اعتراض باشگاه پرسپوليس به تاريخ دربي

تاريخ : 6 دی

حسين قدوسي مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس با اشاره به اعلام تاريخ برگزاري دربي در روز ۲۷ دي گفت: نسبت به برخي اتفاقات و تصميم‌گيري‌ها معترض هستيم. تيم زير ۲۲ سال از ۲۲ دي بايد در مسابقات قهرماني آسيا شرکت کند و سازمان ليگ تاريخ ۲۷ دي را براي برگزاري دربي انتخاب کرده است.

اعتراض باشگاه پرسپوليس به تاريخ دربي, پورتال خبری فرهنگی گهر

به نقل از تسنيم، وي ادامه داد: پرسپوليس ۲ نماينده در تيم زير ۲۲ سال دارد و پيام صادقيان و محسن مسلمان بازيکناني هستند که تيم ما به آنها نياز دارد. اين در حالي است که اميد عاليشاه نيز مصدوميتي ندارد و تا زمان اعزام تيم زير ۲۲ سال به عمان به آمادگي خواهد رسيد. طبق گفته منصوريان اگر تيمي ۳ بازيکن در تيم زير ۲۲ سال داشته باشد مسابقاتش لغو مي‌شود. با اين حال عاليشاه دعوت نشده و از پرسپوليس ۲ نماينده در تيم منصوريان حضور دارند.

قدوسي خاطرنشان کرد: دعوت از ۲ بازيکن پرسپوليس به تيم زير ۲۲ سال و همزماني تاريخ مسابقات اين تيم با دربي شائبه‌ها و ابهاماتي را بوجود آورده و باشگاه پرسپوليس براي رفع اين مسائل اعتراض خود را به برگزاري ديدار با استقلال در تاريخ ۲۷ دي اعلام مي‌کند و خواهان رسيدگي اين موضوع از سوي مقامات ارشد فدراسيون و سازمان ليگ است.

مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس يادآور شد: با برنامه‌اي که در نظر گرفته شده احتمالا پرسپوليس علاوه بر ديدار با استقلال مقابل فولاد نيز صادقيان و مسلمان را در اختيار نخواهد داشت. با اين شرايط فکر مي‌کنيم در حق پرسپوليس اجحاف شده و ما مصرانه خواهان پيگيري اين موضوع هستيم.

وي در ادامه درباره درگيري‌هاي لفظي بين رويانيان و فتح‌الله‌زاده گفت: من به اين بحث ورود نمي‌کنم اما بايد بگويم برخي مسئولان استقلال مدام صحبت مي‌کنند و اين در حالي است که رويانيان در روزها و هفته‌هاي اخير حرفي درباره استقلال نزده است. اينکه چگونه چنين بحث‌هايي از سوي فتح‌الله‌زاده و برخي افراد ديگر مطرح شده جاي سول دارد و نمي‌دانيم هدف آنها از اين کار چيست؟ آنها شروع کننده اين بحث بودند و به آن دامن زدند اما رويانيان هيچ وقت بحث را آغاز نکرد.

 

منبع: ورزش۳

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي