سفرهای خارجی با برترین تورهای سالیان سفر

فصل تابستان همیشه به عنوان فصل تعطیلات و تفریح شناخته می‌شود. آب تنی کردن یا پیاده‌روی کردن در دل کوه‌ها از آن دسته کارهایی هستند که در تابستان لذت دیگری دارند. خیلی‌ها فکر می‌کنند نمی‌توانند در بازه‌ی کمتر از یک هفته سفری پر از هیجان و مفرح تجربه کنند؛ به‌خاطر همین از سفرهای خارجی صرف نظر می‌کنند. بعضی‌ها هم به‌خاطر این که فکر می‌کنند سفرهای خارجی هزینه‌های خیلی زیادی دارد اصلاً سمت تورهای خارجی نمی‌روند! ولی این اشتباه است. با ما همراه باشید تا با نگاهی به برخی از تورهای سالیان سفر، با این آژانس مسافرتی آشنا شویم و راجع‌ به سفرهای خارجی اطلاعات بیشتری کسب کنیم. قیمت‌های مناسب تورهای خارجی سالیان سفر و تورهای لحظه آخری فوق‌العاده‌اش قطعاً شما را برای یک سفر چند روزه ترغیب می‌کند. پس معطل نکنید و خودتان را برای یک سفر خاطره‌انگیز آماده کنید.

لذت سفرهای خارجی با تور سالیان سفر

سفرهای خارجی با برترین تورهای سالیان سفر

تورهای برتر آژانس مسافرتی سالیان سفر

وقتی چند روز تعطیل در روزهای پیش‌رویتان باشد، چه برنامه‌ای برایش می‌چینید؟ تصور این‌که تعطیلات را در خانه و جلوی تلویزیون بگذرانید آزاردهنده است چه برسد به این‌که واقعاً عملی هم بشود! چه چیزی شما را از این ساعات کسل‌کننده نجات می‌دهد؟ درست است یک سفر چند روزه. اما همه توانایی مالی کافی برای سفرهای خارجی را ندارند؛ به‌خاطر همین از این پیشنهاد هیجان‌انگیز صرف نظر می‌کنند. ما امروز قصد داریم آژانس مسافرتی سالیان سفر را با سابقه طلایی و با قیمت‌های کاملاً مناسبش، به شما معرفی کنیم و نگاهی به برخی از برترین تورهای سالیان سفر بیاندازیم. با ما همراه باشید.

نگاهی به برخی از برترین تورهای سالیان سفر

سالیان سفر یکی از برترین شرکت های ایرانی در زمینه ارائه انواع تورهای خارجی در کشور است. تور هوایی باکو، تور تفلیس و تور گرجستان برخی از مفرح ترین و برترین تورهای سالیان است که هر ساله به دفعات برگزار می شود و میزبان مسافران بسیاری از سراسر کشور است. برای عزیزانی که به گشت و گذار در کشور های خارجی و آشنایی با فرهنگ، تاریخ، طبیعت و سایر ویژگی های توریستی آن کشور علاقه مند هستند، تور هوایی باکو و تور گرجستان با قیمت های مناسب و مقرون به صرفه، بهترین انتخاب خواهند بود.

در ادامه ی این مقاله قصد داریم تا شما را با جذاب ترین ابعاد باکو، تفلیس و گرجستان که هر ساله گردشگران بسیاری را به خود جذب می کنند، آشنا کنیم.

قیمت ایده آل تور هوایی باکو

در میان تمام تورهایی که سالانه در ایران برگزار می شود، تور باکو یکی از ارزانترین تورهای موجود است. در کنار این قیمت ارزان، اشتراکات فرهنگی دو کشور و نزدیکی دو کشور از لحاظ مسافت را می توان از دلایل جذب ایرانیان به باکو دانست. وجود سواحل دریای خزر نیز باعث وجود انواع تفریحات آبی در این کشور شده که می تواند برای گردشگران بسیار جذاب و سرگرم کننده باشد. به علاوه در فصول مختلف سال می توانید از فستیوال های متنوعی که در این کشور برگزار می شود هم بهره مند شوید.

به دلیل فاصله ی نزدیک دو کشور ایران و آذربایجان، هزینه های پرواز سنگین نخواهند بود. بنابراین بهتر است که به خاطر صرفه جویی در وقت خود، تور هوایی باکو را نسبت به تور های زمینی در اولویت قرار دهید.

سفرهای خارجی با برترین تورهای سالیان سفر

سفری خاطره انگیز به تفلیس را با سالیان سفر تجربه کنید

تفلیس یکی از زیباترین شهر هایی است که می توانید با کمترین هزینه به آن سفر کنید. قیمت تور تفلیس در مقایسه با سایر شهرهای خارجی که در اطراف ایران قرار دارند؛ بسیار ارزان است. در واقع تفلیس ارزان ترین شهر خارجی است که می توانید به آن سفر کنید و در عین حال از تلفیق جاذبه های تاریخی و مدرن آن لذت ببرید.

معماری و طراحی شهر تفلیس آنچنان چشم نواز و محصور کننده است که می تواند هر بیننده ای را به خود جذب کند. هرساله افراد متعددی جهت ثبت تصاویر چشم نواز به این شهر زیبا سفر می کنند. قیمت تور تفلیس هم مزید بر علت شده تا بتوان به سادگی از طریق یک آژانس مسافرتی معتبر به آن سفر کرد. اگر به اطلاعات بیشتری در مورد شهر زیبای تفلیس و تور های ارائه شده برای این شهر نیاز دارید، همواره می توانید از مشورت مشاوران و کارشناسان آژانس سالیان بهره ببرید.

تور های لحظه آخری گرجستان را از دست ندهید

گرجستان کشوری با جاذبه های گردشگری بسیار متنوع بوده و در سال های اخیر مقصد بسیاری از گردشگران ایرانی شده است. تفلیس که پیشتر در مورد آن صحبت شد، پایتخت گرجستان و یکی از زیباترین شهر های این کشور است.

علاوه بر تفلیس، سایر شهر های گرجستان هم می توانند برای شما بسیار جذاب باشند. کافیست تنها یکبار به این کشور زیبا سفر کنید تا بتوانید تمام زیبایی های مدرن و تاریخی این کشور را لمس کنید. تورهای لحظه آخری گرجستان می تواند یک سفر مقرون به صرفه و در عین حال دلپذیر و خاطره انگیز را برای شما و عزیزانتان رقم بزند.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه