نگاهی به زندگی بنیامین بهادری

دسته بندي : معرفی بازار
تاريخ : 24 اردیبهشت

امروز سعی داریم تا نگاهی کوتاه داشته باشیم به زندگی و آثار یکی از برجسته ترین هنرمندان حال حاظر کشورمان که موفق شده است تا به امروز آثار موفق زیادی را در سبک موسیقی پاپ به بازار عرضه کرده است.

نگاهی به زندگی بنیامین بهادری

بنیامین بهادری در تاریخ ۱۸/شهریور/ ۱۳۶۱ در تهران بزرگ و در محله جیحون در یک خانواده سنتی از پدری کارمند و مادری خانه دار  بدنیا آمد. وی از کودکی علاقه بسیار زیادی به موسیقی داشت به شکلی که در سن ۱۶ سالگی شروع به آموختن موسیقی کرد و با استعدادی که از خود به نمایش گذاشت توانست خیلی زود وارد عرصه خوانندگی شود. وی در سن ۱۹ سالگی به آموختن گیتار پرداخت و در کنار آن آهنگسازی را نیز فراگرفت. بنیامین زمان زیادی را به یادگیری موسیقی پرداخت و در کنار آموزش هایش با چندین هنرمند همکاری داشت و یک آلبوم موسیقی به نام گلهای رنگین کمان را برای کودکان ساخت. برای ادامه مقاله نگاهی به زندگی بنیامین بهادری و دانلود جدیدترین آهنگ های بنیامین با ما همراه باشید.

نگاهی به زندگی بنیامین بهادری, پورتال خبری فرهنگی گهر

فعالیت هنری بنیامین

بنیامین بهادری پس از زحمات بسیار زیادی که در آموختن آهنگسازی و خوانندگی کشیده بود سرانجام با آلبوم ۸۵ توانست به شهرت فراوانی دست پیدا کند. آلبوم ۸۵ که در زمان خود توانسته بود انقلابی عظیم در صنعت موسیقی ایران ایجاد کند شامل ۹ قطعه به نام های آدم آهنی، عاشق شدم، بی اعتنا، اینم بمونه، خاطره ها، لکنت، من امشب میمیرم، ترانه واژه و یادم میاد بود که هرکدام در جای خود از شهرت بینظیری برخوردار می باشند.

این آلبوم با اینکه یکی از بهترین آلبوم های موسیقی ایرانی است اما در ابتدا به صورت اتفاقی توسط تنظیم کننده لو رفت و به صورت غیر رسمی وارد بازار شد و در بتدا چون اسمی برای این آلبوم انتخاب نشده بود بیشتر آن را با نام دنیا دیگه مثل تو نداره می شناختند. آلبوم جدید بنیامین با اینکه بخاطر رعایت نشدن کپی رایت لو رفته بود اما سرانجام با انتشار رسمی توانست به فروشی خیلی خوب دست پیدا کند که شما عزیزان می توانید این البوم و دیگر آبوم های این خواننده را از بخش دانلود آلبوم دریافت کنید.

نگاهی به زندگی بنیامین بهادری, پورتال خبری فرهنگی گهر

مرگ همسر بنیامین

بنیامین با موفقیت بسیار زیادی که در سال های قبل بدست آورده بود سرانجام با نسیم حشمتی در سال ۸۸ ازدواج کرد که حاصل این ازدواج دختری به نام بارانا است. بنیامین و همسر سابقش در کنار هم زندگی آرام و زیبایی را سپری می کردند تا اینکه سرانجام بر اثر یک حادثه تلخ رانندگی نسیم حشمتی جان خود را از دست داد. طبق گزارشات اعلام شده خودروی ۲۰۶ نوک مدادی با سرعتی بالغ بر ۱۷۰ کیلومتر به ماشین او برخورد می کند و سرانجام باعث مرگ او می شود. بنیامین بعد از مرگ همسرش آهنگی را به نام یه خونه را روانه بازار کرد که با بازخورد نسبتا خوبی همراه بود.

نگاهی به دیگر آثار این هنرمند

آلبوم بعدی بنیامین ۹۳ نام داشت که در سال ۱۳۹۳ وارد بازار شد که تصویر دخترش بارانا را روی جلد آن هک کرده بود. این آلبوم شامل ۱۲ ترک بود که می توانید از بخش دانلود آهنگ تمامی این آلبوم را دانلود کنید. وی در سال های ۹۴ آلبوم دیگری به نام ۹۴۹ که آخرین آلبوم این خواننده تا به امروز بوده است..

بازیگری بنیامین

نگاهی به زندگی بنیامین بهادری, پورتال خبری فرهنگی گهر

بنیامین بهادری در سال ۲۰۱۶ در کنار محمدرضا گزار بازیگر شناخته شده سینمای ایران در فیلم سلام بمبئی به کارگردانی و نویسندگی قربان محمدپور و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی اولین تجربه بازیگری خود را تجربه کرد. داستان این فیلم داستان آشنایی یک دختر هندی (دیا میرزا) و یک پسر ایرانی(محمدرضا گلزار) را روایت می‌کند که هر دو دانشجوی پزشکی هستند و درگیر اتفاقات پیچیده‌ای در مورد این دو جوان می‌شوند. بنیامین در این فیلم بود که دومین عشق زندگی خودش را یعنی شایلی محمودی را پیدا کرد و سرانجام به ازدواج این دو ختم شد که حاصل این ازدواج دو پسر به نام های بن سان و شایمین است.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي