استندآپ کمدی شب سوم مسابقه خنداننده شو

تاريخ : 19 خرداد

استندآپ کمدی شب سوم مسابقه خنداننده شو. جزئیات خبر را در این مطلب از سایت گهر برای شما همراهان عزیز آماده کرده این که از دعوت می کنیم تا پایان این مطلب همراهمان باشید.

استندآپ کمدی شب سوم مسابقه خنداننده شو, پورتال خبری فرهنگی گهر

برنامه خندوانه با اجرای رامبد جوان شب گذشته ۱۷ خرداد ۹۶ ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نسیم رفت. طبق روال قبلی برنامه از شب میلاد امام زمان (عج) شروع شده بود مسابقه خنداننده شو در برنامه در حال برگزاری است.مسابقه خنداننده شو

در مرحله اول مسابقه خنداننده شو داورانی چون گوهر خیراندیش ، کمال تبریزی و آتیلا پسیانی در برنامه برای گلچین کردن کمدین های تازه وارد حضور داشتند . بعد از انتخاب کمدین های برتر ۲۰ شرکت کننده وارد مرحله بعدی مسابقه خنداننده شو شدند و به ۴ گروه زیر نظر چهار داور تقسیم شدند.
نارضایتی رامبد جوان از گروهش در مسابقه خنداننده شو

در ابتدای شروع مسابقه از هر گروه یک نفر حذف شد و گروه ۱۶ نفره با داورانی چون شقایق دهقان ، حسن معجونی ، اشکان خطیبی و رامبد جوان به کار خود ادامه دادند. سرگروه ها با کمدین های خود تمرین کردند و مسابقه خنداننده شو از سه شب گذشته به طور رسمی کار خود را آغاز کرده است.

در شب اول چهار کمدین استندآپ کمدی های خود را در برنامه اجرا کردند که مورد قبول داوران بود اما در شب دوم شرکت کننده گروه شقایق دهقان تمرکز خود را از دست داد و اجرای ضعیفی در این برنامه از خود نشان داد.

در شب سوم مسابقه خنداننده شو رامبد جوان از موفقیت همه اعضای گروهش و سعود آنها به مرحله بالاتر گفت و با قرعه کشی امیر کربلایی زاده برنامه آغاز شد.

اولین شرکت کننده بابک رفاهی از گروه اشکان خطیبی بود .بابک رفاهی هنرجوی اشکان خطیبی به اجرای استندآپ کمدی جالب و دیدنی با موضوع عمه و خاطرات خنده دار خود با عمه اش می پردازد.

دومین شرکت کننده احسان زمانی از گروه رامبد جوان بود . احسان زمانی از گروه رامبد جوان به اجرای استندآپ کمدی خنده دار و جالب در مورد عدم توانایی در نه گفتن می پردازد.

سومین شرکت کننده حسین شاهرخ نیا از گروه حسن معجونی بود . استندآپ کمدی حسین شاهرخ نیا هنرجوی حسن معجونی با موضوع جالب تپلی در برنامه اجرا شد.

چهارمین شرکت کننده آرزو صراف رضایی از گروه شقایق دهقان روی صحنه آمد. آرزو صراف رضایی کمدین تازه وارد خانم شقایق دهقان استندآپ کمدی جالبی درباره بدبختی که برگرفته از زندگی واقعی او است را به نمایش می گذارد.

همه شرکت کننده های مسابقه خنداننده شو بعد از اجرا با اعلام کد مربوط به خودشان از مردم خواستند که به آنها رای بدهند.

در بخش پایانی برنامه رامبد جوان درباره اجرای شرکت کننده اش نظر مساعدی نداشت و خودش را هم در این اجرای ضعیف مقصر میدانست اما شقایق دهقان گفت :کمدین های ما بچه های تازه واردی هستند که به تازگی وارد این عرصه شده اند و ما نباید توقع زیادی از آنها داشته باشیم.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي