بنیامین بهادری برای بازی در فیلم سلام بمبئی انتخاب شد

به تازگی خبرهایی مبنی بر انتخاب بنیامین بهادری برای بازی در فیلم سلام بمبئی در نقش برادر محمدرضا گلزار شنیده می شود. در این مطلب به جزییات این خبر می پردازیم.

بنیامین بهادری برای بازی در فیلم سلام بمبئی انتخاب شد

سازندگان فیلم سینمایی «سلام بمبئی» به تازگی با بنیامین بهادری برای حضور در این فیلم سینمایی به توافق رسیده اند و این خواننده پاپ حضورش در ساخته جدید قربان محمدپور قطعی خواهد بود. پیش تر خبرها حکایت از توافق اولیه بهادری در این فیلم داشت که براساس شنیده های ما وی به تازگی با حضور در دفتر تولید فیلم قرارداد خود را منعقد کرده است.

بنیامین که پیش از این در هیچ کار تصویری حضور نداشته در اولین حضورش در یک اثر سینمایی در نقش برادر محمدرضا گلزار – که نقش اصلی فیلم را برعهده دارد- با او همبازی خواهد شد. البته به احتمال فراوان سازندگان از صدای این خواننده محبوب و پرطرفدار در بخش هایی از فیلم نیز استفاده خواهند کرد.

به جز محمدرضا گلزار، پیش از این نیز حضور دیا میرزا و بهروز چاهل از بازیگران سینمای هند نیز در این فیلم قطعی شده بود.

این فیلم مضمون عاشقانه ای دارد و داستان یک دختر ثروتمند هندی و یک پسر ایرانی که دانشجوی پزشکی در هندوستان است را روایت می کند. این دو عاشق هم می شوند اما… .

«سلام بمبئی» محصول مشترک سینمای ایران و هند است و جواد نوروزبیگی نیز تهیه کنندگی آن را برعهده گرفته است.

سایر عوامل اصلی این فیلم عبارتند از: نویسنده: قربان محمدپور، تهیه کننده هند: پهلاج نیهالانی، آهنگساز: دلشاد شیخ، خواننده: سونو نیگام، طراح چهره پردازی: عبدا… اسکندری، طراح صحنه و لباس: مجید میرفخرایی، صدابردار: ایرج شهزادی، صداگذار: علیرضا علویان، مدیر فیلمبرداری: حسن پویا، دستیار کارگردان: رضا شکرا…، مدیر تولید در ایران: حسین بشگرد، مدیر تولید در هند: فرزاد پاک، پخش در سینماهای هند: موشن پیکچر، پخش در کشورهای اسکاندیناوی: نصرا… قریشی، مشاور رسانه ای: محسن سرافراز.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه