زمان پخش سریال گریم از من و تو

در این مطلب شما می توانید از زمان پخش سریال آمریکایی که زندگی یک پلیس می باشد ، بنام سریال گریم از شبکه من و تو مطلع شوید و برای دیدن این سریال مهیج و دیدنی  برنامه ریزی داشته باشید در ادامه برای اطلاعات کامل تر با ما همراه باشید…

زمان پخش سریال گریم از من و تو

زمان پخش سریال گریم از من و تو

 

گریم (به انگلیسی: Grimm) نام یک مجموعه تلویزیونی آمریکایی است که از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۷ از شبکه ان‌بی‌سی پخش شد. داستان مجموعه، شرح حال و پیچیدگی زندگی یک پلیس را همراه با شخصیت‌های الهام گرفته شده از افسانه‌های برادران گریم و دیگر افسانه‌ها نشان می‌دهد.

این مجموعه در ۵ فصل ۲۲ قسمتی و فصل ۶ با ۱۳ قسمت ساخته شد.

فصل اول این مجموعه جمعه شب‌ها به روی پخش رفت و بعد از آن که شبکه ان‌بی‌سی این مجموعه را برای فصل دوم تمدید کرد تا ۴ قسمت دوشنبه شب‌ها پخش شد و سپس دوباره به جمعه‌ها برگشت.

اوایل سال ۲۰۱۳ به بعد سه‌شنبه‌ها به روی آنتن رفت و در انتهای همان سال برای فصل سوم تمدید شد و در اوایل ۲۰۱۴ به دلیل استقبال برای فصل چهارم هم تمدید شد و همچنین در ۲۰۱۵ این سریال برای فصل پنجم تمدید شد؛ و بعد از پایان فصل ۵ دوباره برای فصل ۶ تمدید شد و در روز شنبه پخش می‌شد[۱]

در شانزدهم اکتبر سال ۲۰۱۸ شبکه ان‌بی‌سی اعلام کرد، تولید اسپین آفی از گریم را به نویسندگی ملیسا گلن شروع کرده‌اند. در سریال جدید که هنوز نامش مشخص نشده با شخصیت‌ها و اسرار جدیدی مواجه خواهیم شد. این سریال آینده یا گذشته‌ی سریال گریم نیست.

زمان پخش سریال گریم

هر چهارشنبه ساعت 22 و بازپخش پنج شنبه ها ساعت 3 و جمعه ها 12:30 و دوشنبه ها به وقت ایران ساعت 23

زمان پخش سریال گریم از من و تو

خلاصه داستان و زمان پخش سریال گریم

سریال گریم تحت داستانی پرفراز و نشیب اتفاق می‌افتد. شخصیت اصلی داستان Nick Burkhardt (با بازی دیوید گیونتولی) پلیس جوانی است که همراه با همکارش Hank grifin در مورد جنایت‌ها و قتل‌های مرموز تحقیق می‌کند.

در این سریال شخصیت‌هایی وجود دارند که ظاهر انسانی دارند ولی در واقع حیوان اند که به صورت انسان درآمده‌اند. Nick که یک گریم است، می‌تواند باطن این شخصیت‌ها را (به صورت حیوان) ببیند. در هر قسمت، داستانی جداگانه اتفاق می‌افتد.

 

نمایش در ایران و دیگر کشورها

از اسفند سال ۹۲ شبکه ماهواره‌ای من و تو اقدام به نمایش این مجموعه تلویزیونی با دوبله فارسی کرد.

همین‌ طور این مجموعه به زبان اصلی در کانادا از سال ۲۰۱۱ در شبکه سی‌تی‌وی و از سال ۲۰۱۲ در استرالیا توسط شبکه کابلی “Fox8” و در نیوزلند از سال ۲۰۱۲ توسط شبکه “چهار” این کشور و از سال ۲۰۱۲ توسط شبکه “Watch” در انگلیس پخش می‌شود.

 

زمان پخش سریال گریم

هر چهارشنبه ساعت 22 و بازپخش پنج شنبه ها ساعت 3 و جمعه ها 12:30 و دوشنبه ها به وقت ایران ساعت 23

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه