چطور ادکلن های اصلی و تقلبی را تشخیص بدهیم؟

عطر و ادکلن ها رایحه های خوشبویی هستند  که با زدن آن ها به خصوص در قسمت هایی که نبض بدن میزند موجب پراکنده شدن بوی خوش و همچنین بالا رفتن اعتماد به نفس می شود.

عطر و ادکلن نشانه ی شخصیت شماست اگر از وسیله عمومی به خصوص در تابستان استفاده میکنید سعی کنید عطر و ادکلن بزنید علاوه بر جذابیتی که دارد بوی خوش نیز پراکنده میشود و همچنین سعی کنید عطر را بر روی پوست بدن   به جای لباستان اسپری کنید زیرا باعث بالا رفتن ماندگاری عطر میشود.

انواع غلظت ها را بشناسید

عطرو ادکلن را بر اساس غلظت به 5 دسته ی( ادوفرش، ادوکلن، ادوتویلت، ادوپرفیوم و پرفیوم) تقسیم می کنند که هرچه از از سمت راست به چپ برویم ، غلظت اسانس آن‌ها بیشتر و در نتیجه به طور کلی زمان ماندگاری و قدرت پخش بوی  آن ها نیز بیشتر میشود.

فرق عطر های زنانه و مردانه

سال ها پیش چیزی به نام عطر مردانه و زنانه وجود نداشت چند سال بعد با پیشرفت مد، عطر مردانه و زنانه وارد بازار شد همین امر باعث شد که عطر های مردانه و زنانه از هم تفکیک شود تفاوت آن بر اساس بسته بندی جعبه، رنگ، طراحی شیشه و…  عطرهای زنانه شیشه های فانتزی تر با رنگ بندی های روشن تر که بیشتر رنگ های آن صورتی و بنفش بود اما عطر های مردانه رنگ های تیره تر و راحیه ی زنانه ملایم تر و با غلظت بیشتر از مردانه است.درحال حاضر هزاران عطر زنانه و مردانه با رایحه های مختلف در بازار وجود دارد.

چطور ادکلن های اصلی و تقلبی را تشخیص بدهیم؟

چطور ادکلن های اصلی و تقلبی را تشخیص بدهیم؟

1- بسته بندی و پکیج 

بسیاری از ادکلن‌های درجه ‌یک بدون بسته ‌بندی وارد ایران شده و بعد از آن بسته ‌بندی و سلفون می‌شوند. اگر این کار توسط شرکت‌های معتبر که نوع اصلی ادکلن را وارد ایران می‌کنند، انجام شود سلفونی که روی جعبه کشیده می‌شود سرتاسری و بدون برش بوده و از بالا یا پایین باز نمی شود جنس و کیفیت خوبی نیز دارا می باشد . 

2- شیشه ادکلن یا عطر

اگر با شیشه و شکل اصلی آن آشنا باشید به راحتی می توانید ادکلن یا عطر اصلی را از تقلبی تشخیص دهید،کیفیت بطری باید بی عیب و نقص ، سطح آن صاف و بدون حباب باشد، نوشته ها باید دقیق باشند، مشکلی در آرم ها و نوشته ها وجود نداشته باشد .

3- ادکلن یا عطر را کمی تکان دهید

عطر درون بطری باید کاملا شفاف باشد. در مایع درون بطری هیچ ناخالصی و یا ذرات وجود نداشته باشد. همانطور که می دانید، یک عطر اصلی چند لایه است و شامل نت های بالا، نت های میانی و نت های پایه می باشد. در یک عطر تقلبی این ترکیب چند لایه را پیدا نخواهید کرد و شفافیتی ندارد.

4- قیمت پایین نیست

اصولا عطر های تقلبی قیمتی 10تا15 هزارتومان دارد و بر اساس هزینه واردات قیمت آن متفاوت می شود، اما عطر و ادکلن های اصل قیمت هایی بالاتر دارد اگر ادکلن و یا عطری پیدا کردید که نصف قیمت اصلی بود در تقلبی بودن آن شک نکنید، تفاوت قیمتی اصلی با تقلبی متفاوت است.

5- درب شیشه عطر

 درب عطر را نیز از لحاظ جنس، رنگ، شکل و کیفیت قالب با دقت بررسی نمایید. در شیشه عطرهای اصل کاملا متقارن هستند و نه لغزشی دارند و نه خط و خشی دارد .

 در آخر…

فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن ایرانوس یک فروشگاه معتبر و مطمئن برای خرید عطر و ادکلن های اصلی با قیمت های مناسب است که ارائه دهنده ی انواع برند ها(ادکلن شنل، ادکلن ورساچه، ادکلن لالیک و…) که با ورود به این فروشگاه میتوانید از خرید خود مطمئن باشید و همچنین ازامکانات (ارسال رایگان، پرداخت درب منزل، کارت گارانتی و….) و تخفیفات بی شمار آن استفاده کنید.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه