چگونه برای همسرمان جشن تولد بگیریم

چگونه جشن تولد بگیریم ؟

تولد گرفتن یکی از کار هایی است که آداب و عرف درباره آن حرف های بسیاری را برای گفتن دارد. امروزه استفاده از ایده های دیگران می تواند سازنده بهترین تولد برای یک شخص باشد. در صورتی که شما هم تولدی را پیش رو دارید،می توانید با این ایده ها همراه باشید.

چگونه برای همسرمان جشن تولد بگیریم

چگونه برای همسرمان جشن تولد بگیریم

روز تولد از زیباترین اتفاقاتی است که هر سال در زندگی زناشویی یک زوج تکرار می شود و می تواند بهانه ای عالی برای ابراز عشق و علاقه و تحکیم روابط زناشویی باشد.

مهم ترین قسمت هر تولد استفاده از ایده های خلاقانه و خرید هدیه ای غافلگیر کننده است که می تواند این روز را برای همسرتان به یادماندنی و خاطره انگیز کند.

آیا شما هم از جمله افرادی هستید که ترجیح می دهید برای تبریک تولد همسر خود از روش های خلاقانه و سوپرایز کننده استفاده کرده و کادوی خاص و متفاوت به او هدیه دهید؟
اگر پاسخ تان مثبت است در ادامه مقاله با کوکا همراه باشید تا شما را با ایده های جالب و مهیج برای سورپرایز کردن زن یا شوهرتان در روز تولد آشنا کنیم.

ایده های غافلگیر کننده برای تبریک تولد همسر

1. هنگام خرید سورپرایزش کنید

یک مرکز خرید که اغلب اوقات به آن جا می روید را انتخاب کرده و به صاحب هر مغازه یک کارت تبریک تولد بدهید که هنگامی که همسرتان را برای خرید به هر مغازه می برید به او تقدیم کرده و تولدش را تبریک بگوید.

این ایده یکی از جالب ترین کارهایی است که همسرتان را شگفت زده خواهد کرد.

2. تصویر مورد علاقه اش را روی کیک چاپ کنید

تصویری از شخصیت، مکان یا هر چیز دیگری که مورد علاقه و تحسین همسرتان است روی کیک تولدش چاپ کنید. همسرتان این کیک تولد را هرگز فراموش نخواهد کرد.

3. از یادداشت استفاده کنید

یکی از ایده های جالب نوشتن یادداشت های مختلف روی برگه است. می توانید 10 تا 15 یادداشت با پیام های متفاوت و زیبا تهیه کرده و آن ها را در کیف پول، داشبورد ماشین، جیب لباس، جعبه لوازم آرایش یا مکان هایی که بیشتر وقت خود را در آن جا می گذراند مانند میز کار، آشپزخانه، میز لوازم آرایش و غیره پنهان کنید تا در طول روز آن ها را ببیند.

4. عکس پدر و مادرش را به او تقدیم کنید

زنان مخصوصا بعد از ازدواج به پدر و مادر خود نزدیکی خاصی دارند و چه هدیه ای بهتر از پرتره والدین همسرتان؟!

5. از شبکه های اجتماعی استفاده کنید

اگر از عشق تان دور هستید عکس نوشته تولدت مبارک برایش بفرستید، شعر عاشقانه یا متن رمانتیک تولد برای بیو اینستاگرام انتخاب کنید یا با عکس پروفایل خود به همه اعلام کنید که تولد همسرتان مهم ترین تاریخ زندگی شماست.

خانم ها این رفتار اجتماعی را دوست دارند!

6. او را به مکان هایی که دوست دارد ببرید

آیا همسرتان آرزوی رفتن به جای خاصی را در ذهن دارد؟ شاید یک رستوران، شهری که تا به حال نرفته یا مسافرتی که همیشه آرزویش را داشته است. پارک، گالری هنری، موزه، باغ و جنگل و دریا همگی ایده های خوبی برای گذراندن یک روز خوب با همسر است و روز تولد بهترین فرصت برای برآورده کردن آرزوهایش!

7. فیلم خاطره انگیز تهیه کنید

با دوستان و بستگان تماس گرفته و کلیپ های ویدئویی از خاطرات همسرتان جمع آوری کنید. با این کلیپ ها یک فیلم بلند ساخته و به صورت دی وی دی به همسرتان تقدیم کنید.

8. تولدش را در رادیو تبریک بگویید

اگر همسرتان از طرفداران برنامه رادیویی خاصی است و هر روز این برنامه را گوش می کند، از طریق این برنامه تولدش را تبریک گفته و درخواست آهنگ مورد علاقه همسرتان را بدهید.

9. دیوار خاطره درست کنید

یکی از ساده ترین راه ها برای سورپرایز کردن همسر در روز تولدش درست کردن دیوار خاطرات است. عکس هایی خاطره انگیز دوران کودکی، ازدواج، فارغ التحصیلی و عکس های خانوادگی با خواهر و برادرانش را جمع کرده و روی دیوار نصب کنید یا می توانید از طنابی استفاده کرده و عکس ها را روی آن آویزان کنید.

10. جواهرات خاص به او هدیه دهید

اغلب زنان به طلا و جواهر علاقه زیادی دارند. مطمئن شوید که همسرتان بیشتر چه نوع جواهرآلاتی دوست دارد: گوشواره، انگشتر، دستبند یا سینه ریز. سپس کمی خلاقیت به خرج داده و سنگ تولد یا پیام خاصی را روی طلا حک کرده و به او تقدیم کنید.

11. به سبک کلاسیک همسرتان را غافلگیر کنید

می توانید از روش های کلاسیک استفاده کنید: یک عدد کیک تولد، خاموش کردن لامپ های منزل، تهیه چند شمع زیبا و دانلود آهنگ تولدت مبارک، همه چیزی است که نیاز دارید.

12. ساعات خوش با دوستانش

ممکن است به دلایل مختلف نتوانید مدت زیادی با او بگذرانید. پیشنهاد می کنیم چند بلیط برای سینما، تئاتر، کنسرت یا استخر تهیه کرده و بهترین دوستانش را دعوت کنید تا یک روز خوب و به یادماندنی با آن ها سپری کند.

اگر به دنبال ایده پرهزینه و خلاقانه هستید او و دوستانش را به رستورانی دعوت کرده و از کارکنان رستوران درخواست کنید با تقدیم کیک تولد از طرف شما، او را غافلگیر کنند.

13. یک شب رمانتیک در کلبه جنگلی

بسیاری از زوج ها در حین سفر یا جشن تولد همسر خود را به هتل های گران قیمت دعوت می کنند اما هیچ چیز رمانتیک تر از اجاره یک کلبه چوبی و گشت و گذار دونفره در طبیعت نیست. با توجه به بودجه ای که می توانید صرف کنید مکانی دنج در ساحل، تپه یا جنگل اجاره کرده و اوقات خوشی را با همسرتان بگذرانید.

14. مجموعه ای از لوازم ساده اما دوست داشتنی

ممکن است همسرتان به چیزهای ساده ای علاقه داشته و از داشتن آن ها لذت ببرد که می تواند شامل شکلات و تنقلات، عطر مورد علاقه اش، فیلم خاص یا لوازم آرایشی که همیشه استفاده می کند، باشد.

مجموعه ای از این لوازم ساده اما دوست داشتنی را تهیه کرده و به همراه چند گل به او تقدیم کنید.

نکات مهم در روز تولد

  1. از انجام کاری که باعث خجالت یا آشفتگی همسرتان شود خودداری کنید
  2. فراموش نکنید در هر سنی که باشید برای انجام کارهای جالب و سرگرم کننده در روز تولد پیر نیستید!
  3. وقتی برای سورپرایز کردن همسرتان برنامه ریزی می کنید به این فکر کنید که چه چیزی او را خوشحال تر می کند
  4. در جشن تولد همسرتان عکس های زیادی بگیرید
اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه