نقش خولی در سریال مختار نامه

یکی دیگر از بازیگران سریال مختار که نقش خولی بازی کرده از هنرمندان قدیمی در سریال مختار نامه می باشد که در این مطلب از بیوگرافی و صحبت های ایشان در این خصوص می نویسیم، با ما همراه باشید…

 

نقش خولی در سریال مختار نامه

نقش خولی در سریال مختار نامه

بیوگرافی صدرالدین حجازی و همسرش با عکس های صدرالدین حجازی بازیگر ایرانی و داستان زندگی شخصی و هنری اش را در سایت گهر می خوانید.

 

بیوگرافی صدرالدین حجازی

صدرالدین حجازی متولد 1327 در اصفهان، بازیگر است

فارغ التحصیل رشته هنرهای دراماتیک از دانشگاه هنر می باشد فعالیت خود را با تئاتر شروع کرد و بعد از انقلاب فعالیت اش را در قاب تلویزیون و سینما ادامه داد.

 

شروع از تئاتر

در سال 1348 وارد دانشگاه شد و در طول دوران دانشجویی با نمایش های تله، صیادان و … خوش درخشید و از سال 1352 وقتی 25 ساله بود حرفه ای روی صحنه تئاتر رفت.

 

از جایزه تا سرپرستی

در سال 1356 وقتی 29 ساله بود بعنوان بهترین بازیگر نقش اول مرد در عرصه تئاتر شناخته شد و جایزه اسب طلا را از آن خود کرد .

آقای حجازی بعد انقلاب از سال 1359 تا 1363 به مدت 4 سال سرپرست مجتمع دانشسرای هنر بود، سپس از سال 1364 به مدیریت تالار آبگینه نائل گردید.

نقش خولی در سریال مختار 

نقش خولی در سریال مختار نامه

ورود به سینما و تلویزیون

در سال 1363 اولین بار در سریال بهار تا بهار به کارگردانی یدالله شیراندامی وارد قاب تلویزیون شد و سال 64 با فیلم زنجیرهای ابریشمی در سینما بازی کرد

از مهمترین بازی های وی می توان به سریال کوچک جنگلی سال 63، سریال روزی روزگاری در سال 70، سریال تنهاترین سردار سال 74 و تفنگ سرپر سال 77 اشاره کرد

 

ازدواج و فرزندان

استاد حجازی مدتی بعد از انقلاب با همسرش ازدواج کرد که ثمره این زندگی یک دختر بنام یلدا و سه پسر بنام های کسری، سینا و پارسا می باشد

کسرا ساکن آمریکا بوده و سینا حجازی خواننده می باشد.

نقش خولی در سریال مختار 

نقش خولی در سریال مختار نامه

صدرالدین حجازی در نقش خولی

نقش خولی توسط «صدر الدین حجازی» بازی شده و «آهو خرمند» در نقش زن کوفی و «رامونا شاه» در نقش همسر شامی خولی در این بخش ایفای نقش کرده اند.

 

خولی در سریال مختار نامه

 

نقش خولی در سریال مختار نامه

علاقه به نقش های منفی

تمایل بیشتری به نقش منفی دارم، چون ابعاد مختلفی دارد، پیچیده است و چالش دارد، بازی در نقش های منفی همیشه برایم لذت بخش است.

 

مردم را دوست دارم

مردم خیلی به من لطف دارند و نمی دانید چه می کنند و چقدر محبت دارند، البته من هم مردم را دوست دارم، آنها تظاهر را می فهمند.

من مخلص مردم هستم و از صمیم قلب دوستشان دارم.

 

نقش خولی در سریال مختار

نقش خولی در سریال مختار نامه

نقش در مختارنامه

شخصیت خولی در سریال مختارنامه را از همه بیشتر دوست دارم چون برای نقش زحمت کشدیم و خوب از کار درآمد، داوود میر باقری هم در خوب درآمدن نقش موثر بود.

نقش خولی در سریال مختار نامه

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه