پیام و متن تبریک روز شوراهای اسلامی

نهم اردیبهشت ماه در تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز شوراها نام گذاری شده است. پیام و متن تبریک روز شوراهای اسلامی در مطلب زیر دنبال کنید…

پیام و متن تبریک روز شوراهای اسلامی

 

بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (س) در تاریخ 1358/2/9 با صدور فرمانی به شورای انقلاب بر تشکیل شوراهای اسلامی و تهیه آیین نامه اجرایی آن تاکید نمودند.

در آمدن خورشید فروزان شوراها از بلندای قله های عمران و آبادانی شهر و روستا قانون پویا و متمدنی بود که در کشور عزیزمان اجرایی شد و بارقه امید را در دل مردم روشن و منور ساخت، زیرا در پرتو این قانون است که سرنوشت مردم به دست خودشان رقم میخورد لذا سالروز شوراها را به همه عزیزان عضو شورای اسلامی شهر و روستا به ویژه خدمتگزاران صدیق شورای اسلامی شهرمان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

********

هيچ قومي مشورت نكردند جز آنكه به بهترين امور هدايت يافتند. پيامبر اكرم(ص)

روز شوراها گرامی باد

********

جناب آقای ……

عضو محترم شورا

  با سلام

  نهم اردیبهشت سالروز رویدادی بزرگ در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است

كه بی تردید نشان از تعمیق مردم سالاری دینی در جامعه اسلامی ما دارد.

نهاد شورا كه شالودة آن ریشه در قرآن و مبانی دین مبین اسلامی دارد در واقع به فرایند واگذاری امور به مردم ، عینیت بخشید و به بركت این اتفاق، نقش آفرینی مردم در تعیین سرنوشت خود و جامعه ای كه در آن زندگی می كنند، دوچندان گردید.

بدینوسیله سالروز تأسیس نهاد مقدس شورای اسلامی شهر را به شماتبریك عرض نموده بر خود وظیفه میدانم از پیگیری ، تلاش ، مساعدت و راهنمائی های ارزنده شما در پیشبرد اهداف شهر و شهرداری كه یقیناً حاصل همدلی و همكاری مضاعف بین اعضای شورای اسلامی شهر بوده است تقدیر و تشكر نمایم.

   امیدوارم ما را در آرزوی خویش كه همانا ساختن فردائی زیباتر و بهتر است سهیم بدانید.

********

اين روز با شکوه را به همه ی اعضای محترم شوراها که با وظيفه شناسی و توجه به اصل دانش محوری در حل مشکلات شهر و روستا تلاش می نمايند و با امانت، کفايت، درايت و کياست و حسن سلوک برای نيل به جامعه ی شهروند مدار خالصانه و عاشقانه کوشش می نمايند تبريک و تهنيت عرض می نمايم.

********

نهم اردیبهشت روز تاسیس شوراهای اسلامی که زمینه ساز تاثیر گذاری عینی مردم در تعیین سرنوشت جامعه گردید بیانگر تاثیر جدی تر مردم در اداره امور شهر و روستا است و کمترین نقش این روز ، عطف توجه جامعه به عملکرد نهادی می باشد که طی چند دوره فعالیت خود، جایگاه ویژه ای را در تحولات ساختاری هر شهر و روستا بدست آورده است .

بی تردید شوراها بي واسطه ترين حلقه ارتباطي شهروندان، با حاكميت جامعه هستند . حفظ هويت و اصالت شهرها و روستاها ، ترويج فرهنگ نظم و قانون و گسترش نمادهاي دين و اخلاق و اهتمام به سلامت محيط زيست جزء در سایه همت عالی  میسر نخواهد بود .

« و امرهم شوری بينهم »

نهم اردیبهشت سالروز رویدادی بزرگ در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که بی تردید نشان از تعمیق مردم سالاری دینی در جامعه اسلامی ما دارد.

تبریک روز شوراهای اسلامی

تجليل از اين روز در واقع نكوداشت ياد و خاطره كساني است كه شوراها را در قانون اساسي جمهوري اسلامي بوجود آوردند و امروز باید از زحمات کسانی که  چند دوره شوراها را براي اداره امور شهر و روستا با دلسوزي اداره كردند و در مديريت شهري و روستايي سهيم بودند بخصوص اعضای محترم دوره چهارم شورای اسلامی شهر زاینده رود  قدردانی و سپاسگزاري نمود .

پبام و متن تبریک روز شوراهای اسلامی

نامگذاری 9 اردیبهشت به عنوان روز “شورای اسلامی ” اقدامی ارزنده و فرصتی است مغتنم تا ضمن قدردانی و تجليل از فعاليت های خالصانه و شبانه روزی خادمان مردم در عرصه های مختلف شهری و روستایی، به ارزيابی عملکرد و فعاليت های اين نهاد اجتماعی به منظور ارتقای سطح خدمت رسانی به مردم پرداخته شود.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه