فهرستی از بهترین هتل های آنتالیا

تاريخ : 10 شهریور

یکی از زیباترین و توریستی ترین شهرهای ترکیه ، آنتالیا است. این شهر مقصد بسیاری از گردشگران از سراسر جهان است. در آنتالیا انواع مختلفی از هتل وجود دارد. برای آشنایی با بهترین هتل های آنتالیا این بخش گهر را بخوانید. در ادامه مطالبی در مورد ارزان ترین هتل های آنتالیا و گران ترین هتل های آنتالیا می خوانید.

فهرستی از بهترین هتل های آنتالیا

فهرستی از بهترین هتل های آنتالیا, پورتال خبری فرهنگی گهر

بهترین هتل های آنتالیا

شهر زیبای آنتالیا که در سواحل مدیترانه واقع شده، یک مقصد گردشگری جذاب است که ساحل‌های زیبا، آثار تاریخی متعدد و زندگی شبانه‌ی پرجنب‌و‌جوشی دارد.

فرودگاه آنتالیا، که در ۱۳ کیلومتری مرکز شهر قرار دارد، دومین فرودگاه بزرگ ترکیه است که سالانه از میلیون‌ها گردشگر، استقبال می‌کند.

این شهر که ترکیبی از آثار و جاذبه‌های مدرن و قدیمی است، امکانات اقامتی و هتل‌های زیادی دارد.

هتل دلفین ایمپریال لارا (Delphin Imperial Lara)

این هتل فقط ۵ دقیقه پیاده با ساحل مدیترانه فاصله دارد و دارای ساحل خصوصی است. فضای داخلی مجلل و معماری جالب توجه این هتل در کنار زمین تنیس، مرکز اسپا و استخر فضای باز، آن را به یکی از بهترین هتل‌های آنتالیا تبدیل کرده است.

اتاق‌های شیک و مجلل هتل، با طراحی‌های مدرن تزیین شده‌اند و چشم‌انداز بعضی از آنها رو به دریا است. صبحانه، ناهار و شام در رستوران‌های بی‌نظیر هتل سرو می‌شوند. غذاهای بین‌المللی باکیفیت و متنوعی در منوی این رستوران‌ها وجود دارد.

مهمانان هتل می‌توانند از مرکز تناسب اندام مجهز این هتل و سونا استفاده کنند. یک حمام ترکی هم در مرکز اسپا وجود دارد.

این هتل با مرکز شهر آنتالیا ۱۵ کیلومتر فاصله دارد و فاصله‌ی آن تا فرودگاه آنتالیا، ۲۰ دقیقه با ماشین است.

این هتل، ۵ ستاره است و ۷۵۰ اتاق دارد.

امکانات هتل: پارکینگ رایگان، پارک آبی، مرکز تناسب اندام و اسپا، رستوران‌های خانوادگی، سنتی و مدرن، باغ، تراس آفتاب‌گیر، زمین بازی کودکان، پذیرش ۲۴ ساعته، امکانات رفاهی مخصوص کودکان، امکانات رفاهی برای معلولان و…

متوسط هزینه‌ی اقامت در این هتل: ۵۵۰ هزار تومان

هتل دلفین پالاس (Delphin Palace)

این هتل در ساحل دریای مدیترانه قرار دارد و فقط ۴ دقیقه پیاده با ساحل فاصله دارد. اتاق‌های این هتل دارای وای‌فای رایگان هستند و امکاناتی مانند سرگرمی‌های شبانه و فعالیت‌های تفریحی روزانه در هتل وجود دارد.

اتاق‌های هتل، بزرگ و جادار هستند و با وسایل چوبی تیره به شیوه‌ی ترکی تزیین شده‌اند. هر اتاق، بالکن اختصاصی دارد که بعضی از آنها رو به دریا هستند. همه‌ی اتاق‌ها دارای میز کار و حمام اختصاصی هستند.

رستوران دلفینو، غذاهای بین‌المللی شامل غذاهای عثمانی، ایتالیایی، ژاپنی و غذاهای دریایی تازه، سرو می‌کند. تفریحات شبانه‌ی هتل شامل موسیقی زنده و نمایش‌های کمدی است.

در طول روز مهمانان می‌توانند از مسابقات ورزشی یا سرسره‌های آبی هتل، لذت ببرند. مرکز سلامتی هتل شامل اسپا و مرکز تناسب اندام با امکانات کامل است.

این هتل، ۵ ستاره است و ۵۵۷ اتاق دارد.

امکانات هتل: وای‌فای رایگان، مرکز اسپا و تناسب اندام، پارک آبی، پارکینگ رایگان، استخر داخلی، استخر فضای باز، تراس آفتاب‌گیر و باغ، امکانات ورزش‌های آبی، ساحل اختصاصی، کتابخانه، کرایه‌ی دوچرخه و خودرو، پذیرش ۲۴ ساعته، فروشگاه، زمین تنیس و…

متوسط هزینه‌ی اقامت در این هتل: ۶۵۰ هزار تومان

هتل ملاس لارا (Melas Lara)

این هتل که فقط چند قدم با ساحل خصوصی فاصله دارد در منطقه‌ی لارا، یکی از محبوب‌ترین بخش‌های آنتالیا برای گردشگران، قرار گرفته و دارای سرسره‌های آبی، باغ، استخر فضای باز و استخر داخلی است. پارکینگ رایگان یکی دیگر از امکانات این مجموعه است.

اتاق‌های هتل دارای امکاناتی مانند حمام و بالکن اختصاصی هستند. برخی از بالکن‌ها منظره‌ی رو به باغ و برخی دیگر از آنها منظره‌ی رو به دریا دارند. باشگاه برای تمرینات ورزشی و سونا در مجموعه وجود دارد و امکانات فعالیت‌های تفریحی مانند تنیس و بیلیارد نیز در اختیار مهمانان این هتل است.

امکانات ماساژ و ورزش‌های آبی در این هتل فراهم شده است و کودکان نیز می‌توانند از بازی در محوطه‌ی بازی مخصوص کودکان، لذت ببرند. در رستوران این هتل می‌توانید غذای خود را در حال تماشای چشم‌انداز زیبایی از دریای مدیترانه، نوش جان کنید.

فرودگاه آنتالیا، ۱۵ کیلومتر با این هتل فاصله دارد و با پرداخت هزینه‌ی بیشتر، سرویس رفت و برگشت به فرودگاه برای مهمانان فراهم شده است.

این هتل، ۳۲۲ اتاق دارد.

امکانات هتل: استخر داخلی، مرکز اسپا و تناسب اندام، پارکینگ و وای‌فای رایگان، تراس، باغ، استخر روباز فصلی، امکانات ورزش‌های آبی، ساحل خصوصی، مینی گلف و اسکواش، پذیرش ۲۴ ساعته، کرایه خودرو و…

متوسط هزینه‌ی اقامت در این هتل: ۴۵۰ هزار تومان

هتل کرون پلازا (Crowne Plaza)

این هتل ۵ ستاره‌ی لوکس، چشم‌اندازی رو به دریای مدیترانه، استخر روباز، مرکز اسپا و وای‌فای رایگان دارد. در اتاق‌های این هتل، مهمانان از بالکن‌هایی با منظره‌ی رو به دریا لذت خواهند برد. این هتل، سه رستوران دارد که غذاهای ترکی و بین‌المللی سرو می‌کنند.

مرکز تناسب اندام این هتل، مجهز است و سونا، اسپا و حمام ترکی دارد. کارکنان هتل، رفتار دوستانه‌ای دارند. مسافران می‌توانند از امکانات کرایه‌ی خودرو و دوچرخه، استفاده کنند. قیمت این هتل نسبت به امکاناتش بسیار مناسب است.

مرکز فرهنگی آتاتورک، ۵/۳ کیلومتر و اکسپوی ۲۰۱۶ آنتالیا، ۲۹ کیلومتر از هتل فاصله دارند.

این هتل، ۱۹۴ اتاق دارد.

امکانات هتل: وای‌فای و پارکینگ رایگان، مرکز اسپا و تناسب اندام، حمل و نقل فرودگاهی، استخر فضای باز، باغ، تراس آفتاب‌گیر، محدوده‌ی ساحل خصوصی، دوچرخه‌سواری، جکوزی، زمین بازی کودکان، صبحانه در اتاق، پذیرش ۲۴ ساعته و…

متوسط هزینه‌ی اقامت در این هتل: ۲۰۰ هزار تومان

هتل هارینگتون پارک ریزورت (Harrington Park Resort)

این هتل که در ساحل کنیالتی (Konyaalti) قرار دارد، اتاق‌هایی بزرگ و جادار با تلویزیون صفحه‌تخت و وای‌فای رایگان دارد. امکانات تفریحی متعددی مانند استخر داخلی و فضای باز و مرکز تناسب اندام مدرن هم در این مجموعه وجود دارد. همه‌ی اتاق‌ها وسایلی شیک، تخت‌های مجلل و بالکنی مشرف به دریای مدیترانه دارند.

اسپای این مرکز که دارای امکانات درمانی طبیعی است، بخش ویژه‌ی مخصوص بانوان دارد. سونا یکی دیگر از امکانات این مجموعه است.

این هتل در ۳۵۰ متری ایستگاه اتوبوس Akdeniz Blv قرار گرفته است. فرودگاه آنتالیا با ماشین، ۲۰ دقیقه از هتل فاصله دارد و آکواریوم آنتالیا در ۲ کیلومتری آن واقع شده است.

این هتل ۳۳۴ اتاق دارد.

امکانات هتل: وای‌فای و پارکینگ رایگان، اتاق خانواده، مرکز اسپا و تناسب اندام، رستوران، تراس آفتاب‌گیر، باغ، کتابخانه، زمین بازی کودکان، پذیرش ۲۴ ساعته، نمازخانه، حمل‌ونقل فرودگاهی، امکانات ویژه‌ی معلولان، کرایه ماشین و…

متوسط هزینه‌ی اقامت در این هتل: ۱۸۰ هزار تومان

هتل سی‌لایف فمیلی ریزورت (Sealife Family Resort)

این هتل که دارای امکانات تفریحی متعدد برای تمام اعضای خانواده است، فقط یک دقیقه پیاده با ساحل فاصله دارد و درست روبه‌روی ساحل کنیالتی واقع شده است. استخرهایی با سرسره‌ی آبی، اسپا و امکانات غواصی از امکانات این هتل هستند. همه‌ی اتاق‌های این هتل بالکن دارند که بیشتر آنها مشرف به دریای مدیترانه هستند. وسایل شیک و مدرن با رنگ‌های ملایم، دکوراسیون اتاق‌های هتل را تشکیل می‌دهند. مهمان‌ها می‌توانند از رستوران‌های مختلف هتل استفاده کنند که غذاهای ویژه‌ی ایتالیایی و مکزیکی هم سرو می‌کنند.

هتل از طریق زیرگذر به ساحل راه دارد. زمین بازی مخصوص کودکان، سونا، زمین تنیس و یک حمام سنتی ترکی هم در مجموعه‌ی هتل وجود دارد.

شهر قدیم آنتالیا، ۱۰ کیلومتر و فرودگاه آنتالیا ۳۰ دقیقه با ماشین از هتل فاصله دارند. در کمتر از سه کیلومتری هتل، یک مرکز خرید و یک آکواریوم هم وجود دارد.

این هتل ۲۴۰ اتاق دارد.

امکانات هتل: وای‌فای و پارکینگ رایگان، مرکز اسپا، استخر فضای باز، استخر داخلی، کرایه دوچرخه، دارت، بیلیارد، تنیس، سولاریوم، ساحل خصوصی و…

متوسط هزینه‌ی اقامت در این هتل: ۲۰۰ هزار تومان

هتل آکرا باروت (Akra Barut)

این هتل پنج ستاره که امکاناتی مانند استخر روباز و اسپا دارد، در ساحل واقع شده است. رستوران اصلی هتل، غذاهای ترکی و مدیترانه‌ای سرو می‌کند. همه‌ی اتاق‌های هتل دارای چشم‌اندازی رو به دریای مدیترانه یا رشته‌کوه توروس (Taurus) هستند و امکانات و وسایل مدرن دارند.

مرکز سلامتی این هتل دارای سونا، حمام ترکی سنتی و امکانات ماساژ است. مهمانان می‌توانند در باشگاه مجهز هتل، ورزش کنند یا در زمین تنیس، بازی کنند.

در رستوران‌های این هتل، غذاهای ارگانیک، غذاهای اصیل ترکی و غذاهای حاضری و اسنک، عرضه می‌شود. امکانات این هتل، نسبت به قیمتش بسیار عالی است.

این هتل، سه کیلومتر از مرکز شهر آنتالیا فاصله دارد و فرودگاه بین‌المللی آنتالیا در ۱۵ کیلومتری آن واقع شده است.

این هتل ۵ ستاره است و ۴۷۱ اتاق دارد.

امکانات هتل: وای‌فای و پارکینگ رایگان، اسپا، استخر بی‌نهایت، باغ و تراس، کرایه دوچرخه، زمین بازی کودکان، سوییت ماه عسل، پذیرش ۲۴ ساعته و…

متوسط هزینه‌ی اقامت در این هتل: ۲۵۰ هزار تومان

هتل رامادا پلازا (Ramada Plaza)

این هتل در ساحل آنتالیا و در ۷۰۰ متری شهر قدیم آنتالیا یا Kaleiçi واقع شده است و اتاق‌هایی با چشم‌انداز رو به دریا یا کوهستان دارد. مرکز اسپا و استخر از دیگر امکانات هتل است. همه‌ی اتاق‌های هتل، بالکن اختصاصی دارند. مرکز تناسب اندام مجهز، سونا، حمام ترکی سنتی و امکانات ماساژ هم در هتل وجود دارد. سه رستوران مختلف هتل، غذاهای دریایی و غذاهای ویژه‌ی ایتالیایی سرو می‌کنند.

این هتل کمتر از ۱۰ کیلومتر با فرودگاه آنتالیا فاصله دارد. موزه‌ی آنتالیا هم در ۸۰۰ متری هتل قرار دارد.

این هتل، ۲۴۰ اتاق دارد.

امکانات هتل: وای‌فای و پارکینگ رایگان، اتاق خانواده، استخر داخلی، حمل‌و‌نقل فرودگاهی، باغ و تراس، کتابخانه، جکوزی، دارت و بیلیارد، پارکینگ رایگان، کرایه ماشین، سوییت ماه عسل، امکانات ویژه‌ی معلولان و…

متوسط هزینه‌ی اقامت در هتل: ۲۳۰ هزار تومان

هتل ریکسوس داون تاون (Rixos Downtown)

این هتل که در باغ‌های دیدنی پارک فرهنگی آتاتورک قرار دارد، فقط ۴ دقیقه پیاده با ساحل فاصله دارد و نزدیک ساحل کنیالتی واقع شده است. اتاق‌های هتل، چشم‌اندازی رو به دریا یا رشته‌کوه توروس دارند. این هتل، یک مکان اقامتی دوست‌دار محیط زیست است.

برای کسانی که دوست دارند در طول اقامت در هتل، تمرینات ورزشی خود را دنبال کنند، باشگاه ورزشی مدرن هتل و دو زمین تنیس، در مجموعه قرار دارد. در مرکز اسپا، مهمانان از حمام ترکی سنتی و ماساژ، لذت خواهند برد.

رستوران این هتل، تراسی با چشم‌انداز ۳۶۰ درجه دارد و غذاهای بین‌المللی را در فضایی مدرن و شیک، برای مهمانان سرو می‌کند. همه‌ی اتاق‌های هتل دارای بالکن اختصاصی با نمای رو به دریا یا شهر آنتالیا هستند.

موزه‌ی آنتالیا، ۱۰ دقیقه و ساحل کنیالتی، ۱۴ دقیقه پیاده با هتل فاصله دارند.

این هتل، ۳۶۰ اتاق دارد.

امکانات هتل: وای‌فای رایگان، اتاق خانواده، استخر روباز، باغ و تراس، کرایه دوچرخه، زمین بازی کودکان، زمین تنیس و…

متوسط هزینه‌ی اقامت در هتل: ۳۰۰ هزار تومان

هتل پورتو بلو (Porto Bello)

این هتل لوکس پنج ستاره در ساحل کنیالتی و در نزدیکی مرکز شهر آنتالیا قرار دارد. مرکز مدرن اسپا، زمین تنیس و استخر از امکانات این هتل هستند. اتاق‌های هتل دارای بالکن اختصاصی هستند. رستوران‌های این هتل، غذاهای بین‌المللی را در فضاهای سرپوشیده یا روباز سرو می‌کنند. سونا، جکوزی و امکانات ماساژ برای مسافران فراهم شده است. استخر شنای فضای باز هتل با درختان نخل احاطه شده است و باشگاه ورزشی مدرنی در اختیار مهمانان هتل قرار دارد. پارکینگ رایگان در مجموعه وجود دارد.

فرودگاه آنتالیا، ۲۲ کیلومتر با این هتل فاصله دارد.

این هتل، ۳۴۶ اتاق دارد.

امکانات هتل: وای‌فای رایگان، اتاق خانواده، حمل‌و‌نقل فرودگاهی، سرسره آبی، استخر روباز فصلی، باغ و تراس، امکانات ورزش‌های آبی، ساحل خصوصی، قایق‌رانی، کرایه دوچرخه، زمین بازی کودکان، جکوزی، بیلیارد، پذیرش ۲۴ ساعته، سوییت ماه عسل و…

متوسط هزینه‌ی اقامت در هتل: ۲۵۰ هزار تومان

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي