بیوگرافی شاپرک شجری زاده

تاريخ : 23 آذر

شاپرک شجری زاده یکی از کسانی بود که در ماجرای چهارشنبه سفید نقش کلیدی داشت. ما در این بخش گهر بیوگرافی شاپرک شجری زاده را منتشر می کنیم.

بیوگرافی شاپرک شجری زاده

بیوگرافی شاپرک شجری زاده, پورتال خبری فرهنگی گهر

یکی از دخترانی که مدتی پیش کشف حجاب کرده بود و پس از بازداشت وی و برگزاری دادگاه و حکم نهایی ۲۰ سال حبس به وی داده شد، سوژه رسانه ها شده است. شاپرک شجری زاده در خیابان قیطریه اقدام به کشف حجاب کرد و با تکه چوبی شال سفید خود را بالا برد و پس از چند دقیقه توسط نیروی انتظامی تهران بزرگ بازداشت شد.

وی یکی از فعالان ستاد انتخاباتی در انتخابات ریاست جمهوری اخیر بود و فعالیت گسترده ای برای لیست امید داشته است. شاپرک شجری زاده یک خواهر نیز دارد و گفته می شود که شاپرک شجری زاده رابطه ای با سفارت ایتالیا داشته و فرزندش به مدارس این سفارت خانه برای تحصیل می رود ( جالب توجه است که دانش اموز ایرانی اجازه تحصیل در مدارس سفارت خانه ها را ندارند ).

شاپرک شجری زاده چند سفر به کشور ایتالیا که یکی از کشور های اروپایی است، نیز داشته، همچنین وی با ایجاد صفحه ای در شبکه اجتماعی اینستاگرام مبادرت به تبلیغ بی حجابی نموده و تصاویر آن را به صورت گسترده منتشر می نمود.

او پس از محاکمه به ۲ سال حبس تعزیری و ۱۸ سال حبس تعلیقی محکوم شده است. او در تاریخ چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۶ در محله قیطریه، شال خود را برداشت و بالای سرش گرفت.

شجری زاده در پیج اینستاگرام خود همچنین تبلیغ سران فتنه، تبلیغ به کشف حجاب و روش های برخورد با مردم و پلیس در صورت برخورد با این موضوع را ترویج می کرد.

خط گیری از مسیح علی نژاد از طراحان کشف حجاب نیز در صفحات مجازی وی مشهود است، ارتباط این خانم با سفارت ایتالیا از طریق تحصیل فرزندش در مدرسه این سفارت در تهران و مسافرتهای متعدد به این کشور نشان از دخالت این کشور اروپایی در طرح ضد دینی کشف حجاب دارد به نظر می رسد این کار ها و مسائل، طرحی برای گرفتن پناهندگی هم می باشد.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي