تایید مرگ 2 تن در برف شمال / عکس (16+)

دسته بندي : حوادث,⭐ اخبار
تاريخ : 23 بهمن

چند روزی پس از شروع بارش‌ها در دو استان شمالی کشور، آمارهای ضد و نقیضی از شمار جان‌باختگان ناشی از بحران برف مخابره شد که همواره از سوی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور تکذیب می‌شد.

با گذشت حدود یک هفته از پایان بحران برفی در دو استان گیلان و مازندران، منابع رسمی و قانونی از کشف دست‌کم دو جسد که به علت مشخص یخ‌زدگی و بارش برف جان خود را از دست داده‌اند، خبر می‌دهند.

تایید مرگ 2 تن در برف شمال / عکس (16+), پورتال خبری فرهنگی گهر
مرگ زنی در برف هفته گذشته تنکابن

پزشکی قانونی استان مازندران با تائید علت مرگ یک تن در جریان بارش‌های برف اعلام کرد: جسد زنی ۲۸ ساله به نام «زینب – ز» در منطقه کریم‌آباد تنکابن کشف شد که با توجه به شواهد موجود، عدم شکایت خانواده و دستور قاضی بدون انجام کالبد شکافی، جواز دفن وی صادر شد.

تایید مرگ 2 تن در برف شمال / عکس (16+), پورتال خبری فرهنگی گهر

پزشکی قانونی گیلان نیز از مرگ مردی ۴۲ ساله به علت سقوط حین برف‌روبی خبر داد و اعلام کرد که این مرد از کارگران کارخانه برنج‌کوبی یکی از روستاهای اطراف شهرستان فومن بوده که هنگام برف‌روبی سقوط کرده و جان خود را از دست داده است.

علاوه بر مرگ این دو تن که به شکل رسمی اعلام شده است، شنیده‌های غیررسمی از جان باختن تعدادی دیگر در زمان بارش برف در این دو استان حکایت دارد که تاکنون از سوی مسئولان مربوطه به تائید نرسیده است.

منبع: ایسنا

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي