انتقاد مرضیه برومند از جلوگیری از برگزاری سنت های نورزوی

جزئیات خبر انتقاد مرضیه برومند از جلوگیری از برگزاری سنت های نورزوی را برای شما همراهان خوب گهر در این مطلب آماده کرده ایم.

در خصوص خاطرات نوروزی خود گفت:
در کودکی خاطرات بسیاری از نوروز دارم از عیدی گرفتن تا فضای صمیمی عید دیدنی‌ها. اما الان کمتر اتفاق می‌افتد و مردم بیشتر در نوروز به سفر می‌روند. ده روز مانده به سال تحویل و روزهای اول و دوم برایم جذاب است. سال گذشته خداروشکر هوا یاری کرد و در اسفند بهار را حس کردیم امیدوارم به طبیعت زیبایی، نظم، برکت و احترام بگذاریم و از حد شعار و درخت کاری نمادین فراتر بروند.

کارگردان سینما در خصوص زیباترین نوروز جهان عنوان کرد:
نوروز ما زیباترین عید دنیا است. هیچ کشور و تمدنی مثل ما نوروز ندارند و ما باید به نوروز خودمان احترام بگذاریم. مسئولان فرهنگی ما غلط عمل کردند و نسبت به اجرای سنت های زیبا باستانی ما جلوگیری کردند.

وی در خصوص اتفاقات سال 95 اظهار داشت:
سال تلخی بود عزیزان زیادی از بین ما رفتند. همچنین ما در خانه خود داود رشیدی را از دست دادیم چراکه همیشه عید کنار هم بودیم، امسال را بدون ایشون باید بگذرانیم و ناراحت کننده است. زندگی همین است اما سال گذشته خیلی تلخ بود.

برومند با اشاره به زیباترین سین سفره هفت سین و آرزوی خود برای سال 96 خاطرنشان کرد:
زیباترین سین سفره هفت سین سبزه است و آرزوی من برای سال جدید این است که ضربه درگیری‌ها سیاسی به حوزه‌های فرهنگی اصابت نکند.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه