بیوگرافی کاترین مایورگا و ماجرایش با کریس رونالدو

تاريخ : 2 شهریور

داستان دردسر رونالدو و بیوگرافی کاترین مایورگا و ماجرایش با کریس رونالدو که وی را مورد تجاوز قرار داده است را برایتان در مطلب امروز مفصل شرح میدهیم، با ما همراه باشید…

بیوگرافی کاترین مایورگا و ماجرایش با کریس رونالدو

بیوگرافی کاترین مایورگا و ماجرایش با کریس رونالدو, پورتال خبری فرهنگی گهر

 

کاترین مایورگا

کاترین مایورگای آمریکایی کسی است که پرونده ای را تشکیل داده که در آن اذعان داشته کریستیانو رونالدو در سال ۲۰۰۹ به او تجاوز کرده است و به دلیل اینکه از سوی وکلای رونالدو با قراردادی مالی روبرو شده است تا در این باره هیچگونه حرفی را نزند سکوت اختیار کرده و با آن قرارداد موافقت نموده است. اما اکنون دیگر نمی خواهد به ساکت بودن ادامه دهد.

این زن ۳۴ ساله می خواهد برای اثبات ادعای خود از این بازیکن شکایت کند و اثبات کند که به خاطر شرایط نامساعد روحی و مالی پیشنهاد وکلای رونالدو را پذیرفته است.

اما رونالدو خودش این ادعا را کاملا کذب می خواند و می خواهد از طریق وکیل خود از مجله اشپیگل آلمان که این خبر را پوشش داده است شکایت کند.
مطمئنا این اتفاق باعث ایجاد حاشیه هایی برای رونالدو خواهد شد و باید منتظر ماند و دید که عکس العمل ستاره پرتغالی نسبت به این جریانات چگونه خواهد بود. هرچند که همواره پیرامون رونالدو دیگر فوق ستاره های جهان فوتبال از این دست حاشیه ها فراوان بوده است و اکثرا نیز کاملا نادرست می باشد.

خبر تعرض جنسی کریستیانو رونالدو در سال ۲۰۰۹ در هتلی در لاس وگاس آمریکا در رسانه‌های دنیا بازتاب داشته است.

بیوگرافی کاترین مایورگا و ماجرایش با کریس رونالدو, پورتال خبری فرهنگی گهر

کریستیانو رونالدو در واکنش به این خبر گفت:

این‌ها اخبار دروغ هستند. می‌خواهند خودشان را با نام من مطرح کنند. این طبیعی است. می‌خواهند با آوردن نام من مطرح شوند و بر سر زبان‌ها بیفتند. این قسمتی از شغل ماست.

مایورگا زنی که مدعی است کریستیانو رونالدو به او تجاوز کرده با بیان جزئیات این حادثه عنوان کرد این رفتار رونالدو تجاوز بوده است و او هنوز پیامد آن شب را در زندگی خودش حس می‌کند.

اشپیگل آلمان با بیان این جزئیات اعلام کرد کریستیانو رونالدو مرتکب خطا شده است و اسنادی در اختیار دارد که”مایورگا” تمایل به رابطه با ستاره پرتغالی نداشته ولی این بازیکن با اصرار و با وجود ممانعت مایورگا اقدام به تجاوز و در ادامه پرداخت ۳۷۵ هزار دلار حق السکوت کرده است.

وکیل کریستیانو رونالدو نیز واکنش نشان داد و اقدام اشپیگل را نقض آشکار حق انسانی دانست و عنوان کرد علیه این روزنامه شکایت خواهد کرد و ماجرای اتهام به رونالدو را پیگیری می‌کند. در این بین مسئولان روزنامه آلمانی نیز اعلام کردند مدارکی در اختیار دارند که ادعای آنها را اثبات می‌کند.

کریستیانو رونالدو که در ابتدای فصل به یوونتوس پیوسته است در گلزنی چندان فروغ گذشته را نداشته و تنها ۲ بار برای تیمش گلزنی کرده است.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي