اردوی دانش آموزی در انگلیس و فرانسه ویژه پولدارهای تهران!

دسته بندي : گوناگون,⭐ اخبار
تاريخ : 15 مرداد

با فرا  رسیدن فصل تابستان بعضی از موسسات اردوی دانش آموزی در انگلیس و کشورهای مختلف اروپایی برگزار می کنند جالب اینجاست که هزینه های این اردوها به قدری بالاست که فقط پولدارهای تهران از پس این اردوی ۲ هفته و یا ۱ ماه بر می آیند.

جزییات جالب اردوی دانش آموزی در انگلیس و دیگر کشورهای اروپا

اردوی دانش آموزی در انگلیس و فرانسه ویژه پولدارهای تهران!, پورتال خبری فرهنگی گهر

* بچه‌هایی هستند که برای تابستان خود راهی اردوهای فرنگ شده‌اند! کافی است که چیزی حدود ۵۰ میلیون تومان هزینه کنید تا فرزندان‌تان میهمان یک کالج انگلیسی شود و البته چند روزی هم در امارات اقامت و استراحت کند.

* در این اردوها آموزش زبان انگلیسی و انواع بازی و تفریح با دوستان خارجی بخش جذاب برنامه است.

* در حالی که اعلب خانواده‌های ایرانی در روزهای داغ تابستان به دنبال کلاس‌های دولتی برای فرزند خود می‌گردند تا با مبالغ پایین اوقات فراغت فرزند خود را پر کنند، کسانی هم هستند که با هزینه‌های ۱۰۰ میلیونی تابستان فرزندشان را در دل اروپا و آمریکا می‌سازند!* کمپ‌های تابستانی که موسسات برای دانش آموزان لاکچری در نظر گرفته‌اند به مقصد انگلیس، آلمان و آمریکا است.

* رده سنی بچه‌هایی که می‌توانند در این اردوها شرکت کنند بین ۹ تا ۱۷ سال است و محدودیتی برای پذیرش دختران و پسران وجود ندارد.

* یکی از این کمپ‌ها در شهر چلتنهام در گلاسترشایر برگزاری می‌شود که یکی از کالج‌های خصوصی شبانه روز معروف در انگلستان است و ساختمان‌های بسیار زیبا در یک محیط وسیع دارد.

* کمپ انگلیس به مدت دو هفته برگزاری می‌شود و در این زمان هر هفته ۱۵ ساعت کلاس زبان انگلیسی برگزاری می‌شود. برنامه مفصل ورزشی، بازدید شهری و فعالیت هنری هم از خدمات این کمپ است.

* بنا بر اعلام موسسات اعزام دانش آموزان به اردوی خارجی، این کالج دارای دسترسی آسان به اینترنت، سالن تئاتر حرفه‌ای و اتاق هنر در دوره‌های تخصصی فیلمسازی است که البته شرکت در این دوره هزینه جداگانه دارد. به این لیست همچنین زمین تنیس، راگبی، هاکی و والیبال را هم اضافه کنید.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي