برخورد ماموران حراست برج میلاد با بازیگر مشهور/عکس

سینما نگار: شب گذشته در پنجمین روز از سی و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر اتفاقی حاشیه ای برای یکی از بازیگرانمطرح و جوان سینما رخ داد که ناخوشایند و زننده بود.

 سانس آخر نمایش فیلم در برج میلاد(محل حضور منتقدان و خبرنگاران) به اکران فیلم «از تهران تا بهشت» با بازی مهناز افشار اختصاص داشت، که این بازیگر با همراهی صابر ابر برای دیدن فیلم به کاخ جشنواره آمده بودند.

ماجرا زمانی آغاز شد که صابر ابر با رفتار تند و زننده ماموران حراست برج و انتظامات گیت ورودی مواجه شد که مانع ورود وی شدند. ماموران با این توجیه که صابر ابر کارت ورود به محوطه را ندارد، با تندی از ورود این بازیگر به داخل سالن نشست ها جلوگیری کردند. درخواست های مهناز افشار و معرفی صابر ابر که ظاهرا ماموران انتظامات وی را نمی شناختند! نیز چاره ساز نشد، تا اینکه این مسئله با پادرمیانی برخی از مسئولان جشنواره ختم به خیر شد.

برخورد ماموران حراست برج میلاد با بازیگر مشهور/عکس

در حالی پنج روز از برگزاری سی و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر گذشته است، که بی نظمی، ورود و حضور افراد متعدد و غیر مرتبط و نبود امکانات اولیه پذیرایی در کاخ جشنواره که محلی برای حضور منتقدان و خبرنگاران است، با گلایه های شدید اهالی رسانه همراه شده است.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه