برادر سحر قریشی به مدافعان حرم پیوست!

سپهر قریشی برادر سحر قریشی به مدافعان حرم پیوست

برادر سحر قریشی به مدافعان حرم پیوست!

خانواده سلبریتی‌ها همواره زیر ذره بین مردم هستند و برای عموم جامعه جالب است که بدانند آنها چگونه زندگی می‌کنند، چه باورهایی دارند و در معاشرت‌های خود چه اصولی را رعایت می‌کنند.

سحر قریشی هم یکی پرطرفداراترین بازیگران زن سینما است که البته هوادارانش معمولا از تین ایجرها هستند. وی با بازی در سریال دلنوازان یک شبه ره صد ساله را طی کرد و خیلی زود به سینما راه یافت.

درباره خانواده سحر قریشی اطلاعات چندانی وجود ندارد، فقط همان طور که خودش در برنامه دید در شب گفته یک بار ازدواج کرده که منجر به جدایی شده و امید علوی نامزدش است.(البته آنچه از شواهد پیدا است گویا این نامزدی به هم خورده است).

اما درباره برادر سحر قریشی یعنی سپهر اطلاعات جالبی با استناد به پیج اینستاگرامش وجود دارد.

سپهر قریشی مطابق پست‌هایی که در اینستاگرام منتشر کرده ظاهرا فردی متفاوت با این بازیگر است طوری که تعدادی قابل توجهی از پست‌هایش به مطالب مذهبی، مدافعان حرم، شهدا، سخنان رهبری و … اختصاص دارد.

وی چند روز قبل با انتشار پستی از دمشق نوشت: به سر هر مژه‌ای یک قمه برداشته‌ایم سنگ تکفیر به آئینه‌ی مذهب؟ هیهات! ذوالفقار علی و رحم به مرحب؟ هیهات! دست خولی طرف معجر زینب؟ هیهات! ما نمک خورده عشقیم… به زینب سوگند پاسبانان دمشقیم… به زینب سوگند دعاگو و نائب الزیاره دوستان و عزیزان هستم با یاد و خاطره شهدای مدافع حرم نذر فرهنگی.

برادر سحر قریشی به مدافعان حرم پیوست!

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه