اعلام همبستگی مردم عراق با ایرانیان بر خلاف مسئولانشان!

مردم عراق بر خلاف صحبت های مسئولان کشورشان با مردم ایران اعلام همبستگی کردند و به همین واسطه اعلام همبستگی عراقی ها جز ترندهای محبوب توئیتر شد.

اعلام همبستگی مردم عراق با ایرانیان

صدها کاربر فضای مجازی در عراق در شبکه‌های مختلف اجتماعی همچون با هشتگ ‘العبادی_لایمثلنا (العبادی نماینده ما نیست) به انتقاد از موضع اخیر نخست وزیر این کشور درباره اقدامات ضد ایرانی جدید ترامپ پرداختند.

این کاربران از روز چهارشنبه تاکنون با فعالیت بسیار گسترده و انتشار صدها فتوتیتر، عکس، فیلم و طرح های مختلف تصویری از مستشاران شهید ایران در جنگ با داعش در عراق تاکید کردند هیچ عاملی نمی تواند دو ملت ایران و عراق از یکدیگر جدا کند.

اعلام همبستگی مردم عراق با ایرانیان بر خلاف مسئولانشان!

استفاده پر کاربرد از واژه ‘ناسپاسی’ و تاکید بر این که ملت عراق ناسپاس نیست و قدر حمایت های جمهوری اسلامی در شرایط سخت از جمله مبارزه با داعش را می داند از دیگر محورهای فعالیت مجازی کاربران عراقی در چند روز اخیر است.

برخی کاربران عراقی برغم عدم آشنایی کافی با زبان فارسی سعی کرده اند با استفاده از ماشین های ترجمه، اعلام همبستگی خود را به زبان فارسی نه چندان کامل انجام دهند.

این که دولت عراق باید در مقابل تحریم‌های آمریکا از ایران حمایت کند از دیگر مواردی است که فعالان فضای مجازی بر آن تاکید دارند.

این درحالی است که روند انتشار بیانیه های اعلام همبستگی با جمهوری اسلامی ایران از سوی شخصیت ها، تشکل ها و گروههای مختلف دینی، اجتماعی و عشائری همچنان ادامه دارد.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه