات و عواطف خود هستند. انرژی‌اي که از ان سخن رفت می تواند به اندازه اضطراب بیماری‌زا باشد و یا به اندازه مسرت به سلامتی کمک کند.

 

غرق شدن در رودخانه نیز ممکن است «اصطلاح غرق در نومیدی رابه یاد آورید» شناور ماندن روی سطح ان؛ این که رودخانه فرد رابا خود ببرد و به عبارتی همرنگ جماعت باشد یا گذشتن از روی رودخانه که به تحولی در زندگی و حتی مرگ اشاره میکند.

در رودخانه بودن:

فرد تحت نفوذ جریان احساسی و انرژی درون خود قرار گرفته یا حتی در ان‌ها غرق شده . مثلاً ممکن است عاشق شخصی شوید و به هر دلیلی ازدواج صورت نگیرد.

 

سالها بعد در وضعیت ناخوشایندی از زندگی خاطرات و تعلقات ان عشق کهنه و این که اگر با او می‌بودید چه مشد، شما را در خود غرق میکنند. بدین ترتیب است که فرد در چنین احساساتی غرق می شود.

تعبیر خواب شنا کردن

گذشتن از رودخانه:

ایجاد تحولی عظیم. اگر رویابین از میان آب‌ها «با شنا، راه رفتن و غیره» از رودخانه گذشت به معنای مواجهه با احساسات و عواطف بسیار طی فرآیند تغییر و تحول است.

 

دیدن شخص دیگری که از رودخانه می‌گذرد:

احساسات مربوط به مرگ، مثلاً افتادن و غرق شدن در رودخانه

رفتن بر خلاف جهت جریان آب:

خودداری در برابر احساسات خویشتن، کردار و افکار بر خلاف عرف رایج و متداول، تمایل ناخودآگاه.

نظارت رودخانه:

هدایت انرژی عاطفی و جنسی فرد.

شنا كردن در رودخانه

رودخانه راکد:

مهار احساسات یا جنسیت، پیشگیری فرد از پیشرفت خویش.
اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه