کیا رکنی بیوگرافی

برنامه عصر جدید که به تازگی در شبکه سه سیما با هدف کشف استعداد جوانان شروع به کار نموده است. و به تازگی یکی از فینالیست ها در مورد اعجوبه ی صداسازی به نام کیا رکنی بیوگرافی، کیا رکنی شرکت کننده عصر جدید می باشد در مطلب زیر بیشتر بدانید…

کیا رکنی بیوگرافی ، کیا رکنی شرکت کننده عصر جدید

کیا رکنی بیوگرافی 

اجرای او در مقابل چشمان داوران و تماشاگران باعث تشویق و تقدیر از او گردید به گونه‌ای که حتی به فینال راه پیدا کرد و در فینال نیز افراد با استعدادی که به فینال رسیده بودن را هم حذف کرد و توانست به نظر داوران به مرحله بعدی راه پیدا کند

او متولد دهه ۷۰ سال 1378 میباشد او استعداد خیره کننده و جالبی داشته که می تواند با دهانش آهنگ سازی کند.

وی اول با یک هنرجوی خانم کار آموزشی خود را استارت زده است ولی هم اکنون بسیاری هنرجو دارد و به قول خودش هر روز تعداد هنرجویان رو به افزایش است.

 

کیا رکنی، آینده ی بزرگی را برای خودش می بیند. و مطمئن است که این آهنگ ها و صدا جهانی خواهد شد.

تا به حال اجرا های بسیار زیادی را در جشن های مختلف انجام داده است و حتی تصمیم دارد که به همراه گروهی که تشکیل داده کنسرت را هم برگزار کرده و در این کنسرت از هیچگونه آلات موسیقی استفاده نکند و همه موزیک هایی که پخش می شود توسط دهان این پسر جوان خواهد بود.

سختی شروع بیت باکس در ایران اونجاییش بود که با کلی ذوق و شوق کار میکردی و در نهایت وقتی میخواستن جایی ازت یاد کنند، میگفتن : همون پسره که با دهنش شیرین کاری می کنه. و طی این مدت تمام تلاشم این بود که به جایی برسیم که گوش کسی با لغت ” بیتباکس ” بیگانه نباشه. و خدا را شکر که توی این کار هم موفق بودم.

وی همچنین می گوید: خدا را شکر می کنم که خداوند مرا دوست داره و در هر رشته از موسیقی که پا گذاشتم بهترین اساتید را در آن زمان بر سر راهم قرار داد و در مقابل هم به پاس قدردانی از این نعمت، وظیفه ی من است که تا جایی که در توانم باشه توی کشورم این هنر را در کشورم فرهنگ سازی کنم.

اینستاگرام کیا رکنی

instagram.com/kiarokni

صفحه اینستاگرام کیا رکنی فعال بوده و بیش از ۲۵۰ هزار فالوئر دارد که در صفحه شخصی خود بسیاری از کلیپ های خارق العاده ای که توانسته با دهانش اهنگسازی کند را به اشتراک گذاشته است که مورد توجه شبکه های اجتماعی نیز قرار گرفته است.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه