سیستم های اتوماتیک افزایش بازدید و ورودی گوگل

سالهاست که سیستم های افزایش بازدید سایت فعالیت دارند.طی سالها تمام این سیستم ها دچار تغییر شدند.

ابتدا همگی به صورت آی فریم برای شما بازدید ارسال می کردند و شما نیز با بازدید سایت دیگران در پنجره مرورگر خود، درامدزایی می کردید.

با گذر زمان و تغییر الگوریتم های گوگل و آگاهی بیشتر صاحبان وب سایت و وب مستران، دیگر رتبه الکسا اهمیت خود را از دست داد و دیگر کمتر کسی به فکر بهبود رتبه الکسا برای وب سایت خود بود.خود الکسا در سایت خود اشاره کرده است که بهبود رتبه الکسا ، هیچ ارتباطی به بهبود رتبه گوگل سایت شما ندارد!

از این رو، سیستم های بازدید زیادی به دلیل کاهش شدید مشتری، از بین رفتند.

ظهور نسل جدید سیستم های خرید ورودی گوگل!

بله! با تغییر الگوریتم های گوگل، دیگر صرفا بحث بازدید مطرح نبود! سیستم های جدیدی ظهور کردند که اینبار به جای تمرکز روی بازدید های مصنوعی و آی فریمی و مستقیم، امکان ایجاد سیگنال های برند توسط بازدید های طبیعی را ایجاد کردند.

بازدیدیار یکی از پیشتازان سیستم های بازدید است که به صورت سازگار با الگوریتم های 2019 گوگل فعالیت خود را آغاز کرد و نکته جالب اینجاست که در صفحه خرید ورودی گوگل بازدیدیار صراحتا به این موضوع پرداخته شده که صرفا با خرید ورودی گوگل و بازدید سایت، قرار نیست رتبه سایتی رشد یا افت کند.

سیستم های اتوماتیک افزایش بازدید و ورودی گوگل

 

اینکه یک کسب و کار به بیان حقیقتی می پردازد که ممکن است مشتری را از خرید سریع منصرف کند، بسیار نادر است و این نشان از دلسوزی بنیانگذاران این سیستم است. محسن طاوسی از بنیانگذران این سیستم است که مدیر سئو سایت های ورزش سه ، آنتن ، تماشا و نماشا و مشاور ارشد سئو بسیاری از برند های بزرگ و کوچک ایران بوده است.

 

هدف بنیانگذاران این سیستم، نمایش برند شما در پیشنهاد های گوگل هنگام تایپ کلمه کلیدی بوده است به شکلی که بدون برندینگ واقعی، این نتیجه برای سایت و برند شما حاصل شود و روش آن به این شکل است که با عبارت کلمه کلیدی + برند مانند “خرید موبایل دیجی کالا” ، اقدام به خرید ورودی گوگل نمایید.اما نسبت به ترافیک و رقابت کلمه کلیدی، این موضوع متفاوت است.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه