شماره پیامک، کد و سایت برای دریافت اطلاعات سبد کالا و روشهای استعلام سبد کالا

تاريخ : 27 بهمن

برای گرفتن سبد کالا ویژه مشمولین باید استعلام سبد کالا  را از طریق سایت سبد کالا و یا پیامک و کد ussd بگیرید

شماره پیامک، کد و سایت برای دریافت اطلاعات سبد کالا و روشهای استعلام سبد کالا

شماره پیامک، کد و سایت برای دریافت اطلاعات سبد کالا و روشهای استعلام سبد کالا, پورتال خبری فرهنگی گهر

چگونه بفهمیم سبد کالا به ما تعلق میگیرد

یارانه تشویقی بصورت کالابرگ از سه‌شنبه ۱۷ بهمن‌ماه ۱۴۰۲، با افزایش ۱۰۰ هزار تومانی روبرو می‌شود و به رقم ۲۲۰ هزار تومانی برای هر نفر می‌رسد. این روند تا ۱۷ اردیبهشت به‌مدت سه‌ماه ادامه خواهد داشت، ولی احتمال تمدید شدن مهلت استفاد از یارانه تشویقی وجود دارد.

کد سبد کالا ۱۴۰۲

شما می توانید با گرفتن کد دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰* یا با نصب اپلیکیشن ” شما ” از نرم افرازهای بازار، مای‌کت و یا سایت shoma.sfara.ir از شارژ سبد کالای خود مطلع شوید.

پیگیری سبد کالا با کد ملی

در حال حاضر تنها روش استعلام از پیگیری سبد کالا، ورود به اپلیکیشن شماست. شما می توانید با وارد کردن اطلاعات کارت و شماره ملی خود در این نرم افزار شارژ کالابرگ خود را چک کنید.

کد استعلام سبد کالا

اگر امکان نصب این برنامه شما را ندارید می توانید با کد دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰* از میزان اعتبار باقی‌مانده خود مطلع شوند و یا با شماره گیری ٦٣٦٩ مرکز پاسخگویی که به سوالات افراد پاسخ می‌دهند، تماس بگیرند.

نکات مهم درباره اعتبار تشویقی کالابرگی

۱- میزان حمایت دولت از ۱۲۰ هزار تومان (اعتبار تشویقی کالابرگی) به ۲۲۰ هزار تومان افزایش می‌یابد.

۲- یارانه‌بگیران متقاضی باید توجه داشته باشند قیمت روز اقلام فوق براساس کالا‌های مرجع بوده و در خصوص کالا‌هایی با قیمت بالاتر مابه‌التفاوت را از محل حساب خود پرداخت خواهند کرد.

۳- شرط خرید ۲۰۰ هزار تومان جهت دریافت ۲۲۰ هزار تومان اعتبار تشویقی در این طرح حذف شده است.

۴- دهک‌های یک تا هفت درآمدی، مشمول اعتبار جدید بوده و یارانه‌بگیران این دهک‌ها می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های عضو طرح ملّی کالابرگ الکترونیک نسبت به خرید اقلام اساسی و بهره‌مندی از این حمایت تشویقی اقدام کنند.

۵- متقاضیان استفاده از کالابرگ الکترونیکی می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های طرف قرارداد شبکه ملّی اعتبار (۲۱۰ هزار فروشگاه خُرد و فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق‌کوروش، جانبو، هفت، دیلی‌مارکت، گندم، هایپرفامیلی، وال‌مارکت، محسن، مینومارت، ترقی و فروشگاه‌های اینترنتی اسنپ مارکت و دیجی کالا) نسبت به خرید اقلام اساسی اقدام کنند.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

  1. الهه

    سلام
    وزارت رفاه ارئه شماره ۵۰۰۰۴۹۹ رو از طرف این وزارت خونه تکذیب کرده لطفا خبر رو تصحیح کنین
    تشکر

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي