عکسها و بیوگرافی هدی خادمی همسر بهنام صفوی

بهنام صفوی ، خواننده پاپ کشورمان پس از تحمل بیماری درگذشت. عکسها و بیوگرافی هدی خادمی همسر بهنام صفوی به همراه عکس های خانوادگی را در مطلب امروز برایتان می گذاریم. با مطلب ما در زیر همراه باشید.

عکسها و بیوگرافی هدی خادمی همسر بهنام صفوی

همسر بهنام صفوی کیست ؟

همسر بهنام صفوی، هدی خادمی است. هدی خادمی و بهنام صفوی در 25 اسفند سال 1390 ازدواج کردند و در 17 آذر ماه سال 1396 صاحب یک پسر شدند و اسم او را سام گذاشتند. هدی خادمی اهل کاشان است. بهنام صفوی درباره ازدواجش با هدی خادمی گفت:

فکر می کنم یکی از اتفاقات مهم زندگی هر انسانی ازدواج است و هیچ ارتباطی هم به جلوگیری از پیشرفت کاری ندارد اتفاقاً خیلی از مواقع به پیشرفت و رشد انسان کمک می کند.

ازدواج یک مرحله جدید در زندگی است و فکر می کنم می تواند به عنوان موتور محرک زندگی عمل کند. من برنامه ریزی و تصمیمی برای ازدواج نداشتم و همه چیز با خواست خدا پیش آمد و قسمت بود که ازدواج کنم.

انتخاب خودم بود و خانواده عزیزم هم به انتخاب من احترام گذاشتند و من را حمایت کردند.

هدی خادمی

بهنام صفوی فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی عمران می باشد، از شیراز به تهران آمد و از نواختن کیبور به خوانندگی رسید.

 

بهنام صفوی و همسرش هدی خادم و پسرشان سام

حمایت خانواده

پدرم برای من همیشه یک پشتوانه محکم بوده است و عشق به پدرم از ابتدا تا به امروز به من دلگرمی داده، به طوریکه حتی حرف زدن با او به من آرامش و انگیزه می‌دهد،همینطور مادرم از همان کودکی تا به حال همیشه در زمینه موسیقی مشوق من بوده است.

 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه