برجسته کردن گونه در خانه با این راه های ساده

تاريخ : 27 دی

همه افراد به ویژه خانم ها دوست دارند که گونه های برجسته ای داشته باشند و برای این کار روش های مختلفی را امتحان می کنند. حتی برخی افراد برای برجسته کردن گونه خود را زیر تیغ جراحان می برند. گهر در این بخش روش های ساده برای برجسته کردن گونه در خانه را شرح می دهد.

برجسته کردن گونه در خانه با این راه های ساده, پورتال خبری فرهنگی گهر

برجسته کردن گونه در خانه با این راه های ساده

داشتن گونه هایی برجسته یکی از رازهای زیبایی صورت خانم ها است. یکی از روش های برجسته کردن گونه استفاده از عملهای جراحی است. اما در این مقاله به شما روش هایی طبیعی برای برجسته کردن گونه های تان معرفی می کنیم

روش های طبیعی برای داشتن گونه هایی زیبا

صورت چاق و تپل، چین و چروک ها را کمتر نشان می دهد و جذابیت هم دارد در حالی که صورت لاغر، نشانه‌ پیری و سالخوردگی است، علت آن هم کاهش دندان ها و تو رفتگی گونه ها وکاهش بافت چربی وکلاژن پوست است.

اغلب بچه‌های خردسال از نعمت صورت چاق بهره‌مند هستند، به همین دلیل چهره‌ای معصوم و زیبا دارند. صورت چاق‌ به معنی اضافه کردن چربی به صورت نیست. شما می‌توانید با پیروی از روش‌ها، تمرین‌ها و درمان‌های خانگی ساده‌ و طبیعی، گونه‌ هایی چاق داشته باشید.

برجسته کردن گونه با گلاب و گلیسیرین

گلاب و گلیسیرین ترکیب فوق‌ العاده‌ای است که در چاق شدن صورت، تاثیر فراوانی دارد. این ترکیب فواید شگفت‌انگیزی برای پوست و همچنین خاصیت مرطوب‌کنندگی دارد.

گلاب و گلیسیرین را با هم ترکیب کنید و ترکیب آن را هر شب و ترجیحا قبل از خواب، روی گونه‌های صورت خود بمالید. بگذارید تا صبح روی صورت‌تان بماند و سپس صبح، صورت خود را با آب گرم بشویید. این ترکیب، پوست را تقویت می کند و هیدراته نگه می‌دارد. از این روش به صورت مرتب استفاده کنید تا صورت‌تان چاق و گونه هایتان برجسته شود.

برجسته کردن گونه عسل

عسلقادر است رطوبت پوست را حفظ کند و در نتیجه، پوست را با طراوت و سالم نگه دارد. آنتی اکسیدان‌های موجود در عسل می‌تواند نقش بزرگی در پیشگیری از بروز مشکلات پوستی ناشی از رادیکال‌های آزاد ایفا کند.

یک قاشق چای‌خوری از آن را با میوه‌ پاپایا ترکیب کنید. سپس این خمیر را به گونه‌های خود بمالید و بگذارید حدود ۱۰ تا ۱۵ دقیقه روی صورت‌تان بماند. بعد صورت خود با آب گرم بشویید.

بهتر است این روش را صبح‌ها انجام دهید تا بتوانید با استفاده روزانه‌ آن، به نتیجه مدنظر خود برسید.

برجسته کردن گونه با آلوئه‌ورا

بسیاری از افراد از آلوئه ورا برای درمان جوش و داشتن پوستی سالم استفاده می‌کنند. علاوه بر این ها، آلوئه ورا با خاصیت منقبض‌کننده و سفت‌کننده‌ پوست طبیعی از لاغری پوست‌تان جلوگیری می‌کند و مانع از کشسانی پوست می‌شود. وفور آنتی‌اکسیدان‌ها در آلوئه‌ورا، از هرگونه آسیب ناشی از رادیکال آزاد جلوگیری می‌کند. همچنین تحقیقات نشان می‌دهد آلوئه‌ورا با افزایش کلاژن‌سازی پوست می‌تواند چهره‌ای باطراوت به شما ببخشد. با ژل آلوئه‌ورا حدود ۱۰ تا ۱۵ دقیقه به‌ آرامی پوست گونه‌های خود را ماساژ دهید. مدتی به آن دست نزنید و بعد آن را با آب گرم بشویید. این کار را دوبار در روز انجام دهید تا بهترین نتیجه را از آن بگیرید.

برجسته کردن گونه با شنبلیله

شنبلیله غنی از ویتامین‌ها و آنتی‌اکسیدان‌هایی است که از رادیکال‌های آزاد جلوگیری می‌کند و لطافت و سلامت پوست را افزایش می‌دهد.

با ترکیب یک قاشق چای‌خوری از پودر شنبلیله و آب، می‌توانید عصاره‌ غلیظی درست کنید و آن را به صورت تان بزنید و به‌نرمی ماساژ دهید.

بگذارید حدود ۱۰ تا ۱۵ دقیقه روی صورت‌تان بماند. وقتی عصاره کاملا به صورت‌تان چسبید، می‌توانید با آب گرم آن را شست‌وشو دهید. شما می‌توانید یک یا دوبار در روز آن را به صورت خود بمالید.

برجسته کردن گونه با روغن زیتون

روغن زیتون مرطوب کننده ای طبیعی و عالی، برای پوست خشک به شمار می‌رود و ضامن طراوت و نرمی پوست‌تان است.

روزانه حداقل یک قاشق چای‌خوری روغن زیتون خالص به صورت‌تان بمالید و به‌نرمی آن را روی گونه‌های‌تان ماساژ دهید و بگذارید حدود ۱۰ تا ۱۵ دقیقه روی صورت‌تان بماند و بعد با آب گرم، آن را بشویید.

برجسته کردن گونه با گوشت میوه‌ سیب

گوشت میوه‌ سیب به شما کمک می‌کند چهره‌ای چاق داشته باشید. سیب را در آب بجوشانید و آن را له کنید. سیب لهیده را هر روز صبح به صورت خود بمالید و به‌نرمی آن را روی گونه‌های‌تان ماساژ دهید. در عرض چند روز، حتما تفاوت را احساس خواهید کرد!

برجسته کردن گونه با نوشیدن آب کافی

نوشیدن آب کافی را می‌توان یکی از ساده‌ترین راه ها برای چاق شدن صورت به شمار آورد. اهمیت آب در زندگی ما فراتر از واژه‌هاست و تاثیرات آن نیز برای بدن‌مان متعدد است.

برجسته کردن گونه با یوگای صورت

یوگای صحیح، پوست‌تان را وادار به تولید کلاژن و الاستین می‌کند که هردوی آن ها موجب سفت شدن پوست صورت می شود و به فرم‌دهی گونه‌ها و جلوگیری از لاغری پوست کمک می‌کند.هر دو انگشت سبابه‌ را درست روی برجستگی استخوان گونه‌های خود هم‌راستا با سوراخ بینی‌تان قرار دهید و سپس انگشتان خود را به مدت یک تا ۲ دقیقه به صورت دایره‌های کوچک به سمت خارج، روی محل مدنظر، ماساژگونه حرکت دهید.

حالا هر دو انگشت سبابه‌ را در دو طرف سوراخ بینی و در نزدیکی لب‌های خود قرار و ماساژهای دایره‌ای کوچکی را با انگشتان خود به مدت ۲ دقیقه انجام دهید.هر دو انگشت سبابه‌ را روی لبه‌های فک خود قرار دهید. ماساژهای دایره‌ای کوچک خود را به مدت ۲ دقیقه ادامه دهید. چندبار در روز این حرکات یوگا را انجام دهید.

اگر به‌دنبال مواد غذایی هستید که مواد مغذی بیشتری را به صورت طبیعی جذب بدن‌تان کنید، حتما روزانه میزان مناسبی از مواد غذایی مانند جو، پنیر خشکبار و دانه‌ها را برای افزایش چربی صورت‌تان مصرف کنید

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي