اکرم محمدی امینی نابغه بیلیارد و اسنوکر /عکس

در ایران ورزش بیلیارد به یک ورزش مردانه تبدیل شده است اما اکرم محمدی امینی اولین دختری است که به این رشته ورزشی فعالیت دارد و موفقیت زیادی را کسب کرده است. در این مطلب عکس هایی از اکرم محمدی امینی نابغه بیلیارد و اسنوکر را برای شما عزیزان منتشر می کنیم.

اکرم محمدی امینی نابغه بیلیارد و اسنوکر ایرانی است که با 28 سال سن سه بار قهرمان کشور شده است. او علاوه بر فعالیت در این رشته در رشته هایی چون بسکتبال، شنا، غواصی و نجات غریق هم دارای تجربه است. محمدی امینی از دوران کودکی علاقه فوق العاده زیاد به رشته بیلیارد داشت. این خانم جوان در حال حاضر دانشجوی رشته تربیت بدنی است و علی رغم فعالیت تحصیلی، خودش را برای تورنمنت های داخلی و خارجی پیش رو آماده می کند.

او در مسابقات داخلی موفق به کسب 3 مدال طلای بانوان در شاخه اسنوکر شده و در حال حاضر سخت در حال تمرین و تلاش است تا در آینده بتواند برای کشور ایران در مسابقات برون مرزی مدال کسب کند.

اکرم محمدی امینی نابغه بیلیارد و اسنوکر /عکس اکرم محمدی امینی نابغه بیلیارد و اسنوکر /عکس اکرم محمدی امینی نابغه بیلیارد و اسنوکر /عکس اکرم محمدی امینی نابغه بیلیارد و اسنوکر /عکس اکرم محمدی امینی نابغه بیلیارد و اسنوکر /عکس اکرم محمدی امینی نابغه بیلیارد و اسنوکر /عکس اکرم محمدی امینی نابغه بیلیارد و اسنوکر /عکس اکرم محمدی امینی نابغه بیلیارد و اسنوکر /عکس اکرم محمدی امینی نابغه بیلیارد و اسنوکر /عکس

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه