عصای موسی هم نمیتواند استقلال را قهرمان کند

دسته بندي : ⚽ ورزش,اخبار ورزشی
تاريخ : 8 اردیبهشت
مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: نباید خودمان را گول بزدنیم جرا که حتی دیگر با معجزه حضرت موسی نیز قهرمان لیگ نخواهیم شد.
به گزارش مهر، حنیف عمران‌زاده پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل شهرداری تبریز با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران افزود: دیگر شانس قهرمانی نداریم. چرا باید خودمان را گول بزنیم؟! کار ما برای برای رسیدن به قهرمانی دیگر از معجزه هم گذشته و با معجزه عصای حضرت موسی هم قهرمان نخواهیم شد!

وی در خصوص تغییر چهره‌اش در دیدار مقابل شهرداری تبریز گفت: چه بگویم این هم از شانس ماست. در بازی با شاهین بوشهر طوری مصدوم شدم که صورتم ترکید! نمی‌دانم چطور نیمه دوم را هم به بازی ادامه دادم. زمانی که رحمتی برایم اتفاقات آن بازی را تعریف می‌کند اصلا چیزی به یادم نمی‌آید.

مدافع تیم فوتبال استقلال افزود: امروز هم از ناحیه زانو و کف پا دچار مصدومیت شدم. نمی‌دانم این هم از بدشانسی من است و با اینکه گوسفند کشتیم بدشانسی دست از سرم بر نمی‌دارد!

وی اینکه تیم استقلال در بازی خانگی مقابل شهرداری تبریز متوقف شد را طبیعی خواند و گفت: من حنیف عمران‌زاده نمی‌دوم اما مدیرعامل باشگاه و سرمربی تیم فحش می‌خورند. این درست نیست. منظورم از من همه بازیکنان تیم است. ما امروز خوب بازی نکردیم.

وی در واکنش به شعارهای هواداران استقلال که بازیکنان این تیم را بی‌غیرت خواندند، گفت: این کار بی انصافی است. درست است که امروز کمتر از روزهای قبل دویدیم اما تماشاگران باید ما را درک کنند. ما هر سه روز یکبار به میدان می‌رویم و واقعا بدن‌های‌مان خسته است.

مدافع تیم فوتبال استقلال با تاکید دوباره بر اینکه اگر کاظم اولیایی مدیرعامل باشگاه استقلال شود یک روز دیگر در این تیم نمی‌ماند، گفت: اولیایی امروز مدیرعامل استقلال شود من فردا از این تیم می‌روم، چون دوست ندارم با او کار کنم.

وی در پاسخ به این سئوال که “آیا بحث منشوری شدن در تیم پاس باعث کدورت از اولیایی شده است؟”، افزود: منشوری شدن من هم بر اینکه نمی‌خواهم با اولیایی کار کنم بی تاثیر نیست اما من برای تیم این آقا دو سال در همدان به صورت فیکس بازی کردم و نه تنها صد میلیون تومان هم نگرفتم بلکه ۷۰ میلیون تومان هم بدهکار شدم.

وی در خاتمه تصریح کرد: نه فقط من بلکه آه و نفرین بیشتر بازیکنان پیشین تیم پاس پشت سر اولیایی است. آه و نفرین پدر و مادر من پشت سر این آقاست، چرا که با کارهایی که اینها کردند شش ماه من تیتر روزنامه‌ها بودم و شایعه کرده بودند عمران زاده باید زندانی شود و … . اینها باید آن دنیا جواب دهند البته اگر آن دنیا را قبول داشته باشند.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي