فال عاطفی روزانه

روابط عاطفی یکی از مهمترین روابط برای هر فرد می باشد که خیلی از افراد برای این روابط اهمیت زیادی قائل هستند. مطلب امروز فال عاطفی روزانه است که برایتان در مطلب زیر می نویسم.

افراد به نسبت ماه تولد ، سال تولدشان به طور قطع خلقیات و رفتارهای متفاوتی دارند. در ادامه فالهای عاطفی متناسب با ماه تولد افراد می خوانید

فال عاطفی روزانه

فال عاطفی روزانه

روابط عاطفی در زندگی همه ما اهمیت دارد و می تواند روی جنبه های دیگر زندگی مان نیز تاثیرگذار باشد. آیا متاهل اید، مجرید یا که از عشق زندگی تان جدا شده اید و به دنبال فردی ایده آل برای خود می گردید؟ اگر می خواهید بدانید که طالع بینی شما در سال 2017 در زندگی عاطفی و روابط رمانتیک، با توجه به ماه تولدتان، چه خواهد گذشت؟!!
طالع بینی

فال عاطفی روزانه اوتاف متولدین فروردین

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است :

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : به زودی گره‌ای از كارهای تو باز می‌شود و موقعیت مالی خوبی پیدا خواهی كرد. اگر در كنار كار و تلاش، دعا و نیایش با قلبی پاك صورت گیرد، حتما به نتیجه مطلوب خواهی رسید.

متولدین فروردین :   رنگ شانس : قرمزملایم         اعداد شانس       : 6 ، 9 ، 15 و 343

                                      روز اقبال     : سه شنبه          همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

فال عاطفی روزانه

فال عاطفی روزانه متولدین اردیبهشت

فال روزانه حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین اردیبهشت ماه می گوید : اتفاقاتی پیش می‌آید كه تو را وسوسه می‌كند تا دست به كارهای غلط و اشتباه بزنی. كاملا باید مراقب باشی و در همه حال دوراندیشی خود را حفظ كنی. باید مراقب باشی، بازیچه این و آن نشوی.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است :

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است :

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : نوسانات مالی تو را عصبی و ناراحت خواهد كرد. باید برخود مسلط باشی و به دنبال راهی بگردی. البته این نوسانات ناپایدارند و به زودی حل خواهند شد.

متولدین اردیبهشت :   رنگ شانس : صورتی وآبی روشن         اعداد شانس       : 5 ، 6 ، 13 ، 188 ، 4524

                                      روز اقبال     : جمعه                               همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

فال عاطفی روزانه

فال روزانه خرداد

فال روزانه حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین خرداد ماه می گوید : پس از یك دوره ناراحتی و تنهایی، اكنون وارد مرحله تازه‌ای از زندگی شده‌ای و با شخصی آشنا می‌شوی كه بعضی از رویاهای شیرین تو را به واقعیت نزدیك می‌كند و تو را شاد و خرم می‌كند.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : همیشه به دنبال چیزهای غیرممكن هستی و همین تو را خسته می‌كند. نمی‌دانی كه حتی یك موفقیت كوچك به تو انرژی خاصی می‌دهد كه برای هفته‌ها و ماهها شارژ خواهی بود. پس به دنبال آن موفقیت كوچك باش.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : باید ورزش را جدی گرفت و از مصرف چیزهایی كه سلامتی تو را تهدید می‌كند جدا خودداری كرد.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : راست گفته‌اند كه دنیا دو روز است. یك روز به نفع تو و یك روز به ضرر تو! پس باید در روزهایی كه كارها به نفع تو جریان دارد آنقدر تلاش كنی و موفق شوی تا در روزهای دیگر دچار ضرر و ركود نشوی.

متولدین خرداد :   رنگ شانس : نارنجی                 اعداد شانس       : 3 ، 5 ، 24 ، 433 ، 2545

                                 روز اقبال     : چهارشنبه             همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

فال روزانه تیر 

فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین تیر ماه می گوید : گیرم كه شانس در خانه تو را بزند و بپرسد كه چه می‌خواهی؟ وقتی تو خود هنوز به این نرسیده‌ای كه هدف تو در زندگی چیست، دیگران چه كمكی می‌توانند به تو بكنند!

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : از چیزهایی كه تو را آشفته می‌كند فاصله بگیر. باید آرامش و اطمینان لازم را داشته باشی. ارداه قوی‌تر از هر مانعی برتر و نیرومندتر است. خود را برای روزهای بهتری‌ آماده كن.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : قدر این سلامتی و تندرستی را باید دانست و شكرگزار آن بود. آرامش و آسدگی تو بخاطر شرایطی است كه از آن برخوردار گشته‌ای. این شرایط را باید حفظ كرد و توسعه داد

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : راه‌های زیادی برای بهبود وضعیت اقتصادی پیش پای تو گذاشته شده. باید از بین همه این راه‌ها. بهترین آن را انتخاب كرد. همیشه در ابتدای كار، آخر آن را در نظر داشته باش.

متولدین تیر :   رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی       اعداد شانس       : 2 ، 4 ، 12 ، 456 و 9742

                            روز اقبال     : دوشنبه                                  همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

 

فال روزانه مرداد 

فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین مرداد ماه می گوید : مسائلی در زندگی عاطفی‌ات اتفاق می‌افتد كه نباید در مورد آن سهل انگاری كرد. باید با عقل و منطق و بدور از احساسات با این مشكل برخورد كنی تا به سرعت مشكل حل شود.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : یك موفقیت كوچك هم كافی است تا این فضا را عوض كرده و دوباره تو را سرحال و شادمان كند. می‌توانی از این موفقیت كوچك نردبانی بسازی برای رشد و رسیدن به موفقیت‌های بزرگ.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است :

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : شهرت و ثروت خوب است به شرطی كه تو را بنده خود نكند. در غیر این صورت بلایی خانمان سوز خواهد بود كه تو را به سرزمین ناشناخته پرتاب می‌كند. در همه حال فروتنی را تجربه كن.

متولدین مرداد :   رنگ شانس : زرد ، طلایی       اعداد شانس       : 1 ، 4 ، 34 ، 653 و 6743

                            روز اقبال     : یکشنبه                                  همراهان مناسب : فروردین ، آذر

فال روزانه شهریور

فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین شهریور ماه می گوید : در این اوضاع درهم برهم، تصمیم‌گیری دشوار خواهد بود. باید كمی حوصله كنی تا همه چیز مرتب شود سپس می‌توانی با چشمان باز برای زندگی و آینده‌ات تصمیم بگیری و به پیامدهای آن بیاندیشی.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است :

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است :

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : نباید انتظار داشته باشی در وضعیت اقتصادیت تغییری ایجاد شود. آینده دستاورد تلاش و همت توست بنابراین كسی كه به خود زحمت نمی‌دهد و امروز كاری نمی‌كند، نمی‌تواند توقع روزهای بهتری را داشته باشد.

متولدین شهریور :   رنگ شانس : قهوه ای وکرم       اعداد شانس       : 0 ، 5 ، 16 ، 888 ، 6848

                            روز اقبال     : چهارشنبه                                  همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

 

فال روزانه مهر 

فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین مهر ماه می گوید : احساس می‌كنی تصمیم تو به اراده و اختیار دیگران بستگی دارد. این موضوع می‌تواند آزاردهنده باشد اما اگر تفاهمی كه وجود دارد همچنان باقی بماند، مشكلی پیش نمی‌آید.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : باید سعی كنی در جمع دوستان و یا همكارانت شركت كنی و انزوا و تنهایی را كنار بگذاری.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است :

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : با وجود مشكلات و موانعی كه در وضعیت اقتصادیت ایجاد شده، تو باید همچنان بكوشی تا پیشرفت كنی. در این صورت است كه نتیجه می‌گیری و به خواسته‌هایت می‌رسی.

متولدین مهر :   رنگ شانس : بنفش وقهوه ای                 اعداد شانس       : 2 ، 6 ، 16 ، 432 ، 9143

                             روز اقبال     : جمعه                                  همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

 

فال روزانه آبان

فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین آبان ماه می گوید : از مورد محبت قرار گرفتن در این روزها تعجب نكن و سعی كن نهایت استفاده را از آن ببری. اگر فال خود را بصورت روزانه دنبال كرده باشی متوجه خواهید شد كه این ایام رو به پایان است و تا سال دیگر باید منتظر بمانی.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : فعلا از اماكن شلوغ پرهیز كن. در شلوغی افكارت به هم خواهد ریخت و این روزهایی است كه نیاز به فكر كردن داری و از دست خواهد رفت. فكر كن.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : فقط و فقط به وضعیت تغذیه خود توجه كن. شاید مهمترین عامل كه به سلامتی‌ات لطمه می زند همین است.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : به خودت دروغ نگو. این روزها واقعا به پول احتیاج داری و به بدست آوردن آن توجهی نمی‌كنی. سهل انگاری در این زمینه جبران ناپذیر است. بیشتر دقت كن.

متولدین آبان :   رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه                 اعداد شانس       : 3 ، 5 ، 7 ، 8 ، 9 ، 83 و 659

                             روز اقبال     : سه شنبه                                  همراهان مناسب : تیر و اسفند

فال روزانه آذر 

فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین آذر ماه می گوید : رفته رفته درهای تازه‌ای به روی تو گشوده خواهد شد. كسی پیدا می‌شود كه بدون هیچ چشم‌داشتی حاضر می‌شود به تو كمك كند. این كمك‌ها را باید ارج نهاد و راه موفقیت خود را هموار كرد.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : اگر خطایی در حق تو كرده‌اند، آن را ببخش و فراموش كن. گذشت در حق دیگران به تو سینه‌ای فراخ و قلبی بزرگ می‌دهد كه می‌توان خوبی‌های زیادی را در آن ذخیره كرد و از آنها برخوردار شد. اگر درست نگاه كنی این هم نوعی شادی است.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : تو معمولا تندرست و قوی هستی اما به واسطه داشتن روحیات حساس ممكن است بدنت به سرعت از تعادل خارج شود و بیمار شوی. پس مراقب سلامتی خودت باش.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : رفته رفته به ثروت و قدرت دست خواهی یافت. از نظر اقتصادی و سیاسی پیشرفت‌های چشمگیری خواهی داشت. اما این پیشرفت توام با دردسرهایی خواهد بود كه باید تحمل كرد.

متولدین آذر :   رنگ شانس : آبی وسفید                 اعداد شانس       : 3 ، 12 ، 582 ، 934 و 2343

                            روز اقبال     : پنجشنبه                     همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

فال روزانه دی

فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین دی ماه می گوید : این خوب است كه به دنبال حقیقت باشی اما از آنجایی كه بعضی اوقات حقیقت تلخ است ممكن است تو را ناراحت كند. پس كلا از خیرش بگذر و موقعیت‌های دیگری را امتحان كن.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : خیلی زود یك خبر ویژه هیجان‌زده‌ات می‌كنه. بهتره از اتفاقات و لحظه‌های هر چند كوچك هم استفاده كنی و ازشون لذت ببری.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : به مواد غذایی كه مصرف می‌كنی بی‌اهمیتی و همین می‌تونه زمینه‌ساز بیماری معده و گوارش باشه. بهتره بیشتر مراقبت خورد و خوراكت باشی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : بهتره در كارهای تجاری به سود بیندیشی و از خیال‌پردازی دست برداری مطمئنا نتیجه بهتری خواهی گرفت چون منطقی بررسی كردی. یك طرح تازه بهت پیشنهاد می‌شه كه اگر درست ازش استفاده كنی، به نفع تو خواهد بود.

متولدین دی :   رنگ شانس : سفید و قهوه ایاعداد شانس       : 8 ، 9 ، 62 ، 122 ، 7544

روز اقبال     : شنبه                                  همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

فال روزانه بهمن 

فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین بهمن ماه می گوید : این روزها با واقعیت فاصله گرفتی. لازم است دوباره پاهای خود را بر روی زمین واقعی بگذاری. خیلی خوب است كه آدم آرزوهایی داشته باشد اما باید مراقب باشی كه این آرزوها و خواسته‌ها به صلاحت باشد و به صورت رویا و خواب و خیال نباشد.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : یكی از خواسته‌ها و یا آرزوهایت برآورده می‌شود. به مناسبتی دوست و یا دوستان تازه‌ای پیدا می‌كنی.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : اگر مشكل بی‌خوابی یا بدخوابی داری پیشنهاد می‌كنم قبل از خواب، قهوه، چای و یا نوشیدنی‌های غیرالكلی حاوی كافئین نخوری چون به گفته پزشكان از ساعت 4 بعدازظهر به بعد در خواب اختلال ایجاد می‌كند.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : بد نیست یه كم دست از خساستت برداری و حداقل واسه خودت یه چیزی بخری!! همه چیز توی زندگی كه پول نیست. چیزهای مهمتری هم هست. اگر دو، سه تا هدیه هم واسه دوستان یا خانواده‌ات بخری اتفاقی نمی‌افته و پولت تموم نمی‌شه!

متولدین بهمن :   رنگ شانس : آبی تیره                 اعداد شانس       : 4 ، 8 ، 10 ، 84 ، 915 و 999

                                روز اقبال     : یکشنبه                   همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

 

فال روزانه اسفند

فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین اسفند ماه می گوید : از خودخواهی فاصله بگیر تا شانس و اقبال جرات كند به تو نزدیك شود!! سعی كن دیگران را هم در زندگی‌ات شریك كنی و راهی برای دوستی و رفاقت بیابی.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : خبر یک قول و قرار شیرین در خانواده به تو هم می‌رسه. به مناسبتی و یا بخاطر خدمتی از تو قدردانی خواهد شد. یکی از آرزوهای قدیمی‌ات برآورده می‌شود.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : پس از یك دوره تلاش و كوشش باید استراحت كرد و نفسی تازه كرد. باید به روح و جسم خود فرصت بدهی تا خود را بازسازی كرده و از نو وارد كارهای تازه شود.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : از نظر اقتصادی وضعیت تو بد نیست. با این حال چاله‌هایی وجود دارد كه باید آنها را پر كرد تا زندگی بتواند روند سالم و مشخص داشته باشد. راه‌اندازی در پیش است و باید خود را برای آن آماده كرد.

متولدین اسفند :   رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن                 اعداد شانس       : 7 ، 11 ، 73 و 354

                                 روز اقبال     : پنجشنبه                                                 همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

 

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه