عکس شیوا طاهری با همسرش + ماجرای ازدواج شیوا طاهری

شیوا طاهری بازیگر نقش دنیا در سریال گذر‌ از‌ رنج‌ها این روزها به خاطر انتشار فیلم ازدواجش در صدر اخبار هنرمندان قرار گرفته است ؛ در مطلب امروز با ما همراه باشید و درباره ماجرای ازدواج در زیر دریا  این هنرمند و خلاصه ای از بیوگرافی او بیشتر بدانید.

عکس شیوا طاهری با همسرش

ماجرای ازدواج در زیر دریا

بیوگرافی :

بازیگر با استعداد سینما و تلویزیون متولد مرداد ماه سال 1369 می باشد. در نخستین تجربه بازیگر نقش اول بوده و میزان تحصیلاتش نیز فارغ‌التحصیل رشته نرم افزار اسـت. مادرش خانه دار بوده و با اجرای نقش دنیا بـه اوج معروفیت در دنیای تصویر رسید. او دریک خانواده 7 نفره بزرگ شده اسـت.

ازدواج و همسرش

شیوا طاهری اواخر اردیبهشت 98 با انتشار ویدیویی از ازدواج زیر آب خود خبر دارد

او و همسرش زیر دریا با یکدیگر ازدواج کردند، با توجه به انتشار ویدیو های مشابه تک نفره در گذشته بنظر می رسد ایشان زمستان 97 ازدواج کرده است.

در فیلم منتشر شده این بازیگر و همسرش در زیر آب با لباس غواصی دست در دست هم هستند و همسرش حلقه ازدواج در دست این بازیگر می کند.

عکس ازدواج در زیر آب

نشان دادن حلقه ی ازدواجش در زیر آب

عکس شیوا و همسرش در مسافرت

پشتیبان او 

وی که متولد کرج است در یک خانواده پرجمعیت و ۷ نفره پرورش یافته است. خانواده او به هنر علاقه داشته تا جاییکه پدرش با آنکه بازنشسته ارتش می باشد، در عین حال نویسنده، شاعر، خطاط و نقاش هم می باشد؛ کتاب او با نام مروارید در سال ۷۶ به چاپ رسیده و چند مجموعه شعر هم دارد.

در این تست برای نقش دنیا سربلند بیرون آمده و همین مورد نخستین تجربه بازیگری او را رقم زد. شایان ذکر است که بازی او در این نقش نیز قابل قبول بوده و مورد تأیید بینندگان قرار گرفته است.

مدلینگ و دوری از بازیگری

ورود به مدلینگ

پخش شدن گسترده عکس هـای مدلینگ وی این شائبه را در طرفدارانش ایجاد کرده کـه او از بازیگری دور شده اسـت. اما خودش می‌گوید فقط بـه‌ صورت اختصاصی مدل برند دومو می‌باشد و علاقه اي بـه فعالیت بیشتر دراین زمینه ندارد و موقتی اسـت.

 

عکاسی

خانم بازیگر یک عکاس حرفه ای هم می باشد

می گوید خیلی علاقه به این رشته دارد و قبل از بازیگری شروع کرده و یک نمایشگاه گروهی با یغما گلرویینیز برگزار کرده است که اعتماد به نفس را به او بازگرداند

صفحه اینستاگرام شیوا طاهری shiva_taheriiiii@

در آخر نیز مروری داریم بر صفحه اینستاگرام او و از زاویه نزدیک تری با او آشنا میشویم. شیوا طاهری در حال حاضر نزدیک بـه 100 هزار فالوور در اینستاگرام دارد کـه این رقم هر روز در حال افزایش می باشد.

او درباره این عکس نوشته: قولي اُحبکَ کي تزید وسامتي… بگو دوستت دارم  تا زیبا تَر شوم!

او درباره این عکس نوشته: تا مباد از پیش مـن بر هم خورد بازار ابر / گریه کمتر می کنم روزی کـه باران میشود…

شیوا طاهری

او درباره این عکس نوشته: خشت بر خشت زوایای

جهان گردیدم…

منزلی امن‌تر از

گوشه‌ تنهایی نیست…

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه