واکنش مادر تتلو به اظهارات پسرش ، پسرم پاک است!

تاريخ : 15 آبان

فریده واثق مادر تتلو که در فضای مجازی فعال است نسبت با اظهارات پسرش واکنش نشان داد و کاملا از وی دفاع و فالورها را بی ادب و … خواند.

متن این مادر پر از فحاشی و جملات عجیب است که در ادامه می خوانید! فریده وثوق در برخی از عکسها که یک مورد از آن را در زیر می بینید از حرکات پسر خود تقلید و پیروی می کند!!!

واکنش مادر تتلو به اظهارات پسرش

واکنش مادر تتلو به اظهارات پسرش ، پسرم پاک است!, پورتال خبری فرهنگی گهر

مادر امیر تتلو در یک پست اینستاگرامی نوشت : 

«خوب تخليه شدين عقده ايا زامبيا با شمام شماها كه دهنتون بوي گندش كه با فحشها و اهانتهايي كه به منه مادر ميكنين كثيف و بوش همه جا مخصوصا وجودتونو گرفته من از اين بدتراشو ديدم ميگذرم ميبخشم و رها ميكنم ولي شماهايي كه از دهنتون كثافت ميباره بدونين كه موقعي كه بايد كثيف باشين هيچكي به پاتون نميرسه از بي رحمي و قساوته قلبه شماها زامبياي كثيفه بيرحم اميره پر عشقه مهربانه شاد با ادبه منو تبديل كرديد به آينه خودتون.

واکنش مادر تتلو به اظهارات پسرش ، پسرم پاک است!, پورتال خبری فرهنگی گهر

من مي بخشم و آزاد و رها ميكنم خود من يه زنه آسيب ديده اجتماعي و خانواده و خانواده شوهر و شوهر و همه جوره از صاحب كاراي پدرسوخته تا شماها ولي خواستم با اين پست بفهمين كه اونايي كه دم از نجابت وپاكي وادب ميزنن خودشون تو … ولجن غوطه ورن من به تربيتي كه كردم ايمان دارم تو اين چند ساله اخير امير آينه شما پدر سوخته هاي بد دهنه فاسد شد خيلي سخته نه، پس منم بخوام از هر كدام از شما زامبيا شكايت كنم همتون ته چاهين اين منه مادر قوي وقدرتمند هستم كه شمارو همه جوره تحمل ميكنم.

من مثل شما عقده فالوئر نيستم و هيچ تبليغيم رو پيجم نكردم فقط و فقط به عشق سلطانو سرورم و روحو قلبو جانم اومدم كه كاراشو دنبال كنم و ناظر باشم همين والسلام بعد اين پست كه همتون و پست پر از انرژيه سياه و تيره شده لااقل براي خودتون يه پست ميزارم .

بياين روشن كنيد بلكه يه گوشه از ايرانه عزيزمون كه خودمون با حرفامون و با كارامون نابودش كرديمو درست كنيم خداوند هممونو ببخشه و ازمون بگذره حالا بازم از رو نريا بيا دهانه بو گندوتو باز كن فحش بده اميرو من تربيت كردم و ذاته پاكش رو خوب ميشناسم ولي اين اخيرا امير خود خود شماس خودتونو ديدين خوشتون اومد»

 

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي