آدرس باغ نور اصفهان

اطلاعات باغ زیبا و دیدنی و آدرس باغ نور اصفهان که محلی برای اجرای تئاتر و کنسرت و مراسم های زیادی در اصفهان می باشد را برای شما عزیزان در مطلب امروز گردآوری کردیم.

آدرس باغ نور اصفهان

آدرس باغ نور اصفهان

 

اصفهان شهر جهانی خلاق

هزینه یک میلیارد تومانی برای بازسازی باغ نور

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان درباره اجرای جشن بزرگ« شهر یادت نره » گفت: این جشن در راستای اجرای برنامه «اصفهان در مسیر امید» و با حضور هنرمندان به‌ نام کشور به مدت چهار شب در این مجموعه فرهنگی برگزار می‌شود.

همچنین رئیس کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان نیز با تبریک سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) اظهار داشت:

باغ نور را یکی از مهم‌ترین فضاهای فرهنگی روباز و زیبای شهر اصفهان است که در همجواری با رودخانه زاینده‌رود آماده میزبانی از شهروندان است.

فریده روشن با اشاره به هزینه حدود یک میلیارد تومانی برای بازسازی این فضا اظهار داشت: این مکان با ظرفیتی بیش از دو هزار نفر مهیای حضور شهروندان شده تا بتوانند در کنار خانواده‌های خود از برنامه‌هایی که مدیریت شهری برای آنها مهیا کرده است استفاده کنند.

وی شادی و نشاط اجتماعی را از جمله نیارهای اساسی شهروندان دانست و ابراز داشت: بسترهایی فراهم شود تا تمام شهروندان در فضایی آرام در کنار خانواده خود از برنامه‌های سالم شهری استفاده کنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی شهر بازسازی و بازگشایی را از جمله برنامه‌های شورای شهر از ابتدای آغاز به‌کار شورای پنجم دانست و گفت: امیدوارم بتوانیم به تمام وظایف خود در راستای ایجاد نشاط اجتماعی در شهر و شادی شهروندان عمل کنیم.

آدرس باغ نور اصفهان

 بلوار ملت، بين سی و سه پل و پل ابوذر، روبروي هتل كوثر ، جنب خانه كودك

تونل نور در خیابان بهشتی نژاد واقع در خیابان باغ گلدسته کنار استانداری اصفهان ایجاد شده است.

 

آدرس باغ نور اصفهان

 

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه