بهترین عطرهای سال 2019 (مردانه و زنانه)

دسته بندي : دنیای مد
تاريخ : 3 آبان

آقابان و خانم های علاقمند به عطر و ادکلن در این مطلب پرطرفدارترین عطرهای سال ۲۰۱۹ مردانه و زنانه را برای شما گرد آوری کرده ایم ، همراه با هر عطر مشخصات آن آورده شده است که می توانید عطرهای ترند سال ۲۰۱۹ را با بررسی دقیقی بخرید

بهترین عطرهای سال ۲۰۱۹ (مردانه و زنانه)

بهترین عطرهای سال 2019 (مردانه و زنانه), پورتال خبری فرهنگی گهر

فهرست مطالب
[پنهان]
[نمایش]

بهترین عطرهای زنانه ۲۰۱۹

برای راحتی در انتخاب بهترین عطر های زنانه سال ۲۰۱۹ لیستی از بهترین های ۲۰۱۹ را آماده کرده ایم که در ادامه آن ها را برای شما معرفی خواهیم کرد. پس اگر شما نیز از آن دسته از خانوم های شیک پوش که به عطر خود اهمیت بسیاری می دهند هستید و یا قصد خرید یک عطر خوش بو برای همسر خود را دارید پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این لیست بهترین عطر های زنانه سال ۲۰۱۹ را از دست ندهید.

  • عطر ولنتینو مدل Valentina EDP
  • عطر الی ساب مدل Le Parfum EDP
  • عطر ویکتوریا سکرت مدل Bombshell Forever
  • عطر ایو سن لورن مدل Black Opium EDT
  • عطر لانکوم مدل La Vie Est Belle EDP
  • عطر بولگاری مدل Bvlgari Jasmin Noir EDP

عطر ولنتینو مدل Valentina EDP

بهترین عطرهای سال 2019 (مردانه و زنانه), پورتال خبری فرهنگی گهر

این عطر پر طرفدار از سال ۲۰۱۱ روانه بازار شده است و از همان زمان تا به امروز طرفداران بسیاری داشته و همچنان سیر سعودی خود را دارد. این عطر که طعم شیرینی نیز دارد می تواند یک انتخاب بسیار خوب برای خانم های سخت پسند و شیک پوش باشد. بوی این عطر ترکیبی از گل و میوه می باشد که در نت آغازین خود بوی نارنج و توبر را خواهد داشت و پس از آن در نت میانی خود رایحه گل یاسمن و مریم و توت فرنگی را به مشام اطرافیان خواهد رساند و در نهایت در نت پایانی خود رایحه چوب سدر و عنبر و وانیل را به مشام خواهد رساند؛ این عطر که در ایتالیا ساخته شده است در لیست بهترین عطر های زنانه ۲۰۱۹ قرار می گیرد.


عطر الی ساب مدل Le Parfum EDP

بهترین عطرهای سال 2019 (مردانه و زنانه), پورتال خبری فرهنگی گهر

این عطر از برند الی ساب که محصول فرانسه می باشد دارای طعمی ملایم و شیرین بوده و پس از استفاده، تا مدت زمان زیادی ماندگاری خوبی خواهد داشت، در واقع از آن دسته از عطر هایی است که پس از خرید امکان استفاده طولانی مدت از آن وجود دارد. این عطر در نت آغازین خود بوی شکوفه پرتقال آفریقایی را خواهد که پس از آن در نت میانی خود باری دیگر رایحه گل را خواهد داد اما این بار بوی گل یاسمن را پخش خواهد کرد که پس از آن در نت پایانی رایحه گیاه پاتچولی، گل رز و عسل را خواهد داد. شما می توانید برای خرید این عطر خوش بو از لینک زیر استفاده کنید.


عطر ویکتوریا سیکرت مدل Bombshell Forever

بهترین عطرهای سال 2019 (مردانه و زنانه), پورتال خبری فرهنگی گهر

ویکتوریا سیکرت یکی از برند های آمریکایی می باشد که تمام محصولات خود بوی ساده ای دارند، اما در عین ساده بودن بو اغوا کننده نیز می باشند. این عطر با طعم شیرین خود برای فصل بهار مناسب می باشد و می تواند شما را بسیار خوش و بو و جذاب تر از هر وقتی نشان دهد. این عطر در نت آغارین خود بوی شاه تمشک را خواهد داد که به شما حس آرامش بخشی القا خواهد شد و پس از آن نیز در نت پایانی رایحه نمونه های چوبی را خواهد داشت که می تواند یک انتخاب مناسب برای هر خانمی در هر سنی باشد.


عطر ایو سن لورن مدل Black Opium EDT

بهترین عطرهای سال 2019 (مردانه و زنانه), پورتال خبری فرهنگی گهر

یکی از عطر هایی که همواره در سال های قبل نیز در بین لیست بهترین عطر های زنانه سال قرار داشته عطر ایو سن لورن مدل Black Opium بوده است. این عطر رایحه شیرین و تندی دارد که می تواند یکی از بهترین انتخاب های هر خانمی باشد. این عطر خوش بو در نت آغازین خود بوی گلابی و شکوفه پرتقال و فلفل صورتی را خواهد داد که پس از آن در نت میانی خود با بوی گل یاس و قهوه آرامش وصف ناپذیری را به دارنده خود القا خواهد کرد. این عطر خوش بو در نت پایانی نیز رایحه چوب کشمیر و سدر و نعنا هندی خواهد داشت. این عطر خوش بو طبع گرمی دارد و می توان از آن درتمامی فصول علی الخصوص پاییز و زمستان استفاده کرد.


عطر لانکوم مدل La Vie Est Belle EDP

بهترین عطرهای سال 2019 (مردانه و زنانه), پورتال خبری فرهنگی گهر

این عطر نیز از زمانی که روانه بازار شده است کم تر سالی پیش آمده که در میان لیست عطر های خوب سال نباشد، لانکوم محصول شرکت فرانسه می باشد و همانطور که از نامش پیداست به معنی “زندگی زیباست” می باشد، با استفاده کردن از این عطر همواره حس خوبی خواهید داشت چرا که در نت آغازین خود بوی انگور سیاه فرنگی و گلابی را خواهد داد و پس از آن نیز با ترکیب فوق العاده شکوفه پرتغال و یاسمن مواجه خواهید شد. این عطر که در لیست بهترین عطر های زنانه قرار دارد در نت پایانی خود بوی وانیل و نعنا هندی را خواهد داشت. این عطر طبع گرم و شیرین دارد و می توانید از لینک زیر آن را خریداری کنید.


عطر بولگاری مدل Bvlgari Jasmin Noir EDP

بهترین عطرهای سال 2019 (مردانه و زنانه), پورتال خبری فرهنگی گهر

برند بولگاری عطر جاسمین نویر(Jasmin Noir) را در سال ۲۰۰۸ تولید و روانه ی بازار کرد. این عطر که از رایحه‌ای شیرین و گرم بهره می‌برد، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای بانوانی است که به این نوع رایحه علاقه دارند. ساختار اصلی این عطر را گیاهان معطر تشکیل می‌دهند و همین موضوع باعث می‌شود تا بوی این عطر برای فرد استفاده‌کننده و اطرافیانش، یادآور آرامش و زیبایی طبیعت باشد.

این عطر در نت آغازین خود بوی ترکیبات سبز و گاردنیای یاسمنی را خواهد داشت و پس از آن در نت میانی خود رایحه یاس و بادام را به مشام اطرافیان خواهد رساند و در نهایت در نت پایانی خود رایحه دانه تونکا، روایح چوبی، شیرین بیان، مشک، کهربا ونعناع هندی را به مشام خواهد رساند.


بهترین عطر زنانه برای قرار های عاشقانه

بهترین عطرهای سال 2019 (مردانه و زنانه), پورتال خبری فرهنگی گهر

در قرارهای عاشاقانه هر دو طرف سعی در خوش بو بودن دارند اما این امر در خانوم ها شایع تر است که عطری را انتخاب کنند که مختص قرارهای عاشقانه باشد و بتوانند روز خوبی را رقم بزنند. از این رو در ادامه تعدادی از این عطر ها را که در لیست بهترین عطر های زنانه برای قرارهای عاشقانه وجود دارند برای شما معرفی می نماییم.

  • عطر تامی هیلفیگر مدل Tommy Girl EDT
  • عطر نارسیسو رودریگز مدل Essence EDP
  • عطر آمواژ مدل Reflection Foe EDP
  • عطر آیدس د ونوستاس مدل Aedes de Venustas EDP

عطر تامی هیلفیگر مدل Tommy Girl EDT

بهترین عطرهای سال 2019 (مردانه و زنانه), پورتال خبری فرهنگی گهر

در قرارهای عاشقانه داشتن یک عطر خوب و خوش بو می تواند احساس شادابی بیشتری را منتقل نماید. در این میان خانم ها تمایل بیشتری برای داشتن یک عطر خاص دارند و عطر تامی هیلفیگر یک عطر بسیار خوش بو می باشد که در نت آغازین خود رایحه گل کاملیا و درخت سیب را خواهد داشت که در ادامه در نت میانی خود بوی گل رز و گل سوسن را خواهد داشت. در نت پایانی نیز این عطر بوی گل یاس و سدر را خواهد داد که با طبع خنک خود می تواند حس خوب و روز فوق العاده ای را در قرار عاشقانه رقم بزند.


عطر نارسیسو رودریگز مدل Essence EDP

بهترین عطرهای سال 2019 (مردانه و زنانه), پورتال خبری فرهنگی گهر

این عطر که متعلق به برند آمریکایی نارسیسو رودریگز می باشد از عطر هایی می باشد که دارای طبع خنکی بوده و می تواند حس آرامش خوبی را انتقال دهد. این عطر پس از استفاده کردن رایحه گل رز و زنبق را خواهد داشت که ترکیبی بسیار خوب و جذاب را تشکیل خواهد داد.


عطر آمواژ مدل Reflection Foe EDP

بهترین عطرهای سال 2019 (مردانه و زنانه), پورتال خبری فرهنگی گهر

آمواژ برندی می باشد که در کشور عمان فعالیت خود را آغاز کرده است. این برند یکی از عطر های خوب خود را با نام Reflection Foe EDP معرفی کرده است که طبع خنکی دارد. این عطر در نت آغازین خود رایحه گل بنفشه و ترکیبات سبز را می دهد که پس از آن با رایحه های گل یاس ترکیب شده و بوی بسیار عالیی را پدید می آورد. این عطر در نت پایانی خود با بوی کهربا و سدر آرامش را به جمع عاشاقانه شما خواهد آورد.


عطر آیدس د ونوستاس مدل Aedes de Venustas EDP

بهترین عطرهای سال 2019 (مردانه و زنانه), پورتال خبری فرهنگی گهر

برند ایدس د ونوستاس که سابقه ای طولانی و درخشان در تولید عطر های خوش بو دارد و همواره طرفداران خاص خود را داشته است با معرفی این عطر خود محفل عشاق را با بوی خوش خود بسیار گرم تر کرد. این عطر که ظاهر زیبایی نیز دارد رایحه ای ترکیبی از فلفل صورتی و سیب و شاهدانه دارد که با طبع خنک خود از بهترین محصولات این برند به شمار می رود. این برند در کشور امریکا کار خود را شروع کرده است.

در قرار های عاشقانه استفاده کردن از بهترین عطر های زنانه که مختص به قرار ها نیز باشد می تواند حال و هوای خوبی را به جو رمانتیک شما تزریق کند از این رو عطر های معرفی شده در لیست بالا پس از تحقیقات و جویا شدن نظرات دیگران به دست آمده است که شما نیز می توانید با خریدن این عطر های فوق العاده قرار های عاشقانه خود را رمانتیک تر کرده و با بوی عطر خود فضا را احساسی تر کنید.

بهترین عطر زنانه که سلبریتی ها از آن ها استفاده می کنند

عطر مورد علاقه سلنا گومز

بهترین عطرهای سال 2019 (مردانه و زنانه), پورتال خبری فرهنگی گهر

سلنا گومز یکی از خواننده های محبوب و پر طرفدار دنیا می باشد که در عرصه مد و بازیگری نیز فعالیت های موفقی داشته است. این هنرمند جوان علاقه زیادی به عطر مارک جکوبس مدل Daisy Eau So Fresh EDT که محصول کشور آمریکا می باشد دارد. این عطر خوش بو در نت آغازین خود رایحه رزبری و گلابی را خواهد داشت و در نت میانی خود ترکیبی از شکوفه سیب و بنفشه شیرین خواهد بود که در نهایت و در نت پایانی خود بوی آلو و مشک و سدر را به مشام اطرافیان خواهد رساند. از این رو این عطر نیز در لیست بهترین عطر های زنانه که سلبریتی ها استفاده می کنند قرار می گیرد.


عطر مورد علاقه ادل Adele

بهترین عطرهای سال 2019 (مردانه و زنانه), پورتال خبری فرهنگی گهر

ادل که نام کامل او ادل لوری بلو ادکینز می باشد یکی از خواننده های مشهور و موفق انگلیسی تبار می باشد که در سر تا سر جهان طرفداران زیادی دارد. این خواننده مشهور عطر های شیرین را دوست دارد و عطری که استفاده می کند عطر  دیور مدل Hypnotic Poison Eau Secrete EDP نام دارد. این عطر خوش بو در نت آغازین خود بوی ترنج و پرتقال و پس از ان در نت میانی خود بوی بهارنارنج و یاس را خواهد داشت. در نت نت پایانی نیز این عطر خوش بو رایحه وانیل را خواهد داشت که با طعم شیرین و طبع خنک خود یکی از بهترین عطر های زنانه ای می باشد که مورد استفاده سلبریتی ها قرار می گیرد.

عطر مورد علاقه بریتنی اسپیرز

بهترین عطرهای سال 2019 (مردانه و زنانه), پورتال خبری فرهنگی گهر

بریتنی جین اسپیرز Britney Jean Spears یکی از افراد مشهوری می باشد که در زمینه خوانندگی، نویسندگی، رقص و بازیگری فعالیت می کند. این سلبریتی موفق علاوه بر موارد گفته شده برای خود برند Curious را به وجود آورده که در زمینه عطر فعالیت کرده و از زمان شروع به کار حدود ۲۰ عطر را به بازار معرفی کرده است.

اما این سلبریتی مشهور یکی از عطر هایی که مورد علاقه او می باشد عطر دولچ اند گابانا مدل Feminine EDT نام دارد. این عطر خوش بو در نت آغازین خود بوی گل ابریشم  و گل  پنجه مریم را خواهد داشت که پس از آن در نت میانی خود بوی گل آفتاب پرست و گل ویستریا را به مشام خواهد رساند. این عطر که طعم شیرینی نیز دارد در نت پایانی خود رایحه وانیل و چوب کشمیر را پخش می کند.

عطر مورد علاقه کیم کارداشیان

بهترین عطرهای سال 2019 (مردانه و زنانه), پورتال خبری فرهنگی گهر

کیمبرلی کیم کارداشیان مدل و بازیگر آمریکایی می باشد که یکی از معروف ترین سلبریتی های دنیا شناخته می شود. این بازیگر مشهور برای چند سال در سریال خانواده کارداشیان ها به همراه خانواده خود هنرنمایی کرد و طرفداران خود را افزایش داد. این بازیگر و مدل مشهور عطر مایکل کورس مدل Wonderlust Sensual Essence را که رایحه ای ترکیبی از گل ها و میوه ها را می دهد استفاده می کند. این عطر نیز به دلیل علاقه کیم کارداشیان به آن در بین بهترین عطر های زنانه ای که سلبریتی ها از آن استفاده می کنند قرار می گیرد. این عطر طعم شیرینی داشته و محصول کشور آمریکا می باشد.

عطر مورد علاقه کریستین استوارت

بهترین عطرهای سال 2019 (مردانه و زنانه), پورتال خبری فرهنگی گهر

کریستین جیمز استوارت نیز از سلبریتی های مشهور دنیا می باشد که اکثر مردم دنیا او را به دلیل بازی کردن در فیلم گرگ و میش می شناسند. این بازیگر جوان و خوش چهره آمریکایی از عطر بالنسیاگا مدل Rosabotanica EDP استفاده می کند که در نت آغازین خود بوی برگ درخت نارنج و برگ انجیر را می دهد و سپس پس از آن در نت میانی خود بوی رز و فلفل صورتی را به مشام می رساند و در نت پایانی نیز خس خس و کهربا و نعنا هندی را می توان از آن استشمام کرد. برای خرید بهترین عطر های زنانه ای که این سلبریتی از آن استفاده می کند می توانید از لینک زیر استفاده نمایید.

عطر مورد علاقه انجلینا جولی

بهترین عطرهای سال 2019 (مردانه و زنانه), پورتال خبری فرهنگی گهر

انجلینا جولی سلبریتی محبوب و پر طرفدار امریکایی که در زمینه بازیگری و کارگردانی فعالیت می کند در کار های خیر خواهانه نیز همیشه حضور پر رنگی داشته است. این بازیگر مشهور پس از ازدواج با برد پیت از نام “انجلینا جولی پیت” استفاده می کند. یکی از بهترین عطر های زنانه ای که انجلینا جولی از آن استفاده می کند عطر کرید مدل Love in White EDP نام دارد. این  عطر لوکس و خوش بو در نت آغازین خود رایحه پرتقال را خواهد دشات که پس  از آن رایحه رز و زنبق را خواهد داشت. این عطر خوش بو در نت پایانی خود نیز بوی رانیل و عنبر را خواهد داد که با رایحه شیرین  و طبع خنک خود در میان بهترین عطر های زنانه ای قرار گرفته است که سلبریتی ها از آن استفاده می کنند.


بهترین عطرهای مردانه ۲۰۱۹

عطر ساواج دیور Sauvage

بهترین عطرهای سال 2019 (مردانه و زنانه), پورتال خبری فرهنگی گهر

یکی از بهترین و پرفروش ترین عطرهای مردانه برای فصل پاییز، مدل ساواج از برند دیور است. این عطر دارای ترکیبی از اسانس های فلفل و ترنج است. زمانی که آن را به خودتان می زنید، حس قدم زدن روی چمن زیر آسمان آبی و نور آفتاب را خواهید داشت. اگر چه این عطر برای تمام فصول سال مناسب است اما در طول شب های سرد پاییز، معجزه می کند.


عطر کرید اونتوس Creed Aventus

بهترین عطرهای سال 2019 (مردانه و زنانه), پورتال خبری فرهنگی گهر

ترنج، سیب، یاسمین، وانیل و مشک از اسانس های تشکیل دهنده این عطر می باشد که آن را تبدیل به یکی از بهترین و پرفروش ترین عطرهای سال ۲۰۱۸ کرده بود. اگرچه برای خرید این عطر باید هزینه نسبتا زیادی را بپردازید اما مطمئنا ارزشش را دارد. این عطر ماندگاری فوق العاده ای دارد، به طوری که با زدن ۲ اسپری از آن تا شب احتیاجی به تمدیدش نیست.


عطر بلو د شانل Bleu de Chanel

بهترین عطرهای سال 2019 (مردانه و زنانه), پورتال خبری فرهنگی گهر

یکی دیگر از پرفروش ترین عطرهای سال ۲۰۱۸ بلو د شنل بود که از ترکیب اسانس هایی چون چوب و مرکبات تشکیل شده است. اگر چه این عطر برای فصل پاییز طراحی شده اما می توان آن را برای تمام فصول سال هم استفاده کرد.


عطر ویکتور اند رلف اسپایس بمب Spicebomb’ Viktor & Rolf

بهترین عطرهای سال 2019 (مردانه و زنانه), پورتال خبری فرهنگی گهر

عطر اسپایس بامب از برند ویکتور اند رولف از اسانس های ترنج، دارچین، چرم، گریپ فروت و فلفل ساخته شده است. به مدت ۳ سال متوالی ست که این عطر جزو یکی از بهترین عطرهای سال شناخته می شود. البته جدا از عطر دلنشین، جذابیت شیشه آن نیز تاثیر بسزایی بر محبوبیت اش داشته است. بدون شک، با زدن این عطر اطرافیان تان را به خود جذب خواهید کرد.


عطر تام فورد عود وود Tom Ford ‘Oud Wood

بهترین عطرهای سال 2019 (مردانه و زنانه), پورتال خبری فرهنگی گهر

یکی از بهترین عطرهای موجود در بازار، عطر عود وود تام فور است. این عطر دارای اسانس های چوب عود، کهربا، گیلاس و جزو یکی از پرفروش ترین عطرهای پاییزه می باشد. اگرچه این عطر مردانه است اما زنان زیادی نیز به رایحه آن علاقه دارند. با زدن این عطر گرم، سرمای پاییز را احساس نخواهید کرد.


عطر آکوآ دی جیو Acqua di Gio

بهترین عطرهای سال 2019 (مردانه و زنانه), پورتال خبری فرهنگی گهر

اگر از مدل های قبلی عطر آکوا راضی هستید، مطمئنا این مدل را نیز خواهید پسندید. ترنج، زنجبیل، نعناع هندی و کشمیر از اسانس های تشکیل دهنده این عطر می باشند. این عطر مردانه و بسیار لوکس است که برای استفاده هر روزه بسیار مناسب است.


عطر تق د هرمس Terre D’Hermés

بهترین عطرهای سال 2019 (مردانه و زنانه), پورتال خبری فرهنگی گهر

از ترکیب اسانس های گریپ فروت، چوب، مواد معدنی و برگ های سبز، عطری به دست آمده که برای موقعیت های بیرون از خانه بسیار مناسب است. اگر شما هم فردی هستید که مدام بیرون از خانه به سر می برید، این عطر انتخاب خوبی برایتان خواهد بود. کافی ست یک یا دو اسپری از آن را به تن تان بزنید و تا آخر شب از رایحه آن نهایت لذت را ببرید.


عطر کرید رویال عود Creed Royal Oud

بهترین عطرهای سال 2019 (مردانه و زنانه), پورتال خبری فرهنگی گهر

رویال یعنی سلطنتی و این نامی اسـت کـه برند کرید بر روی عده ای از کارهای خود می‌ گذارد تا بـه نوعی ارزش آن رابه مشتریانش نشان دهد. اینبار رایحه عود هدف قرار گرفته شد و بدین ترتیب ادکلنی با نام کرید رویال عود متولد شد.

طراحی شیشه کرید هم چون همیشه وفادار بـه سنت ‌های این برند اسـت، طراحی ساده اما سرشار از اعتبار. اسانس های اولیه این عطر شامل لیمو ترش، ترنج، فلفل صورتی و اسانس های پایه آن چوب صندل، مشک و عود اسـت.


عطر پاکو رابان وان میلیون Paco Rabanne 1 Million

یکی از عطرهای لاکچری مردانه، وان میلیون پاکو رابان اسـت. دلیل اینهمه جذابیت این عطر، عجین شدن سه نت چرم، دارچین و کهربا درکنار نت های ثانویه ای چون گل رز، نعناع و گریپ فروت می‌باشد.

بهترین عطرهای سال 2019 (مردانه و زنانه), پورتال خبری فرهنگی گهر

البته شیشه بسیار شفاف و زیبای آن نیز در زیبایی اش بی تاثیر نیست. اگر می‌خواهید عطری منحصر بفرد داشته باشید و در بین جمع بدرخشید، این عطر زمستانه انتخاب خوبی برایتان خواهد بود.


عطر آکوا دی جیو ابسولو Acqua Di Gio Absolu

جورجیو آرمانی آکوا دی جیو ابسولو عطری اسـت بسیار خوشبو و عامه پسند کـه شروعی شیرین و شاداب از ترکیب رایحه میوه ها و همراهی مشک دارد.

بهترین عطرهای سال 2019 (مردانه و زنانه), پورتال خبری فرهنگی گهر

با گذر زمان رایحه میوه ای ضعیف تر و رایحه مشک آن قوی‌تر می‌شود و هم زمان حسی شاداب و خنک از رایحه دریایی بـه ترکیب عطر اضافه می گردد. این مدل عطر جورجیو آرمانی پخش بو و ماندگاری مناسبی دارد و انتخاب شایسته ای جهت مصرف روزانه در تمامی فصول بـه خصوص زمستان می‌باشد.


عطر ولنتینو نویر ابسولو Valentino Noir Absolu

عطر والنتینو نویر ابسولو عطری اسـت گرم و تلخ کـه درسال ۲۰۱۷ بـه بازار عطر و ادکلن عرضه شد اما همچنان حتی در سال ۲۰۱۹ هم یکی از پرطرفدار ترین هاست. از ترکیب اسانس هایی چون سدر، چوب صندل و زعفران عطری بوجود آمده کـه بسیار دلنشین اسـت.

بهترین عطرهای سال 2019 (مردانه و زنانه), پورتال خبری فرهنگی گهر

جدا از رایحه این عطر، شیشه آن نیز بسیار لوکس و زیبا طراحی شده اسـت بـه طوری‌که دل هر مردی را می‌برد. این عطر بدلیل ماندگاری بالایی کـه دارد انتخاب خوبی برای میهمانی های شبانه و مجالس رسمی می باشد.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي