فرهاد مجیدی، بهترین گلزن استقلال در آسیا

کاپیتان استقلال، بهترین گلزن تیمش در رقابت‌های آسیایی محسوب می‌شود.

فرهاد مجیدی، بهترین گلزن استقلال در آسیا

استقلال فردا شب برای صعود به نیمه‌نهایی نیمه اول دیدار مقابل بوریرام تایلند را در حالی برگزار می‌کند که دو گلزن برتر آبی‌ها در ادوار دیدارهای این تیم در رقابت‌های قهرمانی آسیا اعم از لیگ قهرمانان آسیا، جام باشگاه‌های آسیا و جام در جام آسیا همچنان در ترکیب تیم آبی‌پوش ایران حضور دارند تا چشم هواداران برای موفقیتی دیگر به ساق‌های آنها دوخته شود.

در این میان فرهاد مجیدی، کاپیتان استقلال که البته بیشتر عمر فوتبالی خود را در خارج از ایران سپری کرده و حالا در سن 37 سالگی همچنان مانند یک ستاره در خط حمله آبی‌ها می‌درخشد و بارها در فصل جاری ناجی استقلال شده است با 3 گلی که در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا به ثمر رسانده با 23 گل به عنوان بهترین گلزن آسیایی استقلال محسوب می‌شود.

در این بین مجیدی 14 گل را در لیگ قهرمانان آسیا و 9 گل دیگر را در رقابت‌های جام در جام باشگاه‌های آسیا به ثمر رسانده است.

همچنین پس از مجیدی، آرش برهانی، نیمکت‌نشین این روزهای استقلال با 12 گل در رده دوم قرار دارد و غلامحسین مظلومی و صمد مرفاوی مشترکاً با 8 گل در رده سوم قرار دارند.

علیرضا اکبرپور و فراز فاطمی به همراه علیرضا نیکبخت واحدی نیز هر سه با 7 گل در رده چهارم قرار دارند.

به گزارش فارس، با پایان مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، موریکی، بازیکن برزیلی تیم گوانگژو چین با 8 گل زده در صدر جدول گلزنان لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد و پس از وی هم یک برزیلی دیگر به نام ریبریو از الجیش قطر با 7 گل در این جدول ایستاده است.

همچنین 4 بازیکن از استقلال با 3 گل زده در رده پنجم جدول گلزنان قرار دارند.

*جدول گلزنان این رقابت‌ها تا پایان مرحله یک هشتم نهایی به شرح زیر است:

8 گل:

موریکی

7 گل:

ریبریو از الجیش

5 گل:

ماساتو کودو از کاشیوا ریسول

4 گل:

یون ایل لاک از اف سی سئول

جبرئیل سیسه از الغرافه

یوسف از لخویا

سباستین سوریا از لخویا

مصطفی البساس از الاهلی

عماد الحسنی از الاهلی

سباستین از الشباب

3 گل:

فرهاد مجیدی از استقلال

جی لوید ساموئل از استقلال

آرش برهانی از استقلال

جواد نکونام از استقلال

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه