فیلم جدید ابراهیم حاتمی کیا کلید خورد

در این قسمت از بخش فرهنگی پورتال گهر جزییات خبر  فیلم جدید ابراهیم حاتمی کیا کلید خورد را در ادامه می خوانید

فیلم جدید ابراهیم حاتمی کیا کلید خورد

فیلم جدید ابراهیم حاتمی کیا کلید خورد

ابراهیم حاتمی کیا که از اوایل خرداد ماه فیلمبرداری جدیدترین ساخته خود با نام «به وقت شام» را در شهر تهران آغاز کرده، تا به حال فیلمبرداری 30 درصد از سکانس‌های این فیلم را به پایان برده است. داستان فیلم «به وقت شام» در مورد جنگ داخلی سوریه و حضور مدافعان حرم در این کشور است.

در نشست خبری فیلم «بادیگارد» در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر، ابراهیم حاتمی‌کیا از ساخته نشدن فیلمی در مورد شهدای مدافع حرم انتقاد و اعلام کرد که دوست دارد فیلمی با موضوع جنگ‌هایی که در کشور سوریه به وقوع پیوسته را جلوی دوربین ببرد.

سال گذشته تصاویر مختلفی از حضور این کارگردان با سابقه در کشور سوریه منتشر شد و اخبار غیر رسمی در مورد ساخت فیلمی با موضوع اتفاقات این کشور توسط ابراهیم حاتمی‌کیا منتشر شد. از اوایل امسال و پیش از دیدار ابراهیم حاتمی کیا و جمعی از سینماگران با رهبری، از نام جدیدترین ساخته سینمایی این کارگردان با موضوع شهدای مدافع حرم رونمایی شد: «به وقت شام».

بعد از گذشت بیش از یک ماه از آغاز فیلمبرداری «به وقت شام»، حاتمی کیا تا کنون 30 درصد از این پروژه را جلوی دوربین برده است. همچنین به زودی تدوین این فیلم سینمایی توسط مهرداد خوشبخت آغاز خواهد شد.

در این فیلم بابک حمیدیان، هادی حجازی فر و … به ایفای نقش می‌پردازند. «به وقت شام» محصول سازمان «اوج» به احتمال زیاد در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درخواهد آمد.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه