هزینه پارکینگ فرودگاه مهرآباد در سال ۱۴۰۲

افزایش یا کاهش هزینه پارکینگ فرودگاه مهر آباد تهران ؟ هزینه پارکینگ ۱۴۰۲

انتخاب فرودگاه مهرآباد به عنوان یکی از اصلی ترین فرودگاه های بین المللی در پایتخت ایران، انتخابی غیر قابل اجتناب می باشد. در همین بین اطلاع از نرخ ها و تعرفه های پارکینگ در این فرودگاه برای مسافرین پرواز های خارجی دارای اهمیت بسیاری می باشد.

امسال بهای استفاده از خدمات پارکینگ فرودگاه مهرآباد، در افزایشی بی‌سابقه، ۱۱۰ تا ۱۵۰ درصد گران شد؛ نرخ‌هایی که در مقایسه با دو سال پیش، حدودا ۶ برابر شده است! افرادی که امسال از پارکینگ ترمینال های مختلف فرودگاه مهرآباد تهران استفاده کردند، هنگام پرداخت بهای توقف در پارکینگ، شوکه شدند.
هزینه پارکینگ فرودگاه مهرآباد در سال  ۱۴۰۲

 اگر توقف در این پارکینگ ساعتی باشد (مثلاً یکی از نزدیکان مسافر را به فرودگاه برساند و پس از ساعتی بازگردد) و این توقف به ۲۴ ساعت نرسد، تنها باید هزینه ورودی پارکینگ فرودگاه یعنی 7000 تومان را پرداخت کنید. اگر مدت حضورتان در فرودگاه چندان طولانی نباشد، هزینه دیگری از شما دریافت نمی‌شود. برای 24 ساعت توقف در این پارکینگ هم باید  53 هزار تومان بپردازید.

جدول هزینه پارکینگ فرودگاه مهرآبادپارکینگ‌های ۱ و ۲ نزدیک به ترمینال ۱ و ۲ می‌باشند و پارکینگ‌های ۳ و ۴ فاصله‌ی کمتری با ترمینال ۴ و ۶ دارند.

پارکینگ طبقاتی فرودگاه مهرآباد – ۱ و ۲ و ۴
ورودیه۷۰،۰۰۰ ریال
توقف هر ساعت از ۱ تا ۱۵ ساعت۲۵،۰۰۰ ریال
شبانه‌روزی( توقف از ۱۵ تا ۲۴ ساعت )۵۳۰،۰۰۰ ریال
شبانه‌روزی( بعد از ۲ شبانه‌روز )۵۹۰،۰۰۰ ریال
شبانه‌روزی( بعد از ۴ شبانه‌روز )۶۴۰،۰۰۰ ریال

رزو اینترنتی پارکینگ فرودگاه مهرآباد

در حال حاضر اپلیکیشن‌هایی هستند که امکان رزرو اینترنتی پارکینگ در نقاط مختلف تهران را فراهم کرده‌اند اما فعلا سامانه‌ای برای رزرو اینترنتی پارکینگ در فرودگاه امام خمینی و فرودگاه مهرآباد راه اندازی نشده است. هزینه پارکینگ فرودگاه امام را در این مقاله به جزئیات برایتان گفتیم اما شما می‌توایند یا شماره تلفن پارکینگ فرودگاه امام خمینی یه شماره ۵١٠٠٧١٩٩ ٠٢١ تماس بگیرید و اطلاعات جزئی‌تر را دریافت کنید.

با اتومبیل شخصی یا تاکسی بریم فرودگاه؟

بر اساس آنچه تا به حال گفته شد، به نظر می‌رسد استفاده از تاکسی‌های اینترنتی منطقی‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر است؛ زیرا حداکثر هزینه تاکسی‌های اینترنتی (دورترین فاصله و شلوغ‌ترین ساعت روز) را در نظر گرفته‌ایم. از سوی دیگر کمترین هزینه پارکینگ مربوط به پارکینگ‌های روباز است؛ گذاشتن ماشین در پارکینگ روباز حتی اگر آسیبی به ماشین‌تان نرساند، می‌تواند نگرانی‌های سفرتان را بیشتر کند.

اما با این حال، اولویت‌های شما در انتخاب‌تان اهمیت دارد. به عنوان مثال اگرچه بسیاری از ما ترجیح می‌دهیم در ساعت‌های نزدیک به سفر فعالیت جدی چندانی نداشته باشیم و خودمان تا فرودگاه رانندگی نکنیم اما برخی دیگر دل‌شان می‌خواهد همه کارها تحت کنترل‌شان باشد و خودشان همه کارها را انجام دهند. این دسته از افراد ترجیح می‌دهند خود مسیر تا فرودگاه را رانندگی کنند و هزینه بالای پارکینگ را هم به راحتی می‌پردازند. پس اولویت‌های‌تان را لیست کنید تا انتخاب درستی داشته باشید.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه