پایان سریال لحظه گرگ و میش چه میشود

تا به حال نیمی از سریال جذاب و دوست داشتنی لحظه گرگ و میش از شبکه سه سیما به کارگردانی همایون اسعدیان پخش شده است.  در مطلب امروز مطلبی درباره پایان سریال لحظه گرگ و میش چه می شود، آخر لحظه گرگ و میش چی میشه را برایتان می گذاریم.

پایان سریال لحظه گرگ و میش چه میشود ، آخر لحظه گرگ و میش چی میشه

این سریال با محوریت زندگی تنها دختر خانواده که از دهه ۶۰ با حوادث گوناگونی از قبیل جنگ، تحولات اقتصادی و اجتماعی و … رو به رو می شود آغاز و تا زمان معاصر ادامه خواهد داشت.

گرچه این سریال در بستر تاریخ حرکت می‌کند و دهه‌های مختلفی از تاریخ معاصر کشور را به نمایش می‌گذارد، اما رویکرد صرف آن تاریخی نیست و فضایی خانوادگی و اجتماعی، محور اصلی این سریال را می‌سازد. از این رو به نظر می‌رسد مخاطبانی از سنین مختلف بتوانند با این مجموعه ارتباط برقرار کنند؛ مخاطبانی که می‌توانند خود، گذشته و حالشان را در این مجموعه ببینند و با شخصیت‌هایی که در مسیر تاریخ جلو می‌آیند، ارتباط برقرار کنند.

در قسمت آخر سریال لحظه گرگ و میش حامد با یاسمن ازدواج می کند . سروش پس از رخ دادن ماجرا هایی در آسایشگاه بستری می شود  و  همچنین سوگند پس از تلاش های مادر ، دایی و اعترافات نامزدش از زندان آزاد می شود و به آغوش مادرش یاسمن باز می گردد. 

پایان سریال لحظه گرگ و میش چه میشود

سریال لحظه گرگ و میش جزو آن دسته از سریال هاست که در فضای مجازی هواداران بسیاری پیدا کرده و بسیاری مشتاقند بدانند که در پایان آن چه اتفاقاتی رخ خواهد داد . به تازگی عکس هایی جالب از جمع صمیمی بازیگران این سریال در پشت صحنه منتشر شده است ، پیشنهاد می شود ، تماشای عکس های زیر را از دست ندهید :

آخر لحظه گرگ و میش

 

پایان سریال لحظه گرگ و میش

 

 

 

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه