طالع بینی خط عشق کف دست

۷ نکته برای رمزگشایی درباره طالع بینی خط عشق کف دست در این مطلب با ما باشید و از خطوط جادویی کف دست خود رمزگشایی کنید. با خطوط اصلی و فرعی دستتان آشنا شوید و همینطور خط قلب خود را بشناسید.

 

طالع بینی خط عشق کف دست

طالع بینی خط عشق کف دست

 

قبل از خواندن کف دست باید دست درست را انتخاب کرد. تفکرات متفاوتی در این مورد وجود دارد. برخی بر این باورند که باید دست راست زنان و دست چپ مردان را خواند.

اما یکی از دست‌ها، اصلی است و دیگری نه . دست چپ معمولا خصوصیات فیزیکی و مادی که با آن متولد شده‌اید را نشان می‌دهد و دست راست نشان می‌دهد که وقتی بزرگ شدید چه چیزهایی برای‌تان اتفاق می‌افتد.

بنابراین در کف بینی، دست راست، دست اصلی است و دست چپ، دست مکمل.

طالع بینی خط عشق کف دست

خطوط اصلی و فرعی در کف بینی

در کف بینی، سه خط اصلی وجود دارد که خط زندگی، خط سر ( خط عقل و خرد) و خط قلب (خط عشق ) هستند.

علاوه بر این خطوط اصلی، خطوط فرعی نیز در کف بینی اهمیت دارند مانند خط ازدواج، خط سرنوشت، خط آفتاب، خط فرزندان، خط پول، خط سلامت، خط مسافرت، خط دست بند، خط مریخ، خط سلیمان، حلقه زحل، حلقه ونوس، حلقه آپولو و حلقه عطارد.

 

در ادامه با کف بینی خط عشق آشنا می شویم

طالع بینی خط عشق کف دست

۱. مکان و معنای خط عشق

خط قلب ( که خط عشق هم گفته می‌شود) یکی از سه خط اصلی در کف بینی است. این خط دقیقا بالای خط سر قرار داشته و در لبه کف دست زیر انگشت کوچک است و از کف دست می‌گذرد و به پایین انگشت وسط یا انگشت سبابه یا جایی که به هم متصل می‌شوند می‌رسد.

خط عشق، طرز فکر فرد را نسبت به عشق و کیفیت عشق نشان می‌دهد. چه احساس عمیقی داشته باشید چه نه، احساس شما پیچیده باشد یا ساده، این‌ که ازدواج خوبی دارید و این‌ که می‌توانید روابط شخصی خوبی داشته باشید یا نه، در این خط مشخص می‌شود.

 

کف بینی خط عشق ۲: خط قلب خوب چیست

به طور کلی اگر خط عشق شما عمیق، واضح، منحنی، نشکسته، ترکیب نشده بوده و به انگشت سبابه یا بین انگشت سبابه و انگشت وسط باشد زندگی عشقی و عاطفی خوبی دارید. اگر ۲ یا ۳ چنگال در انتهای آن باشد، خیلی بهتر است. نشان می‌دهد که شما فردی مسئول، خوش قلب، دوستانه و محبوب در میان دوستان هستید.

۳. طول خط عشق چگونه است

طالع بینی خط عشق کف دست

کوتاه

اگر خط عشق شما کوتاه باشد ( فقط به انگشت وسط برسد) یا اصلا وجود نداشته باشد، نشان می‌دهد که شما خودخواه، بی‌رحم و کوته فکر هستید و بدون فکر کردن به عواقب عمل می‌کنید. بنابراین به راحتی توسط مردم طرد شده و تنها می شوید. زندگی عشقی شما نیز بدون مشکل نخواهد بود.

خیلی بلند

اگر خط عشق شما خیلی بلند باشد و به لبه کف دست از هر دو طرف برسد، نشان می‌دهد که شما درستکارید و بیشتر می‌شکنید تا این‌ که خم شوید.

در کار، سختی‌های زیادی را متحمل می‌شوید اما موفق می‌شوید.

اگر خط شغل شما واضح و بدون شکستگی باشد، شما اهل تفکر و تعمق هستید.

از نظر عشق، مرد معمولا احساساتی و  سخت‌گیر است. زن نیز به عشق خود وفادار است.

به هر حال، در زندگی خود با فراز و نشیب زیادی مواجه می‌شوید. زمانی که از شریک عاطفی خود جدا می‌شوید یا در ازدواج شکست می‌خورید، آسیب جدی می‌بینید.

 

پایان یافتن در برآمدگی ژوپیتر

اگر خط عشق شما به برآمدگی ژوپیتر برسد که پایین انگشت سبابه قرار دارد، نشانه عشق زیاد، رویاهای بزرگ و انتظارات بالاست.

طالع بینی خط عشق کف دست

پایان یافتن در برآمدگی ژوپیتر و زحل

اگر خط عشق شما به پایین که برآمدگی ژوپیتر ( زیر انگشت سبابه) به برآمدگی زحل ( زیر انگشت وسط) می‌رسد، کشیده شود نشان دهنده عشق خالص و واقعی است.

۴. شکل و منحنی های خط عشق

طالع بینی خط عشق کف دست

منحنی

اگر خط عشق شما به سمت بالا انحنا داشته باشد نشان می‌دهد که شما مهارت کلامی بالایی دارید. زمانی که فرد مورد علاقه خود را می‌بینید، در خلق فضای عاشقانه و صحبت از عشق خود برای او عالی هستید

– اگر این خط به سوی پایین انحنا دارد، نشان دهنده شخصیت منفی و ضعیف است. معمولا حس بدی به دیگران می‌دهید زیرا احساسات عاشقانه خود را ابراز نمی‌کنید. بنابراین رابطه عاشقانه یا ازدواج‌تان بالا و پایین‌های زیادی دارد.

راست

خط عشق راست نشان می‌دهد که شما فردی با ثبات، محتاط، آرام، مهربان و خوش برخورد هستید. در روابطه عاشقانه خجالتی هستید و نقشی غیر فعال در رابطه دارید. اگر این خط واضح بوده، طول آن متوسط باشد و شکستگی نداشته باشد، می‌توانید خانواده‌ای با ثبات و هماهنگ داشته باشید.

 

۵. سن بر خط عشق

طالع بینی خط عشق کف دست

از مرکز پایه هر انگشت ( به غیر از انگشت شست)، خطی عمودی به سمت خط عشق بکشید و سن را در نقاط تلاقی خطوط به دست آورید.

نقطه تلاقی خط سرنوشت و خط عشق، سن ۵۵ را نشان می‌دهد.

این را بدانید که سن روی خط عشق، سن دقیق را نشان نمی‌دهد. این اعداد، تقریبی هستند.

اگر علامت خاصی در اطراف سن وجود داشته باشد، احساس شما را در آن دوره نشان می‌دهد.

 

۶. شاخه‌ها و چنگال‌ها

– اگر خط عشق شما در انتها تقسیم شده و به سمت پایین انحنا داشته باشد، نشان دهنده تمایل شما برای فدا کردن همه چیز برای عشق است.

– سه شاخه موجود در انتهای خط، همدلی تمام و کمال را نشان می‌دهد اما در زندگی عشقی خود معمولا فرد سختی هستید.

– اگر شاخه‌های زیادی در انتها وجود داشته باشد، نشان می‌دهد شما در عشق ثابت قدم هستید و می‌توانید به عشق واقعی برسید.

– شاخه‌های زیاد رو به بالا علائم خوبی از زندگی عشقی هستند. برعکس، اگر شاخه‌های زیادی رو به پایین باشند، ازدواج شما به راحتی به جدایی می‌انجامد.

– دو یا سه شاخه رو به بالا نزدیک به ابتدای خط نشان دهنده عشق زیاد و جذابیت برای جنس مخالف است.

– اگر ابتدای خط عشق، به صورت دو شاخه باشد نشان دهنده بحث‌هایی درمورد ازدواج است.

طالع بینی خط عشق کف دست

کف بینی خط عشق : جزیره

جزیره‌های روی خط نشان دهنده پریشانی‌ها و تغییرات عاطفی هستند.

در طول زندگی شما، افراد زیادی هستند که جلوی شما را می‌گیرند. علاوه بر شخصیت لجباز شما، رسیدن به دستیابی‌ها برای شما سخت بوده و زندگی عشقی‌تان به راحتی خراب می‌شود.

اگر جزیره در زیر انگشت حلقه باشد، نشان دهنده مشکلات مربوط به بینایی از جمله نزدیک‌بینی و ضعف بینایی است.

کف بینی خط عشق : شکسته

خط عشق شکسته نشان دهنده پس‌روی در زندگی عاطفی است.

طالع بینی خط عشق کف دست

– اگر خط، شکاف بزرگی داشته باشد، سختی زیاد در رابطه و عدم ثبات و جدایی در ازدواج را نشان می‌دهد.

– اگر خط عشق در زیر انگشت کوچک شکسته باشد، استرس زیاد و پول و زندگی مالی را نشان می‌دهد. به دلیل این تفکرات، شما در زندگی به سختی عشق واقعی خواهید داشت. همچنین، رابطه یا ازدواج شما خراب می‌شود زیرا نمی‌توانید در همه شرایط به شریک خود وفادار بمانید.

– اگر خط در قسمتی که انگشت حلقه و انگشت کوچک به هم می‌رسند بشکند و انتهای آن به قسمتی که انگشت سبابه و انگشت وسط به هم می‌رسند برسد، برای زنان نشان دهنده شکست در ازدواج است. به هر حال، بعد از ازدواج می‌توانید عشق واقعی خود را پیدا کرده و ازدواج موفق دیگری داشته باشید. همچنین نشان می‌دهد که شما با ولخرجی پول خرج کرده و پس انداز نمی‌کنید.

– خطی که در زیر انگشت وسط می‌شکند و دو قسمت در یک راستای مستقیم نیستند، نشان دهنده ازدواج ناموفق است. روابط شما به دلیل سرسری گرفتن مسائل از جانب شما به مشکل برمی‌خورد.

– اگر دو قسمت جدا شده در یک خط باشند، به دلیل گردش خون نامناسب به راحتی بیمار می‌شوید. اگر دست شما چاق است، بهای بیشتری به خاطر گردش خون خود می‌پردازید. توصیه می‌کنیم که برای تقویت گردش خون خود، تمرینات هوازی بیشتری انجام دهید.

– اگر خط به صورت متناوب باشد، نشان می‌دهد که شما تا حدی دمدمی مزاج، عصبی و بی‌فکر هستید. زندگی عشقی موفقی نخواهید داشت.

کف دست شکسته

طالع بینی خط عشق کف دست

– ممکن است برخی افراد ببینند که هیچ خط عشقی روی کف دست‌شان نیست. این حالت به هم‌پوشانی کامل خط عشق و سر تعلق دارد. اگر خط شما این‌گونه است، شخصیت سرسختی را نشان می‌دهد. معمولا نشانه خوبی برای مردان و نشانه بدی برای زنان است. اکثر مردانی که چنین خصوصیتی دارند می‌توانند با تلاش در شغل خود موفق شوند. اما زنان، اطرافیان خود را رنجانده و تاثیر بدی بر همسر خود می‌گذارند.

– یک موقعیت دیگر این است که خط عشق و خط سر دو نقطه بعد از تلاقی دارند. به این، کف دست شکسته دروغین می‌گویند. اگر خطوط این‌چنینی دارید، رابطه شما بالا و پایین زیادی دارد. در دوران میان‌سالی، ازدواج‌تان به راحتی خراب می‌شود.

کف بینی خط عشق : زنجیره‌ای

اگر خط عشق شما به شکل یک زنجیره آهنی است، نشان می‌دهد که شما فردی احساساتی هستید.

زمانی که زنجیره‌های زیادی وجود داشته باشد، گرفتاری‌های عاطفی زیادی دارید. به ویژه در سنین میان‌سالی، ازدواج تان با بحران مواجه می‌شود.

کف بینی خط عشق : مثلث و مربع

مثلث روی خط عشق، یک نشانه بدیمن است. این مسئله، بیماری، جراحت، تصادف و ورود نفر سوم به رابطه را نشان می‌دهد.

– اگر این مثلث در بالای خط باشد، نشان می‌دهد که شما فردی بی‌وفا بوده و به عنوان نفر سوم وارد رابطه ازدواجی افراد می‌شوید. همچنین، بیماری‌های قلبی را نشان می‌دهد.

– اگر در زیر خط باشد، جراحت‌های قلبی یا جراحت‌های تصادفی در زمان بیرون رفتن با عشق خود را نشان می‌دهد.

– مربع روی خط، افسردگی عاطفی و درد را نشان می‌دهد. گاهی وقت‌ها، ممکن است به طور همزمان به فکر خودکشی باشید و از مرگ نیز بترسید.

کف بینی خط عشق : دوتایی

اگر خط عشق دوتایی داشته باشید نشان می‌دهد که شما در بیان عشق خوب  و خلاق هستید.

همچنین نشان می‌دهد که می‌توانید در یک زمان، دو رابطه داشته باشید. معمولا با استعداد، زیبا یا خوشتیپ هستید و جنس مخالف را جذب می‌کنید.

کف بینی خط عشق :خطوط پر مانند

– اگر خطوط پرمانندی در ابتدای خط عشق شما وجود داشته باشد  بالا و پایین خط  نشان دهنده اشتیاق زیاد شماست.

– اگر این خطوط فقط در بالای خط عشق باشند، نشان می‌دهد که شما خوش اخلاق، پاسخگو و در زمان نیاز در دسترس هستید.

۷. خطوط کوتاهی که خط عشق را قطع می‌کنند

اگر ببینید که خطوط کوتاه زیادی خط عشق را قطع می‌کنند، نشانه خوبی نیست.

این، درد، ناراحتی و شکست در زندگی عشقی را نشان می‌دهد. شغل شما به دلیل دخالت برخی افراد پیشرفت نمی‌کند. به ویژه پس از میانسالی، زندگی سختی خواهید داشت. به علاوه، در سنین پیری به پرفشاری خون یا دیابت مبتلا می‌شوید.

صلیب

اگر صلیبی روی خط عشق وجود داشته باشد، نشان می‌دهد که کار، درس و زندگی شما به عشق‌تان وابسته هستند. شریک عاطفی شما برای شما می‌میرد.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه