بهنوش بختیاری به خاطر کارش از مجریان عذرخواهی کرد

تاريخ : 23 اردیبهشت

بهنوش بختیاری به خاطر کارش از مجریان عذرخواهی کرد

بهنوش بختیاری که قرار است با برنامه «آبرنگ» شبکه نسیم، اولین اجرایش در تلویزیون را تجربه کند، در این خصوص گفت: از همه مجریان عزیز عذرخواهی می‌کنم؛ چرا که من مجری نیستم و قصد ندارم کار اجرا را ادامه بدهم.

بهنوش بختیاری به خاطر کارش از مجریان عذرخواهی کرد, پورتال خبری فرهنگی گهر

این بازیگر درباره اولین اجرای تلویزیونی‌اش در شبکه نسیم توضیح داد: «آبرنگ» یک برنامه کاملا شاد است و به دلیل اینکه این برنامه در جهت شادی مردم طراحی شده است، به طور استثناء قبول کردم تا آن را اجرا کنم؛ وگرنه من مجری نیستم و قصد هم ندارم مجری‌گری را ادامه بدهم ولی این کار واقعا برایم ارزشمند است؛ چراکه «آبرنگ» جهت رفع غم و اندوه مردم ساخته شده است.

این هنرمند با اشاره به افتتاح رسمی شبکه نسیم در عین حال خاطرنشان کرد: دوست دارم شبکه نسیم به عنوان تنها شبکه طنز تلویزیون زنگ تفریحی اساسی برای مردم باشد تا برای لحظاتی مردم را از غم و اندوه دور کند. به همین خاطر خوشحالم که با اجرای «آبرنگ» در جهت شادی مردم گام برمی‌دارم.

بختیاری سپس با بیان اینکه از اولین اجرای تلویزیونی‌اش رضایت دارد،‌ اظهار کرد: «آبرنگ» یک برنامه تولیدی است که اکنون هم در حال ضبط است. طبیعی است که در اولین اجرا تا زمانی که فرد در نقش مجری برای اولین‌ بار جا بیافتد کمی زمان می‌برد ولی در عین حال به مرور زمان نواقص برطرف می‌شود ولی در مجموع از اولین اجرایم در شبکه نسیم راضی هستم.

بهنوش بختیاری به خاطر کارش از مجریان عذرخواهی کرد, پورتال خبری فرهنگی گهر

وی در ادامه درباره اینکه آیا برای برنامه «آبرنگ» مهمان هنرمند هم تدارک دیده شده است؟ پاسخ داد: برنامه «آبرنگ» مهمان ندارد چرا که فرصت برنامه به گونه‌ای طراحی نشده که مهمان در آن جایی داشته باشد. این برنامه قرار است هر شب به مدت ۱۵ دقیقه از شبکه نسیم به روی آنتن برود؛ بنابراین جایی برای مهمان ندارد اگر هم یک درصد قرار بود این برنامه با حضور مهمان همراه باشد، خودم به عنوان مجری ترجیح می‌دادم اصلا صحبت نکنم و تمام تایم را به مهمان اختصاص بدهم؛ چرا که به نظرم اگر برای صحبت کردن به مهمان وقت کافی ندهیم، نهایت بی‌احترامی است.

بازیگر سریال‌های «خوب، بد، زشت»، «خانه به‌دوش»، «خداحافظ بچه»، «چهارخونه» و … در پایان گفت‌وگوی خود گفت: برنامه «آبرنگ» به خاطره‌های زیبا و لطیفه‌های جالب مردم اختصاص دارد. ما هم سعی می‌کنیم یک برنامه فوق‌العاده شادی داشته باشیم. این برنامه فعلا در حال حاضر در ۱۰۰ قسمت ۱۵ دقیقه‌ای در حال ضبط است که فکر می‌کنم پخش آن از روز چهارشنبه – ۱۷ اردیبهشت‌ ماه – بعد از افتتاح رسمی «نسیم» بین ساعت ۲۱ تا ۲۳ به روی آنتن برود.

منبع:sima.jamejamonline.ir

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي