حقایقی شگفت انگیز درباره ارگاسم در مردان

تاريخ : 24 آبان

شاید جالب باشد که بدانید مردان چندین ارگاسم را در حین رابطه جنسی می توانند تجربه کنند ، ارگاسم در مردان به حالات مختلفی صورت می پذیرد که در ادامه بیشتر درباره آن بحث می کنیم

بیشتر افراد در هنگام رابطه جنسی یا هنگام استمناء با یک انزال استاندارد آشنا هستند ، اما گزینه های دیگری نیز برای امتحان کردن وجود دارد چرا که حالات مختلف ارگاسم را تجربه خواهند کرد – برخی از آنها می توانند تجربه شما را تشدید کنند.

حقایقی شگفت انگیز درباره ارگاسم در مردان, پورتال خبری فرهنگی گهر

ارگاسم انزال می تواند در هر دو جنس و استمناء اتفاق بیفتد ، و در اصل اوج استاندارد مهیج است که اکثر آقایان آن را می شناسند و دوست دارند.

اما آیا تا به حال فکر کرده اید که وقتی منی مرد می آید در آلت تناسلی چه اتفاقی می افتد؟

“خون درون بدن – (بافت اسفنجی که طول آلت تناسلی  را افزایش می دهد) – باعث می شود آلت تناسلی در اندازه بزرگ و سفت شود. و بیضه ها به محض سفت شدن به سمت بالا کشیده می شوند.

مایع منی – ترکیبی از اسپرم (۵٪) و مایعات (۹۵٪) – توسط یک سری انقباضات عضلات کف لگن و غده پروستات به مجرای ادرار وارد می شود و آلت تناسلی را در فرایندی به نام انزال رها می کند.

ارگاسم ترکیبی یا ارگاسم بدن

ارگاسم ترکیبی اساساً وقتی اوج می گیرید که چندین ناحیه از بدن به طور همزمان تحریک می شود.

به عنوان مثال ، اگر شریک زندگی شما به طور هم زمان با نوک سینه ها ، کلیتوریس یا جی لکه شما بازی کند به اوج لذت جنسی خاصی می رسید و دقیقا نمی دانید که کدام نقطه حس بیشتری به شما می دهد.

این حس می تواند زمانی اتفاق بیفتد که می خواهید رابطه جنسی تند و سریع داشته باشید یا وقتی که به آرامی در حال رویداد اصلی هستید.

ارگاسم رویایی

افسانه ای وجود دارد که ارگاسم فقط در دوران بلوغ برای پسران نوجوان اتفاق می افتد و به عبارتی در زبان فارسی به آن جنب شدن می گویند.

این اتفاق حتی در بزرگسالان – چه زن و چه مرد – می تواند اتفاق بیفتد.

ارگاسم رویایی نیازی به حس شهوانی ندارد تا این اتفاق بیفتد (فقط ۸٪ از رویاها دارای محتوای جنسی هستند) بنابراین اگر پس از بیدار شدن حسی کردین که لباس زیر شما خیس شد و حس خوبی داشته اید نگران نباشید ! این همان ارگاسم رویایی است

ارگاسم چندگانه

ارگاسم در مردان

دو نوع ارگاسم متعدد وجود دارد و همه مردان آنها را تجربه نمی کنند.

نسخه اول جایی است که شما اوج می گیرید ، استراحت کنید – به احتمال زیاد هیدراته شوید – و دوباره این کار را انجام دهید.

اما اگر مخزن شما خشک است ، ممکن است متوجه شوید که بدون رها کردن مایع منی ، ارگاسم می گیرید که کاملاً طبیعی است.

وجه دوم ،حس ارگاسم است ، زیرا آنها فقط به دوره استراحت لازم نياز دارند.

ارگاسم ، سپس ۳۰ دقیقه استراحت کنید (که به عنوان دوره بهبودی بدن پسران پس از ارگاسم بهبود می یابد ، این افزایش زمان با افزایش سن مردان افزایش می یابد) و از اکسی توسین اضافی (معروف به هورمون عشق) ترشح می شود. در طول رابطه جنسی) سیل مغز.

سپس به دور دو برگردید! براساس نظرسنجی از ۱۰۰۰ مرد توسط Lovehoney ، دو سوم مردان (۶۷٪) ارگاسم چندگانه را تجربه کرده اند. ‘

ارگاسم لگن

برای رسیدن به ارگاسم لگن ، باید برای آن کار کنید.

این کار را می توان با روشی که به عنوان لبه شناخته می شود ، انجام داد ، جایی که خود را نزدیک به ارضا شدن می بینید باید توقف کنید.

هدف دو برابر است؛ برای به دست آوردن کنترل بهتر ارگاسم خود و افزایش شدت زمانی که در نهایت تصمیم می گیرید از این کار کنار بیایید.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي