آرژانتین حریف آلمان در فینال

آرژانتین حریف آلمان در فینال

دو تیم در این دیدار بازی محتاطانه‌ای را به نمایش گذاشتند. هر دو تیم در نیمه نخست صاحب یک موقعیت نصفه و نیمه شدند که “اسنایدر” برای هلند و “مسی” برای آرژانتین فرصت‌هایشان را از دست دادند.

در نیمه دوم بازی موقعیت چندانی نداشت. جدی‌ترین موقعیت مسابقه را “گونسالو هیگواین” در دقیقه 74 از دست داد که ضربه او با اختلاف ناچیزی به بیرون رفت اما داور مسابقه این صحنه را آفساید اعلام کرد. هرچند تصاویر تلویزیونی نشان می‌داد “هیگواین” در آفساید قرار نداشت.

آرژانتین حریف آلمان در فینال

دو تیم در دقایق پایانی برای زدن گل کمی جلو کشیدند اما موقعیت‌های آن‌ها ثمری نداشت تا این دیدار بدون گل به پایان برسد و بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود.

دیدار تیم‌های آرژانتین و هلند در دور نیمه نهایی جام جهانی 2014 در پایان 120 دقیقه بازی بدون گل به پایان رسید. در ضربه‌های پنالتی این شاگردان ” آلخاندرو سابیا” بودند که با نتیجه 4 بر 2 از سد لاله‌های نارنجی گذشته و به دیدار نهایی جام بیستم راه یافتند.

 

به این ترتیب آلبی‌سلسته این فرصت را دارد که گذشته از گرفتن انتقام فینال جام جهانی 1990 ایتالیا از آلمان همانند سال‌های 1978 و 1986 قهرمانی جهان را از آن خود کند.

 

 

منبع: isna.ir

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند