احتمالا علی عسگری از صدا و سیما برود!

تاريخ : 28 مرداد

ریاست صدا و سیما و احتمالا علی عسگری از صدا و سیما برود! خبرهایی شنیده می شود که احتمال دارد علی عسگری رئیس صدا و سیما از سمت خود کنار برود در این باره با مطلب امروز همراه ما باشید….

 

احتمالا علی عسگری از صدا و سیما برود!

احتمالا علی عسگری از صدا و سیما برود!, پورتال خبری فرهنگی گهر

روزنامه آرمان ملی در شماره امروز خود از خداحافظی احتمالی علی‌ عسگری با صندلی ریاست سازمان صدا و سیما خبر داده است.

این روزنامه در ادامه نوشت:

* رفتارهاي علي عسگري در ماه‌ هاي اخير عجيب شده است به نحوي که از يک سو سعي در کم‌ رنگ کردن و حذف چهره‌هاي محبوب مردم مانند فردوسي‌پور و رشيدپور را دارد و از سويي اجازه پخش برنامه‌اي را مي‌دهد که يک روحاني در انتقاد از ساخت‌ و ساز‌هاي مجلل مي‌گويد که اشرافيت در زمان پهلوي، اجتماعي و در زمان ما مذهبي است!

مخاطب اين روحاني آيت‌ا… صادق لاريجاني است که تا پيش از اين از خطوط قرمز ثابت صدا و سيما محسوب مي‌شد.

* اين رفتارهاي قابل تامل سبب شده تا تغيير رياست سازمان صدا و سيما بيش از هر زماني مطرح باشد.

 

* برخي منابع از تغيير رئيس سازمان صدا و سيما و نقل مکان علي‌ عسگري به ستاد اجرايي فرمان امام خبر مي‌دهند. بنابراين گزارش‌ها، مديري جوان جايگزين او خواهد شد.

احتمالا رفتن علی عسگری از صدا و سیما برود! 

* از سوي ديگر فريد مدرسي هم در توئيتي با طرح اين پرسش که آيا « پايان عبدالعلي علي‌ عسگري » فرا رسيده است، مي‌نويسد: « آنچنان رياست را در صدا و سيما بي‌ تاثير کردند تا خود در جلسات عالي به صراحت بگويد که به حرفم گوش نمي‌دهند؛ من گفتم، کاري ديگر کردند! حالا به بهانه نامديريتي که خود آفريده بودند، مي‌خواهند تغييرش دهند،؛ آيا معاونت سياسي مي‌گذارد .»

 

* آنچه به نقل از علي‌ عسگري منتشر شد به اين معناست که در سطوح بالا هم رضايتي از عملکرد او وجود ندارد و برکناري او دور از انتظار نيست حذف عادل فردوسي پور، انتشار گزارش فروش نفت ايران به چين ، پخش سريال گاندو و همچنين ادعاي جديد برادر رکن‌ آبادي عليه مذاکره کنندگان سازمان حج و زيارت موضوعاتي نيست که بتوان به‌ راحتي از کنار آنها عبور کرد و علي‌ عسگري را مقصر ندانست.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي