اظهار پشیمانی آزاده نامداری به حواشی عکس هایش در سوئیس + عکس

تاريخ : 10 شهریور

پس از انتشار عکس های بدون حجاب آزاده نامداری و حواشی که به دنبال آن ایجاد شد ، وی سوژه خبرگذاری های اخیر شد.آزاده نامداری بالاخره بعد از مدتها با انتشار پستی در صفحه شخصی اش صحبت های جدیدی در این مورد را بیان کرد.

در ادامه پست جدید آزاده نامداری درباره حواشی عکس هایش در سوئیس را مشاهده می کنید

اظهار پشیمانی آزاده نامداری به حواشی عکس هایش در سوئیس + عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

آزاده نامداری با انتشار این عکس چنین نوشت:

سلام.
روزهای تلخی بر من، همسر و خانواده ام گذشت، چرا که محکوم شدیم به آنچه که در خیالمان هم نمی‌گنجید. ما صدها کاستی و نقص داریم و خود آگاهتر از همه بدان هستيم، اما بدانیم آن همه قضاوت درست و نادرست در مورد رفتار، گذشته و خانواده ما، بیش از آن که نقد ما باشد، نقد جامعه ماست.
نه از مغرض‌ها که هرچه کنی، حرف خودشان را می‌زنند و تصمیم خودشان را حق مطلق می‌دانند. نه از لشکر بافنده‌ها که بی‌ترس از خدا هر جایی دغل و دروغ می‌سازند و هر جمله و کلمه‌ای را به لب می‌آورند. نه از قضاوت گران سرخود که دانسته و ندانسته هر تهمتی می‌زنند و هر بهتانی می‌بندند و نه از بددل‌هایی که از تماشای رنج دیگران لذت می‌برند و از غصه بقیه شاد می‌شوند،توقعي ندارم.
من آزاده نامداری، از خواهران و برادران مومنم می‌خواهم که مرا عفو کنند و بدانند حقایقی هست که نمی‌دانند. شاید روزی برسد که دیگر نیازی به توضیح نباشد و همه چیز آشکار شود.من همواره مهرشمارا درهمه شرايط زندگيم فراموش نميكنم واميدوارم اين بارهم دركم كنيد.ممنونم🙏🏼

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي