آدرس کارخانه عالیس + دانستنیهایی درباره کارخانه عالیس

دسته بندي : 🔥 خبرهای متفرقه
تاريخ : 28 اردیبهشت

گروه تولیدی عالیس یکی از بزرگترین تولید کنندگان نوشیدنی در ایران می باشد. آدرس کارخانه عالیس را که همه محصولاتش را به تنوع و کیفیت می شناسند در مطلب زیر برایتان می گذاریم…

 

آدرس کارخانه عالیس 

آدرس کارخانه عالیس + دانستنیهایی درباره کارخانه عالیس, پورتال خبری فرهنگی گهر

دانستنیهایی درباره کارخانه عالیس

 

شرکت چشمه نوشان خراسان تولید کننده انواع نوشابه گازدار غیر الکلی ، آب آشامیدنی و دوغ بدون گاز و آب معدنی که در سال ۱۳۸۱ با نام تجاری گروه تولیدی عالیس تاسیس گردید.
عالیس نام تجاری مجموعه محصولات تولید شده در دو شرکت چشمه نوشان خراسان و شرکت نیک رز چناران می باشد، که در مجموعه شهرک صنعتی چناران در زمینی به مساحت ۱۰ هکتار واقع گردیده این مجموعه با هدف تولید محصولات غذایی و نوشیدنی آغار به کار کرد و امروز یکی از مجموعه های بزرگ تولید نوشیدنی در ایران است.
محصولات گروه تولیدی عالیس شامل نوشابه های گازدارغیر الکلی ، دوغ ، آب معدنی و محصولات شرکت نیک رز چناران مجموعه کاملی است از ماء الشعیرها با طعمهای مختلف برای تمام خانواده ها با هر نوع ذائقه ایی.

در این مجموعه تلاش بر این بوده است که سبد محصولات (نوشابه های گاز دار ،دوغ ،آب معدنی ،آب میوه های گازدار و انواع ماءالشعیر در ۱۲طعم متفاوت و در دو سایز ) با بهترین کیفیت و با استانداردهای روز دنیا تولید و در اختیار مصرف کنندگان عزیز قرار گیرد . مفتخریم اعلام نمائیم محصولات جدید این شرکت ( نوشیدنی های شیر میوه ای،انواع آب میوه ها وشیر های طعم دار) نیز ، با تکنولوژی روز اروپا تولید و به بازار عرضه شده است .

آدرس کارخانه عالیس

کارخانه مشهد – شهرک صنعتی چناران
تلفن کارخانه۰۵۱۴۶۱۳۹۰۳۱
دفتر مرکزی مشهد – بلوار احمد آباد، بلوار طالقانی، نبش طالقانی ۲، پلاک ۱۰تلفن دفتر مرکزی ۰۵۱۳۸۴۵۱۳۸۶

پست الکترونیکinfo@alis.ir

واحد صادرات مشهد – بلوار احمدآباد، بلوار رضا، بین رضا ۱۷ و ۱۹ پلاک ۱۸۰

تلفن واحد صادرات۰۰۹۸۵۱۳۸۴۰۳۲۴۳

صدای مشتری۰۵۱۳۸۴۵۱۱۰۰

پست الکترونیک صدای مشتری : sedayemoshtari@alis.ir

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي