براد پیت و آنجلینا جولی در آغوش عرب های ثروتمند

باشگاه خبرنگاران: طی چند روز گذشته هالیوود ریپورتز خبر از واقعه ای داد که خودش نام آن را معامله کثیف گذاشته بود.

 

قضیه این بود که همه ساله به موازات فستیوال کن و آن همه های و هوی روشنفکرانه در باب سینما، در حقیقت یک جشنواره بی بند و باری هم در این شهر سبز و کوچک برقرار می شد.

براد پیت و آنجلینا جولی در آغوش عرب های ثروتمند, پورتال خبری فرهنگی گهر

یعنی بسیاری از افرادی که به این مراسم می آمدند به طور کل هیچ نسبتی با سینما نداشته و صرفا توسط تاجران اروتيسم به این منطقه آورده می شدند. البته طرح چنین مطلبی قبلا هم اتفاق افتاده بود. تا جایی که یک بار صدای راجر ایبرت منتقد فقید و مشهور آمریکایی هم درآمد و او فریاد زد(تمام آن هایی که در کن شیک می پوشند و سیگار نمی کشند، تن فروش هستند)

براد پیت و آنجلینا جولی در آغوش عرب های ثروتمند, پورتال خبری فرهنگی گهر

گزارش هالیوود ریپورتر حکایت می کند که یک لبنانی به نام (الی هاناس) در سال ۲۰۰۷ به جرم تجارت جنسی در حاشیه ی برگزاری جشنواره کن بازداشت و به هشت سال حبس محکوم شد اما یازده ماه بعد از زندان بیرون آمد. ناهاس دوست قذافی ها بود و در اتاق هتل او یک دفترچه تلفن پیدا شد که نام شاخص ترین ثروتمندان و شاهزادگان عرب وجود داشت او بعد از کشته شدن قذافی ها از ترس اینترپل دیگر نتوانست از لبنان خارج شود و به همین دلیل طی یک تماس تلفنی با هالیوود ریپوتر دست به یک افشاگری گسترده در این باره زد.

او گفت که به خاطر دوستی با قذافی ها آن قدر زود از زندان آزاد شده بود و حالا كه آن رژیم سقوط کرده دیگر برای فرانسوی ها یک مهره ی سوخته محسوب می شود. ناهاس که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشت، پرده از تجارت های کثیف غیر انسانی در خلال جشنواره کن برداشت و اذعان کرد که سال ها قبل از او چنین تجارتی آغاز شده بود.

چیزی که میان سخنان او بسیار تکان دهنده است نام بعضی از برده های جنسی اوست یعنی کسانی که جزو معروف ترین افراد دنیا هستند و به خاطر یک مشت دلار نفتی حاضر شدند جسم خود را در اختیار مي‌گذارند گذشته از بازیگری مثل شارون استون نام یک زن و شوهر معروف هالیوودی هم به عنوان کسانی که بارها برای کسب درآمد از طریق اهدای جسم، به کن رفته اند واقعا تکان دهنده است؛

آنجلینا جولی و براد پیت، آنجلینا جولی که آن همه ادعای پیامبرانه در باب سفارت صلح و بشر دوستی، پا روی انسانیت و نهاد خانواده گذاشت و براد پیت که برای چند ورق اسکناس بدنش را به یک مرد عرب واگذاشت و این طور غیر از رسوایی به بار آمده برای هالیوود می توان به معنای حقیقی یک خانواده ی آمریکایی هم پی برد.گفتني است، اواخر سال ۲۰۱۲ ميلادي خبري توسط روزنامه پستا (چاپ تركيه) منتشر شد كه ملاقات آنجلينا جولي يا يك پزشك تركي (يامان توكات) را گزارش كرده بود.

در آن گزارش روزنامه پستا مشخص شد كه آنجلينا جولي مبتلا به بيماري هپاتيت است و تا كنون قسمت قابل توجهي از كبد خود را ازدست داده است. حتي جولي در آن ملاقات به يامان توكات گفته بود كه پرشكان آمريكايي احتمال مرگ او را بالا دانسته اند.حالا با توجه به واگير درا بودن بيماري هپاتيت خيلي ها بايد نگران باشند

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي