گرگاس چیست ؟

تاريخ : 14 مرداد

گرگاس یکی از گونه های نادر گربه سانان و همچنین سگ ها می باشد. گرگاس از جفت گیری سگ و گرگ به وجود می آید. اگر می خواهید بدانید گرگاس چیست این بخش گهر را بخوانید. در ادامه مطالبی در مورد گرگاس و ویژگی های گرگاس و نژاد گرگاس می خوانید.

گرگاس چیست ؟

گرگاس چیست ؟, پورتال خبری فرهنگی گهر

گرگاس چیست

گرگاس نتیجه جفت گیری سگ و گرگ است.

بسیار قوی تر و باهوش تر از هر دور.

بعضی افراد مانند چوپان ها و علاقه مندان به سگ ، این حیوانات را مجبور به جفت گیری میکنند تا چنین موجودی به وجود آید ، اما چون معمولاً نمی توانند کنترلش کنند در طبیعت رهایش میکنند.

وقتی چنین موجود خطرناکی در طبیعت رها شود ، به نوعی باعث برهم زدن اکوسیستم می شود.

این موجود بر خلاف گرگها از انسان نمیترسد، قوی تر و تهاجمی تر است. گرگها معمولاً زمستان به خاطر گرسنگی شدید به انسان حمله میکنند ، اما گرگاس انسان را در هر فصلی ببیند امکان حمله کردن دارد حتی بهار و تابستان بیشتر.

متاسفانه در کشور ما خیلی این اتفاق افتاده است و این چند سال اخیر ده ها کودک توسط همین گرگاس ها از داخل حیاط خانه ها دزدیده شده و خورده می شوند. حتی در این رابطه مستندی ایرانی ساخته شده به اسم گرگینگی.

متاسفانه چنین دخالتی در کار خدا و طبیعت نیتجه ناخوشی دارد. اگر کسی قصد چنین کاری داشت بهتر است به او آگاهی داده شود که چه کار اشتباهی را انجام می دهد.

سگ گرگی یا گرگاس

سگ گرگی نژادی است حساس که به اشیاء بی جان واکنش خوبی نشان نمی دهد. آنها به صبر زیادی نیاز دارند. قبل از آنکه این نژاد را برای نگهداری قبول کنید باید بطور جدی آموزش داده شوند. آنها به آموزشهای ثابت و فضای پهناوری برای گشتن نیاز دارند. اگر شما چیزی را پلید و متجاوز دیدید می توانید شرط ببندید که سگ گرگی آن کار را بخوبی انجام می دهد بدون آنکه احساس وحشت کند. شما این حرکات را تا سن ۱۸ ماهگی از او نمی بینید ، بعد از این سن نشانه های گرگ در او پدیدار می شود. سگ های گرگی کمتر از ۱۸ ماه جوان بوده و بسیار بازیگوش و وفق پذیر هستند ، آنها در این سن هدایت پذیر و سازگار با مردم می باشند. گرگ های جوانی که هنوز به سن بلوغ نرسیده اند مانند سگهای عادی عمل می کنند. وقتی که گرگ به سن بلوغ رسید ، تغییری در سیستم هورمونی آن رخ می دهد که باعث می شود تمامی رفتارهای یک گرگ در او پدیدار شود.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي